Mee eens, vind het ook niks die tango,Aflevering 3 zijn ze te zien, of nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef karoltje het volgende:
Die tango opdracht vind ik trouwens onwijs bagger. Heel stom om dat te doen van ze omdat je totaal geen zicht hebt op de mol. Sja dan ben je 3 afleveringen verder maar de rest heeft een dikke vette voorsprong. Verder hebben ze ook een onwijs saiie opdracht! Een beetje wijn drinken en de tango dansen, saai!
Het was een hint!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Waarom staat Peggy 2x in de OP? edit: ow wel meer, ik snap de OP niet
Ja volgens mij stond er dus ook echt TALPAIR. Als een grapje dat zij weg is gegaan naar Talpa en dat betekent natuurlijk ook Mol.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
De naam van een luchtvaartmaatschappij. Alleen niet een bekende naam. VARIG zou dat wel zijn. De letters op dat ticket bestonden uit de zwarte letters VALP en dan de V getekend als een soort vogeltje. Verder stonden er volgens mij ook nog letters in het geel ernaast.
Ik zal morgen een screenshotje proberen te maken. Hij geeft nu een zwart beeld ondanks dat de videoversnelling op 'geen' staat.
Er zaten ook vragen bij over de 2 die er niet bij waren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
De mol kan dan niet ontmaskerd worden. Het hele programma draait om de mol en moet dus mee doen met de groep. Je moet de mol wel kunnen ontmaskeren.
Maar dat doe je dan ook niet, want de mol met een vrijstelling is alleen maar gunstig.quote:Daarnaast moet de mol kunnen saboteren om geld te verliezen en dat lukt niet als je op je luie reet wat wijntjes achterover schud. Je kunt alleen de tangoopdracht laten mislukken.
Agree.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Ik mis Angela en vind die jokers geen leuke toevoeging.
ja ik heb er ook al over nagedacht, lijkt me erg leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, ik heb de uitzending zojuist ook gekeken, en even alle posts doorgeworsteld.
Is het normaal dat dat elke week zo hard gaat?! Zo ja, dan is het niet gunstig voor mij.
Ik zag een paar keer de vraag om een WidM-prono, en dat lijkt mij ook wel cool. Ik wil eventueel e.e.a. wel gaan opzetten! Kheb zojuist via mail wat tips gevraagd aan user BVO (IDO-prono-organisator)
.
Klopt! dat vond ik het meest opvallende en viel mij ook op. hoe wist Richard van de vrijstelling want dat hoorden Roderick en Liz pas toen ze al weg van de groep waren!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef Freezor het volgende:
Wat mij ook opviel, op een gegeven moment had Richard het aan tafel over Roderick en Liz "dat ze die vrijstellingen niet voor niets kregen". Maar hun was toch helemaal niet verteld dat die 2 vrijstellingen kregen?
Er was duidelijk geknipt in het stuk maar misschien was dit wel een verspreking.
Een prono. Je geeft je voorspellingen over bijv. wie de mol is, wie wint, wie afvalt. Achteraf wordt bekeken wie dat het best gedaan heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:43 schreef Flem het volgende:
Een wattes?
ja, maar als ze het goed doen hebben ze ook in aflevering 3 een vrijstelling.... en dat weet de groep officieel nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze komen pas in aflevering 3 terug, dus hebben ze in de eerste 2 afleveringen een vrijstelling.
Couldn't agree more. De Mol mág eigenlijk Roderick of Liz al niet meer zijn, want dan zou het spel in de eerste 2 afleveringen al voor Piet Snot gespeeld zijn. Niet dat ik de AVRO niet in staat acht om dat toch te flikken, hoor, alleen is het wel jammer voor de echte WIDM-fans. Een echte Mol kan een vrijstelling gestolen worden. Die wil zo veel mogelijk (onopvallend) saboteren. En dan is 1 tango-opdrachtje eventueel laten mislukken over 2 afleveringen gezien een bedroevend magere score.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
De mol kan dan niet ontmaskerd worden. Het hele programma draait om de mol en moet dus mee doen met de groep. Je moet de mol wel kunnen ontmaskeren.
Daarnaast moet de mol kunnen saboteren om geld te verliezen en dat lukt niet als je op je luie reet wat wijntjes achterover schud. Je kunt alleen de tangoopdracht laten mislukken.
Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Tango-opdracht meer gevolgen zal hebben dan een vrijstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |