Kleuterschool scheldwoorden !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een PIemel. Iets wat jij misschien nog een keertje krijgt.
Dat fotootje ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
een post icon. dat dingetje bovenin je post.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, toen wist je niet eens wat fok was.
Ik was lekker eerderquote:Geregistreerd op: maandag 22 september 2003 @ 23:02
tussen zn spaken dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een PIemel. Iets wat jij misschien nog een keertje krijgt.
Meteen toen ik wakker werd hé !quote:Geregistreerd op: woensdag 5 november 2003 @ 12:44
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
Zie die pijltjes, dat is een PI, nu duidelijk?
![]()
Dat +je dat je aanwezig bent ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
Zie die pijltjes, dat is een PI, nu duidelijk?
![]()
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Gasselternijveenschemond (Drenthe)quote:
Goede keus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Gasselternijveenschemond (Drenthe)
Niet ver van hier, maar toch![]()
Doe de groeten aan je buurman dan. Die woont er ook en is leraar op mijn oude school.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Gasselternijveenschemond (Drenthe)
Niet ver van hier, maar toch![]()
deze:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat fotootje ?
Btw, een Piele = fallus/penis hoor :/
Ik zou even aan Meki vragen, die heeft een cursus "Hoe word ik zo snel mogelijk mod"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef Bendeleider het volgende:
Kan ik nog Mod worden of is mijn reputatie dermate in een slecht daglicht gesteld door hackers die mijn account misbruikten!?
Ik ben altijd braaf hoor !
Ik lik verdomme niks !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou even aan Meki vragen, die heeft een cursus "Hoe word ik zo snel mogelijk mod"
Eindelijk een fatsoendelijk antwoordquote:
zoeen lollerPI :/quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoendelijk antwoord
Ja dus ? wtf is daar zo leuk aan ?
Is zijn woonplaats gevestigd aan de Noordzijde? Zo niet dan ken ik hem dus nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je buurman dan. Die woont er ook en is leraar op mijn oude school.
Volgens mij heb jij had zat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoendelijk antwoord
Ja dus ? wtf is daar zo leuk aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |