quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
O, ben ik 2e keus. Noodoplossing, ofzo![]()
Ooh, ik dacht dat jij daar misschien ook wel in meerdere of mindere mate fan van zou zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik naar The strokes? Niet dat ik weet, waar/wanneer/met wie?
Vind het wel erg tof ja Heart in a cage is echt vet.. i'll think about it. Maar ga 2 weken daarna ook naar werchter, dus ff kijken of ik dat ga trekken allemaal. Voorverkoop al begonnen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat jij daar misschien ook wel in meerdere of mindere mate fan van zou zijn
HMH, dinsdag 11 juli, 20u00, ¤31. En met wie, dat weer ik dan weer niet![]()
Eerst vond ik First Impressions echt niet om aan te horen Julain, wat is 't, wil je dood?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:23 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Vind het wel erg tof ja Heart in a cage is echt vet.. i'll think about it. Maar ga 2 weken daarna ook naar werchter, dus ff kijken of ik dat ga trekken allemaal. Voorverkoop al begonnen?
Heb het album nog niet veel kunnen luisteren maar klinkt wel leuk. 1e album ook.. Infadels zijn ook wel tof btw, maar 4 april kan ik ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Eerst vond ik First Impressions echt niet om aan te horen Julain, wat is 't, wil je dood?
Maar nu kan ik het album zeker wel waarderen, en loop vrolijk mee te krijsen![]()
zaterdag om 10u vvk, via tickservice, AUB en postkantoren ed
Is This It en Room On Firequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb het album nog niet veel kunnen luisteren maar klinkt wel leuk. 1e album ook.. Infadels zijn ook wel tof btw, maar 4 april kan ik ook niet![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is This It en Room On Fire![]()
Binnenkort FIOE maar eens halen.
Lieke_K en ik gaan dinsdag wel![]()
jaja, Jackquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:33 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
Ik ben naar jack johnson geweest![]()
Anyhow, We Are Scientist binnenkort dus in rotterdam.... vet![]()
http://www.terminal.nl/tivoli2005/content/detail.asp?produktie_id=1656 ook erg vet, en dit zijn de leuke prijsjes, denk dat ik daar wel heen ga
Pff..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, Jack![]()
doe dat dan even zo met die link![]()
Jajaja.. volgende keer doe ik wel meer mooi linkje..quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:47 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik heb even een compilatie gemaakt van al mijn zelf opgenomen filmpjes tijdens het concert (waaronder enkele hele nummers). Deze kun je hier downloaden!
Je moet wel even 30 seconden wachten voor dat er een knop 'Download file' verschijnt...ergens bovenin.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
O, ben ik 2e keus. Noodoplossing, ofzo![]()
Chique, hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Jajaja.. volgende keer doe ik wel meer mooi linkje..
*AHUM*![]()
[..]
Haha, nee dat voorrecht heeft Liek alquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]Nee joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Dacht trouwens dat je alleen met mij slowchatte
![]()
![]()
![]()
![]()
sure...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, nee dat voorrecht heeft Liek al
En jij ook wel, hoor![]()
En proper begon!![]()
oké...misschien ik danquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:50 schreef Proper_fucked het volgende:
Kwam via topic van The Cooks(ga ik zo in posten) terecht in topic van Club Rascal, kijk mij s linken lieneliendaar wil ik ook heen
![]()
Bij deze, slaapplaats needed in amsterdam op 3e zaterdag van amsterdam.
[..]
sure...
't is al laat..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
oké...misschien ik dan
En verneuk de naam van die geweldige band eens niet! The Kooks!
En misschien heeft MaJo wel een slaapplaatsje, die woont daar het dichtse bij. En aangezien ik in een flat woon, is er gang-ruimte zat!
Oja, volgens mij is nog nergens het record verbroken van onze Club Rascal Slowchat, op de 'officiele' slowcharttopics naquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je alleen met mij slowchatte
![]()
![]()
![]()
![]()
okéquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
't is al laat..
Gang ruimteMaJo?
juist.. die negeer/vergeet ik ff, okee?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
oké
Mja, ook grondruimte, maar dan moet je zelf een bedje meebrengen, want vrees dat Liek niet met jou in één bed wil slapen, al is het 2 persoons![]()
euhm, nee. ik heb nog zo'n 10m2 voor je over. jawel, ik woon niet meer op 6m2quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:58 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
juist.. die negeer/vergeet ik ff, okee?
10m2 gaat wel passen, bed is ook wel te regelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
euhm, nee. ik heb nog zo'n 10m2 voor je over. jawel, ik woon niet meer op 6m2![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |