wat stond er op het ticket dat ze aan Karel gaf?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik heb net nogmaals dat stukje van Angela als grondstewardess bekeken. Echter niets verdachts kunnen zien.
Retourtje Argentienië, eerste klas misschien?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wat stond er op het ticket dat ze aan Karel gaf?
Z'n naam en bestemming waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Als je wilt winnen gedraag je je als mol. Hoe meer mensen jou verdenken, en dus wanneer ze de vragen beantwoorden jou in gedachte hebben, des te meer voorsprong je op hun hebt, omdat zij zeker op de verkeerde gokken, en jij misschien niet. Acties en gedragingen zeggen niks wat dat betreft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:16 schreef Flem het volgende:
Fuck die aanwijzingen, ik wil erachter komen door de acties en gedragingen van de personen, niet door van die quasi-hints.
Ik heb drie van de vijf mollen goed gehad, zonder aanwijzingen en bla. Het slaat nergens op om te denken dat je het zonder hints niet kan weten, die kandidaten krijgen die aanwijzingen toch ook niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef .com het volgende:
[..]
Als je wilt winnen gedraag je je als mol. Hoe meer mensen jou verdenken, en dus wanneer ze de vragen beantwoorden jou in gedachte hebben, des te meer voorsprong je op hun hebt, omdat zij zeker op de verkeerde gokken, en jij misschien niet. Acties en gedragingen zeggen niks wat dat betreft.
Viel mij ook op. Hij zei iets als "De waarde van het aandeel Endemol is 8" dacht ik. Dus misschien is dat acht wel een aanwijzing!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
Had iemand trouwens al vermeld dat tijdens de stukjes van de kandidaten (waar je fragmenten van hen van tv zag), in het fragment van die kale nieuwslezer de nieuwslezer '....van Endemol' zei? Waarschijnlijk wel, maar goed. 't Viel me op. Zal wel te opzichtig zijn geweest.
Ja, zat ik ook wel een beetje van te balen, omdat ik ook erg voor Toine benquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben alleen bang voor Toine, in de preview zagen we de mensen in een bootje, en in zn introfilmpje aan het begin zit Toine in die boot. Hopen dat dit geen slecht teken is
talpair?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
De naam van een luchtvaartmaatschappij. Alleen niet een bekende naam. VARIG zou dat wel zijn. De letters op dat ticket bestonden uit de zwarte letters VALP en dan de V getekend als een soort vogeltje. Verder stonden er volgens mij ook nog letters in het geel ernaast.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Ze komen pas in aflevering 3 terug, dus hebben ze in de eerste 2 afleveringen een vrijstelling.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef Freezor het volgende:
Wat mij ook opviel, op een gegeven moment had Richard het aan tafel over Roderick en Liz "dat ze die vrijstellingen niet voor niets kregen". Maar hun was toch helemaal niet verteld dat die 2 vrijstellingen kregen?
Er was duidelijk geknipt in het stuk maar misschien was dit wel een verspreking.
Ohja stom van mequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze komen pas in aflevering 3 terug, dus hebben ze in de eerste 2 afleveringen een vrijstelling.
Mee eens, vind het ook niks die tango,Aflevering 3 zijn ze te zien, of nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef karoltje het volgende:
Die tango opdracht vind ik trouwens onwijs bagger. Heel stom om dat te doen van ze omdat je totaal geen zicht hebt op de mol. Sja dan ben je 3 afleveringen verder maar de rest heeft een dikke vette voorsprong. Verder hebben ze ook een onwijs saiie opdracht! Een beetje wijn drinken en de tango dansen, saai!
Het was een hint!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Waarom staat Peggy 2x in de OP? edit: ow wel meer, ik snap de OP niet
Ja volgens mij stond er dus ook echt TALPAIR. Als een grapje dat zij weg is gegaan naar Talpa en dat betekent natuurlijk ook Mol.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
De naam van een luchtvaartmaatschappij. Alleen niet een bekende naam. VARIG zou dat wel zijn. De letters op dat ticket bestonden uit de zwarte letters VALP en dan de V getekend als een soort vogeltje. Verder stonden er volgens mij ook nog letters in het geel ernaast.
Ik zal morgen een screenshotje proberen te maken. Hij geeft nu een zwart beeld ondanks dat de videoversnelling op 'geen' staat.
Er zaten ook vragen bij over de 2 die er niet bij waren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
De mol kan dan niet ontmaskerd worden. Het hele programma draait om de mol en moet dus mee doen met de groep. Je moet de mol wel kunnen ontmaskeren.
Maar dat doe je dan ook niet, want de mol met een vrijstelling is alleen maar gunstig.quote:Daarnaast moet de mol kunnen saboteren om geld te verliezen en dat lukt niet als je op je luie reet wat wijntjes achterover schud. Je kunt alleen de tangoopdracht laten mislukken.
Agree.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Ik mis Angela en vind die jokers geen leuke toevoeging.
ja ik heb er ook al over nagedacht, lijkt me erg leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, ik heb de uitzending zojuist ook gekeken, en even alle posts doorgeworsteld.
Is het normaal dat dat elke week zo hard gaat?! Zo ja, dan is het niet gunstig voor mij.
Ik zag een paar keer de vraag om een WidM-prono, en dat lijkt mij ook wel cool. Ik wil eventueel e.e.a. wel gaan opzetten! Kheb zojuist via mail wat tips gevraagd aan user BVO (IDO-prono-organisator)
.
Klopt! dat vond ik het meest opvallende en viel mij ook op. hoe wist Richard van de vrijstelling want dat hoorden Roderick en Liz pas toen ze al weg van de groep waren!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef Freezor het volgende:
Wat mij ook opviel, op een gegeven moment had Richard het aan tafel over Roderick en Liz "dat ze die vrijstellingen niet voor niets kregen". Maar hun was toch helemaal niet verteld dat die 2 vrijstellingen kregen?
Er was duidelijk geknipt in het stuk maar misschien was dit wel een verspreking.
Een prono. Je geeft je voorspellingen over bijv. wie de mol is, wie wint, wie afvalt. Achteraf wordt bekeken wie dat het best gedaan heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:43 schreef Flem het volgende:
Een wattes?
ja, maar als ze het goed doen hebben ze ook in aflevering 3 een vrijstelling.... en dat weet de groep officieel nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze komen pas in aflevering 3 terug, dus hebben ze in de eerste 2 afleveringen een vrijstelling.
Couldn't agree more. De Mol mág eigenlijk Roderick of Liz al niet meer zijn, want dan zou het spel in de eerste 2 afleveringen al voor Piet Snot gespeeld zijn. Niet dat ik de AVRO niet in staat acht om dat toch te flikken, hoor, alleen is het wel jammer voor de echte WIDM-fans. Een echte Mol kan een vrijstelling gestolen worden. Die wil zo veel mogelijk (onopvallend) saboteren. En dan is 1 tango-opdrachtje eventueel laten mislukken over 2 afleveringen gezien een bedroevend magere score.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
De mol kan dan niet ontmaskerd worden. Het hele programma draait om de mol en moet dus mee doen met de groep. Je moet de mol wel kunnen ontmaskeren.
Daarnaast moet de mol kunnen saboteren om geld te verliezen en dat lukt niet als je op je luie reet wat wijntjes achterover schud. Je kunt alleen de tangoopdracht laten mislukken.
Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Tango-opdracht meer gevolgen zal hebben dan een vrijstelling.
Ik vind 'm wel grappig. Er kan nog veel meer mee gebeuren later in de reeks.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef karoltje het volgende:
Die tango opdracht vind ik trouwens onwijs bagger. Heel stom om dat te doen van ze omdat je totaal geen zicht hebt op de mol. Sja dan ben je 3 afleveringen verder maar de rest heeft een dikke vette voorsprong. Verder hebben ze ook een onwijs saiie opdracht! Een beetje wijn drinken en de tango dansen, saai!
Leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had WIDM nog nooit gezien![]()
![]()
Maar ga nu wel blijven volgen !
Afvallen doet sowieso iemand, het is dus geen mollenstreek om die plek in te pakken. En imho is het de bedoeling van de mol de pot te "ontspekken", en dat lukt níet wanneer je 3 dagen de Tango leert dansen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:33 schreef Hihat het volgende:
Als je als mol van te voren weet dat je door de dansopdracht te aanvaarden meteen mag blijven tot aflevering 3, dan is het toch juist een mollenstreek om die plek in te nemen. Je ontneemt dan een andere deelnemer juist die kans.
Is mij niet helemaal duidelijk geworden. Er is alleen gezegd dat ze ze mochten verhandelen en bewaren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef BVO het volgende:
Kunnen ze in komende afleveringen nou nog vaker van die jokers winnen?
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Die tango levert echter ook niks op toch?
WIDM kennende zit dat er wel in jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld..
Ik doelde specifiek op geld bij deze opdracht. Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben dat er later op een of andere manier wèl geld aan hangt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef calvobbes het volgende:
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld..
ik dacht al iets van Talpa te zien.... Talpa -> John De Mol -> iemand van de kandidaten betrokken bij Talpa??quote:
Angela die naar Talpa is gegaan. En Talpa is ook het latijnse woord voor Molquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef cptmarco het volgende:
ik dacht al iets van Talpa te zien.... Talpa -> John De Mol -> iemand van de kandidaten betrokken bij Talpa??
Als ik het goed begrijp zien we Liz en Roderick wel in de volgende aflevering, alleen worden ze pas in de 3de aflevering weer met de rest vand e groep herenigd. Denk ik....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus Liz en Roderick zien we volgende week niet ?
Pas in de derde aflevering, zo zei Karel dus ?
Of dat de andere kandidaten geld moeten gaan inzetten of Liz en Roderick hun opdracht halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef calvobbes het volgende:
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld...
Dat was mijn eerste "of"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:44 schreef cptmarco het volgende:
of zij moeten de andere kandidaten de dans leren...
Vond ik dus ook al! Ik zat zo te hopen dat hij niet lang zou blijven, en hij was ook gewoon meteen weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat Geert eruit is. Irritant knulletje.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik dacht al iets van Talpa te zien.... Talpa -> John De Mol -> iemand van de kandidaten betrokken bij Talpa??
Dat speelt bij mij ook mee jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef robster16 het volgende:
even iets wat zou kunnen helpen, maar niet per se meteen zo is. De afgelopen 2 series van de mol was de mol een vrouw. Vorige serie Yvon en de serie ervoor Elize, dus ik GOK deze keer dat ze eerder voor een man kiezen dan een vrouw, wat natuurlijk niet hoeft, maar ik deeeeenk t bijna wel. Richard is op dit moment mijn grootste kandidaat...
Of niet, omdat men juist nu dit keer een man verwachtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef robster16 het volgende:
even iets wat zou kunnen helpen, maar niet per se meteen zo is. De afgelopen 2 series van de mol was de mol een vrouw. Vorige serie Yvon en de serie ervoor Elize, dus ik GOK deze keer dat ze eerder voor een man kiezen dan een vrouw, wat natuurlijk niet hoeft, maar ik deeeeenk t bijna wel. Richard is op dit moment mijn grootste kandidaat...
Ja. Uitzending komt in ieder geval ook nog op de WIDM site te staan. Maar waarschijnlijk pas na de herhaling van vanavond.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:30 schreef Cart_man het volgende:
Is dit trouwens ook nog te zien op uitzending gemist? Vergeet altijd te kijken...
idd, de tango hoeft van mij ook niet !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef Maja-de-bij het volgende:
Leuk! Ik vond Karel het ook goed doen!
Ik heb nog even geen idee wie de Mol is..
Frederique is wel mijn favoriete kandidaat. Die mag wel winnen![]()
Ik vind de tango-opdracht tot nu toe niet echt geslaagd![]()
Opvallend is dat:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef Renate_88 het volgende:
De hint van Avrobode week 1:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |