Hij doet het bij mij ook niet PM-girl. Ik denk dat hij gewoon even offline is en dat je het later of morgen nog even moet proberen. Sorry, enige tip die ik heb.quote:
Dank voor je reactie. Ik kan wel de laatste aflevering van vorig jaar afspelen!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij doet het bij mij ook niet PM-girl. Ik denk dat hij gewoon even online is en dat je het later of morgen nog even moet proberen. Sorry, enige tip die ik heb.
dus het ligt niet aan jouquote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Ik kan wel de laatste aflevering van vorig jaar afspelen!
As i thought!quote:
ik dacht dat het tijd is voor wie is de mol iconsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
As i thought!
Maar ik heb zin om te gaan kijken!!
wat doet die kerstman nog steeds bij de icons, is het geen tijd voor paasicons?
Hm, dan zal ze er toch wel iets vanaf weten....quote:(...) Verder was ze te zien in Dossier Verhulst (als Lucie Verhulst), Lucky Strike (met Theo Pont), Iris (als flamboyante tangodanseres),(...)
Zoals ik hier al meldde, ben ik daar mee bezigquote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef berc het volgende:
[..]
ik dacht dat het tijd is voor wie is de mol icons
SHO Feedback. Duiveltja en Copycat: hier!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet nog niet precies hoe, maar ik ga de Wie is de Mol-prono opzetten!.
Mag ik daarvoor een nieuw topic aanmaken, of moet dat allemaal in dit WidM-topic blijven?
(zou een rommeltje worden ben ik bang)
Als ik daar post krijg ik em de komende maanden niet meer uit MyATquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
SHO Feedback. Duiveltja en Copycat: hier!!!
Zelf lijkt een apart topic me wel handig ja.![]()
Ik heb het al gevraagd.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik daar post krijg ik em de komende maanden niet meer uit MyAT.
Ik ben ook hard bezig met een nieuwe OP, dus deze volposten maar.
Lijkt me wel zo handig jaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet nog niet precies hoe, maar ik ga de Wie is de Mol-prono opzetten!.
Mag ik daarvoor een nieuw topic aanmaken, of moet dat allemaal in dit WidM-topic blijven?
(zou een rommeltje worden ben ik bang)
wieisdemol.com heeft ook een prono: http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm6-pool-uitlegquote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Bedankt alwaysthebest.
Kom jij mij eens uitleg geven BVO. Ik snap er geen bal van, weet niet eens hoe ik moet beginnen.
Ehm, nou, de Mol dus het meeste punten wekelijks, zeg 25 ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Klinkt goed BVO, zoiets had ik ook al bedacht ja.
Aan welke puntenverdeling zat je ongeveer te denken? Jij hebt er natuurlijk ervaring mee....
ik stel voor dit topic even te vullen met dit prono-overleg, want ik zit klaar met nieuwe OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |