Oh die Geert dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:25 schreef Homdeck het volgende:
Heb je met je ogen dicht gekeken ofzo? Chris is er helemaal niet uit.
Allebei acteurs trouwens, GTST en Rozengeur en wodka lime
Jeetje, die serie is stokoudquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:25 schreef Lucille het volgende:
Voila, Mary-Lou
http://www.filmkeuze.nl/c(...)/pm/film-6a6068.html
Jeugdjournaal? Die kinderen liggen al lang op bed als De Mol wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef Lucille het volgende:
en Milouska
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)3/10/wieisdemol.html
Als jij Rozengeur en Wodka lime onder soaps wil scharen zijn het idd soapies. Denk trouwens dat die Richard nog het minst bekend is bij het grote publiekquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh die Geert dan?
Zijn het soapies? Ik dacht hier het niveau wat hoger lag dan bij Bobo's in de Bush
Richard Groenendijk, da's een goeie en grappige. Toine ken ik. Die Liz die ergens aan het bier zat, is dat Liz Snoyink, met die Pim Fortuyn-kloon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als jij Rozengeur en Wodka lime onder soaps wil scharen zijn het idd soapies. Denk trouwens dat die Richard nog het minst bekend is bij het grote publiek
Oh sorry, gaat dat tever?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als jij Rozengeur en Wodka lime onder soaps wil scharen
Dat vond ik van Mary-Lou vandaag dus ookquote:
Waarom doe jij niet mee? Ze wachten toch wel op je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat vond ik van Mary-Lou vandaag dus ook
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
Geert Hoes - broer van Isa en Onno?
Bij Bekende Nederlanders verwacht ik Bekende Nederlanders - en niet dat ik ze moet opzoeken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit juist leuk. Of had jij liever de Brandsteders en de Huismannen zien opdraven?
Chris Tates is een acteur, hij speeld nu in een nieuwe serie maar daarvoor had hij een rol in ONM, hij speelde Arjo Vroman (De vader van Chris Vroman)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
Zitten er bekende Nederlanders in De Mol. Nou ik ken ze niet.
Val er halverwege in en moet maar raden wie Chris en Geert zijn en waarmee MarieLou (?) haar sporen heeft verdiend. Waarom zetten ze het er niet even onder?
Z|ijn ze wel zo bekend? Of komt het door die mutsjes dat ik ze niet herken.
Ik zeg: Bekende Nederlanders moeten Bekend zijn!!!
Geert is geen broertje van Isa en Onno hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit juist leuk. Of had jij liever de Brandsteders en de Huismannen zien opdraven?
B-sterretjes dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Chris Tates is een acteur, hij speeld nu in een nieuwe serie maar daarvoor had hij een rol in ONM, hij speelde Arjo Vroman (De vader van Chris Vroman)
Geert Hoes is ook een acteur (Hij was de 2e Morris in GTST, heeft hij ongeveer 2 jaar gedaan hij is er sinds vorig seizoen uit en hij heeft daarna nog in de serie Costa gespeeld)
MarieLou van Steenis speelde Ellen in Vrienden Voor Het Leven.
Roderick komt ook erg dichtbij die titelquote:Op maandag 13 maart 2006 01:41 schreef Flem het volgende:
Volgens mij is Toine de bekendste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |