Doseren om het spannend te houdenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:45 schreef static het volgende:
Kun je die banmeldingen niet even bundelen tot een uur ofzo?
Het is steeds weer raak.
Ja, inderdaad doseren, niet om de paar minuten, maar per half uur ofzo.quote:
Flikker op, eng stuk aambei welke je achter je aansleept als een staart.quote:
Stref.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Flikker op, eng stuk aambei welke je achter je aansleept als een staart.
Humorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Flikker op, eng stuk aambei welke je achter je aansleept als een staart.
Op jou gare hoofd, net zoals deze smilie:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
zoeen gaar topic :/ waar slaat dit op ?
Als er iemand is die een gaar hoofd heeft, ben jij het wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op jou gare hoofd, net zoals deze smilie:![]()
Goh, dankje zegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Als er iemand is die een gaar hoofd heeft, ben jij het wel.
*Checkt fotoboek The_Terminatorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op jou gare hoofd, net zoals deze smilie:![]()
Stelletje Fok! nerds, check die PI eensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
*Checkt fotoboek The_Terminatorweetje zeker dat je het niet over jezelf hebt ?
Je hebt ook nog echt gekeken ook héquote:laatste voyeur: Maikuuul
Ik meende het hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stelletje Fok! nerds, check die PI eens![]()
Sterf!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik voel het! Ik voel het!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Even mn handje op je avatar leggen
Maar ik houd wel van je hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga toch zwemmen in drijfzand![]()
check vooral die pi weetje
Het is na twaalven. Verdulleme!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik beweeg langzaam op en neer.... steeds sneller
Of dat hele kinderachtige bannen schrappen maar de betreffende user aanspreken op zijn gedrag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:45 schreef static het volgende:
Kun je die banmeldingen niet even bundelen tot een uur ofzo?
Het is steeds weer raak.
Whehe, ze krijgen ook nooit een waarschuwing ofzo, die users.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Of dat hele kinderachtige bannen schrappen maar de betreffende user aanspreken op zijn gedrag.
Ik vind dat er met praten een heleboel opgelost kan worden.
Dit dictatorschap wat hier heerscht op fok ben ik zo langzamerhand wel spuugzat.
Nimmer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Whehe, ze krijgen ook nooit een waarschuwing ofzo, die users.
Dan komen ze met hun stokpaardje, 'Fok is geen democratie!'.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Of dat hele kinderachtige bannen schrappen maar de betreffende user aanspreken op zijn gedrag.
Ik vind dat er met praten een heleboel opgelost kan worden.
Dit dictatorschap wat hier heerscht op fok ben ik zo langzamerhand wel spuugzat.
conflict.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:25 schreef Zwansen het volgende:
Misschien eens een keer een top 10 maken van meeste gebanden.
Of top 50. Zodat ik er ook nog insta.
Ja duh waarom zeg ik het andersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook nog echt gekeken ook hé
Boh gek :/quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh waarom zeg ik het anders
Wtf is een PI ?
een post icon. dat dingetje bovenin je postquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een PI ?
Ga toch fietsen ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een PI ?
Een PIemel. Iets wat jij misschien nog een keertje krijgt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een PI ?
Kleuterschool scheldwoorden !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een PIemel. Iets wat jij misschien nog een keertje krijgt.
Dat fotootje ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
een post icon. dat dingetje bovenin je post.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, toen wist je niet eens wat fok was.
Ik was lekker eerderquote:Geregistreerd op: maandag 22 september 2003 @ 23:02
tussen zn spaken dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een PIemel. Iets wat jij misschien nog een keertje krijgt.
Meteen toen ik wakker werd hé !quote:Geregistreerd op: woensdag 5 november 2003 @ 12:44
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
Zie die pijltjes, dat is een PI, nu duidelijk?
![]()
Dat +je dat je aanwezig bent ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
Zie die pijltjes, dat is een PI, nu duidelijk?
![]()
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Gasselternijveenschemond (Drenthe)quote:
Goede keus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Gasselternijveenschemond (Drenthe)
Niet ver van hier, maar toch![]()
Doe de groeten aan je buurman dan. Die woont er ook en is leraar op mijn oude school.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Gasselternijveenschemond (Drenthe)
Niet ver van hier, maar toch![]()
deze:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat fotootje ?
Btw, een Piele = fallus/penis hoor :/
Ik zou even aan Meki vragen, die heeft een cursus "Hoe word ik zo snel mogelijk mod"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef Bendeleider het volgende:
Kan ik nog Mod worden of is mijn reputatie dermate in een slecht daglicht gesteld door hackers die mijn account misbruikten!?
Ik ben altijd braaf hoor !
Ik lik verdomme niks !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou even aan Meki vragen, die heeft een cursus "Hoe word ik zo snel mogelijk mod"
Eindelijk een fatsoendelijk antwoordquote:
zoeen lollerPI :/quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoendelijk antwoord
Ja dus ? wtf is daar zo leuk aan ?
Is zijn woonplaats gevestigd aan de Noordzijde? Zo niet dan ken ik hem dus nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je buurman dan. Die woont er ook en is leraar op mijn oude school.
Volgens mij heb jij had zat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik bedoel in Gasseltenijveensemond enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is zijn woonplaats gevestigd aan de Noordzijde? Zo niet dan ken ik hem dus niet![]()
What's your major malfunction bitch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan moet ik ff zoeken jahquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoel in Gasseltenijveensemond enzo.
Maikuuul is wél echt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
What's your major malfunction bitch?
Ben je een kloon van Meki ofzo
Ik bedoelde dus dat er waarschijnlijk maar 2 huizen staan. En dat je dus gelijk zijn buurman wordt.quote:
je bent in de war met Gasselternijveenschemond-compascuumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat er waarschijnlijk maar 2 huizen staan. En dat je dus gelijk zijn buurman wordt.
Een kroeg en een kerk, dat is alles. Raad maar in welke van de twee ik woonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat er waarschijnlijk maar 2 huizen staan. En dat je dus gelijk zijn buurman wordt.
Ik ben echt een kloon van Meki, als ik filmpjes maak waar ik in te zien ben en een scheet laat bij mijn vriendenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
What's your major malfunction bitch?
Ben je een kloon van Meki ofzo
Dat is trouwens wel erg komisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben echt een kloon van Meki, als ik filmpjes maak waar ik in te zien ben en een scheet laat bij mijn vrienden
Zonder geluid jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben echt een kloon van Meki, als ik filmpjes maak waar ik in te zien ben en een scheet laat bij mijn vrienden
Waar zie jij gebash dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:25 schreef Nolius het volgende:
Is dit het centrale Bash-topic?
Is Sejterf dan het omgekeerde van Sterf?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Bupatih, het meervoud van fret is fretjes. Volgens fretjesfokkers en het fretjesasiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |