Goede suggestie, wat stel je voor?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Zonder een vorm van trias politica is zo'n regering natuurlijk niet te vertrouwen.
Hebben we die nodig denk je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Zwansen het volgende:
Als SCH maar geen minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie wordt...
Jawel, een soort Wiegel, zeg maar orakel van FOK!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Jordy-B het volgende:
Danny heeft niets te vertellen, natuurlijk...
Tuurlijk. Elke nieuwe user dient zich wel te integreren. De desbetreffende minister moet nagaan of ze de FAQ enzo hebben doorgelezen. En bij misdragingen volgt gelijk een permban. Voor mensen van buitenaf dan.quote:
Dat ie steeds dreigt terug te komenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jawel, een soort Wiegel, zeg maar orakel van FOK!!!
quote:
Een regering wordt nooit door het volk gekozen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Zo te zien links, want ze willen een regering zonder verkiezingen vormen
Livestreams van de NBA. Alle korfbal topics etc. kunnen op slot.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Doe mij de portefeuille "sport" maar
Die wordt na enkele dagen al afgeslacht door het Fok!volk...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
Jammer dat de toekomstige mp zich nog niet meldt.
Precies: NBA, NFL, MLB, NHL, Voetball, Atletiek, Wielrennen en de Olympische Spelen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Livestreams van de NBA. Alle korfbal topics etc. kunnen op slot.
Invoering van Spellingnazi's...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik dacht zelf aan onder anderen een minister van Topics en een minister van Taalgebruik.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Zwansen het volgende:
Als SCH maar geen minister voor Vreemdelingenzaken newbies en Integratie wordt...
Een groep mods met een grote spoeling (ONZ mods, elke maand een nieuwe) die kankert op alles wat mis is met de stickeys die gemaakt zijn door hen die er tijd voor hebben, of in ieder geval de tijd nergens anders voor nodig hebben. (dat zijn de admins enzo). Om het strafrecht in te richten zit ik te denken aan een wekelijks terugkerende poll waarin de strafmaat bepaald kan worden door alle users met meer dan 1000 posts, waarvan minstens 500 buiten Feedback.quote:
Tuurlijk. De tijd is er rijp voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:35 schreef maril het volgende:
OMG. en jullie menen het nog ook???
De zittende macht zal zonder revolutie nooit de macht uit handen geven. Hoogstens symbolisch. Dat serverpark stond in Amsterdam toch?quote:
Ik verkies de geleidelijke weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:46 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
De zittende macht zal zonder revolutie nooit de macht uit handen geven. Hoogstens symbolisch. Dat serverpark stond in Amsterdam toch?
Jep... 't schijnt dat de vloer daar op doorzakken staat, dus da's makkelijk...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:46 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
De zittende macht zal zonder revolutie nooit de macht uit handen geven. Hoogstens symbolisch. Dat serverpark stond in Amsterdam toch?
Hoe kunnen mensen die zo opvallen (kleurtje) nou aivd zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
De FA's en moderators zijn onze eigen politiedienst en AIVD maar hebben uiteraard geen ministeriele kwaliteiten.
lafaard!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:53 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil graag in de oppositie.
Plan 1a geslaagd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij mag van mij minister worden. Lastige mensen moet je macht geven.
Ben jij de beheerder van de zoekmachine?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:51 schreef Roöaän het volgende:
Als beheerder van de zoekmachine zal ik maar aivd doen?
Als blijk van een open mind stel ik voor geen slotjes meer toe te staan. Gewoon een forum-move.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik pleit voor een minister van slotjes, waar ik mijzelf beschikbaar voor wil stellen.
Mijn eerste daad zal zijn een slotje op dit topique.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ben jij de beheerder van de zoekmachine?
Dan lijkt aivd idd een prima post ja... Dat zijn immers ook gigantische prutsers
Ben je gek? Nu hebben ze hun eigen speelplaatsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef SelfKicker het volgende:
* SelfKicker opteert een sluiting van ONZIN en nog enkele andere infantiele fora.
Neen, weg met dat gepeupel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ben je gek? Nu hebben ze hun eigen speelplaats![]()
PR?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:59 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 gaat voor minister van Buiten Fokse zaken
Constitutionele republiek idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen monarchie, het moet een republiek worden.
Een kwatskut bedoel je...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook : "De nacht van Danny"?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
Ik zie wel wat in een minderheden kabinet eigenlijk, alleen maar vrouwen, homo's, allochtonen, en mensen met een iq boven de 100.
Dan gaat Fok! naar de klote.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
Ik zie wel wat in een minderheden kabinet eigenlijk, alleen maar vrouwen, homo's en allochtonen.
Zie het als een soort buurthuis.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ben je gek? Nu hebben ze hun eigen speelplaats![]()
En je bent nu al klaar zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil het sociale stelsel wel onder handen nemen.
Zolang jij met je poten van me afblijft, is het goed.quote:
Sinds wanneer val ik op puistige pubersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zolang jij met je poten van me afblijft, is het goed.![]()
Wij zijn een ijzersterk team iddquote:Daarmee garandeer je ook, dat Fok een succes wordt.
Misschien "struikel" je...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer val ik op puistige pubers![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:48 schreef dwerg het volgende:
Tijd om te emigreren.
HangOnzinners hangen, hoe dan ook. Haal de hangplek weg, en ze zullen ergens anders gaan hangen. In de slowchats, bijvoorbeeld. Of in TRU, R&P of PUB.quote:
Ik voel me bij voorbaat al niet veilig in dat land en ga emigreren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:00 schreef Camplo het volgende:
En 150 km/h op de snelweg.
100 km/h buiten bebouwde kom.
50 km/h binnen bebouwde kom.
en weg met drempels!
Wie is minister van Verkeer & Waterstaat?
Op zo ongeveer alle fora mag je harder dan op FOK!, het heeft dus weinig zin te emigreren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:15 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik voel me bij voorbaat al niet veilig in dat land en ga emigreren.![]()
Net als bij de echte politiek, degenen die het hardste schreeuwen krijgen hun zin?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
In plaats van emigreren, kun je ook adviseren!
Het ging mij meer om de drempels. Het kunnen kutdingen zijn ja, maar ze zijn wel veiligheidsscheppend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Op zo ongeveer alle fora mag je harder dan op FOK!, het heeft dus weinig zin te emigreren.
In plaats van emigreren, kun je ook adviseren!
Prinsesje wel hè ,ik wil het Prinsesje zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen monarchie, het moet een republiek worden.
Klopt, ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:28 schreef Eveli het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de drempels. Het kunnen kutdingen zijn ja, maar ze zijn wel veiligheidsscheppend.Dus ik ben vóór drempels.
Exact! Maar dat geldt niet altijd natuurlijk. Femke Halsema krijgt bijvoorbeeld vrijwel nooit haar zin, maar ze heeft wel een grote mond.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Net als bij de echte politiek, degenen die het hardste schreeuwen krijgen hun zin?
Tweede?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Als die regering dan maar beslist dat Frysk de officiële tweede taal van fok word
Jij bent de eerste persoon die uitgezet gaat worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Als die regering dan maar beslist dat Frysk de officiële tweede taal van fok word
Dirktator neemt binnenkort middels een coupe van zijn privé-leger de macht over. Dan zal het nieuwe credo als volgt luiden: "Zwijg onderdanen, zwijg, en gehoorzaam, opdat il Duce altijd zal overwinnen!"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:30 schreef Aurelianus het volgende:
Wat een inefficiënte teringbende.
TIJD VOOR REVOLUTIE
Engerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dirktator neemt binnenkort middels een coupe van zijn privé-leger de macht over. Dan zal het nieuwe credo als volgt luiden: "Zwijg onderdanen, zwijg, en gehoorzaam, opdat il Duce altijd zal overwinnen!"
![]()
Nieuwste innovatie van zijn kant: de lollerafsluitdijk. En natuurlijk niet te vergeten de hendig sjieke waterwerken.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:14 schreef SlaadjeBla het volgende:
Maikuuul: Minister van Verkeer en Waterstaat
Zover zal ik het als minister van defensie niet laten komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dirktator neemt binnenkort middels een coupe van zijn privé-leger de macht over. Dan zal het nieuwe credo als volgt luiden: "Zwijg onderdanen, zwijg, en gehoorzaam, opdat il Duce altijd zal overwinnen!"
![]()
MIVD, stelletje incompetente apen. Mijn privé-leger bestaat uit de best getrainde commandeaux uit Zwitserland, vergelijkbaar met de Zwitserse Garde, allen hoogopgeleide paramilitairen. In tegenstelling tot jouw incompetente VMBO'ers die zich in de frontlinie kapot laten knallen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:13 schreef Antagonist het volgende:
Zover zal ik het als minister van defensie niet laten komen.
Pas maar op, de MIVD heb ik al op je afgestuurd.
Viva il duce.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Dirktator het volgende:
[..]
![]()
Waarvan akte! Ik benoem jou tot "Avvisore del Consigliere di Governo", de adviseur van il Duce.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Aurelianus het volgende:
Viva il duce.
ah signore dirktator, parlare italiano?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waarvan akte! Ik benoem jou tot "Avvisore del Consigliere di Governo", de adviseur van il Duce.
Hah, en waar denk je die van te gaan betalen ?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:15 schreef Dirktator het volgende:
[..]
MIVD, stelletje incompetente apen. Mijn privé-leger bestaat uit de best getrainde commandeaux uit Zwitserland, vergelijkbaar met de Zwitserse Garde, allen hoogopgeleide paramilitairen. In tegenstelling tot jouw incompetente VMBO'ers die zich in de frontlinie kapot laten knallen.
Waarvan akte. Il Duce vincera sempre!![]()
1. Dirktator komt niet van plebejische huize.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef Antagonist het volgende:
Hah, en waar denk je die van te gaan betalen ?![]()
Hoe denk je die naar Nederland te gaan verplaatsen ?
Nee met een beetje geluk kan je net het A team op de been krijgen, en daar kom je ook niet ver mee.
Mijn broertje heeft bij elke nickname "maffia" misschien kunnen we hem en zijn gangstervriendjes inschakelen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
Een beetje democratie heeft natuurlijk ook een mafia bende achter zich staan
Anders kunnen ze ook als nationale belachelijkmaakgroep fungeren? Een soort Br3eZ4h's dus.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:50 schreef Dafar het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft bij elke nickname "maffia" misschien kunnen we hem en zijn gangstervriendjes inschakelen!![]()
Dat wil ik wel het hoofd worden van het Bureau van Taalpurisme, oftewel de "Spellingsstasi".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Invoering van Spellingnazi's...![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Dat wil ik wel het hoofd worden van het Bureau van Taalpurisme, oftewel de "Spellingsstasi".
Mensen midden in de nacht van hun bed lichten een een dictee laten doen bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |