Ik nietquote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Nashje het volgende:
Wie heeft er eigenlijk berichten gehoord dat Ajax in Mexico aan het scouten is voor een rechtsback?
Dit zijn toch altijd opmerkingen van Cultheldquote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Nashje het volgende:
Wie heeft er eigenlijk berichten gehoord dat Ajax in Mexico aan het scouten is voor een rechtsback?
Dat heb ik ook gelezen inderdaad. Spelers van Ajax America dacht ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niks over gehoord. Er komen wel 4 heel jonge Amerikaantjes naar Amsterdam, geloof ik.
Zo'n vent is veel te duur om als bankzitter te houden joh. Die gaat straks lekker voor een club in de PD spelen, in de zon wat peseta's pakken. Is duidelijk op zijn retour na zijn goede jaren bij Celta. Geen schande, maar die moet je dan niet willen houden. Bedankt en tot ziens, even goede vrienden. Dan kan hij als hij bij pakweg Getafe heeft getekend zeggen dat het zo'n eer is om daar te spelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Juanfran speelde best aardig. Om te voorkomen dat je volgend jaar gehavend zit op die linkerkant in de defensie, zou ik hem gewoon een contract aanbieden, mits hij niet teveel salaris vraagt.
Ja, lekker betrouwbare bron.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Het is echt een fabeltje dat Juanfran als een chagerijn rondloopt. David Endt heeft zelf gezegd dat Juanfran goed in de groep ligt en een beetje een relbak is.
Niemand vind het leuk om het tweede te voetballen, dus daar was Juanfran terecht boos over.
Dat is moeilijk te bepalen, maar bij de beste vijf tot tien hoort hij wel.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar is Trabelsi niet gewoon de beste rechtsback in de wereld op dit moment?
Kijk, als ie veel te duur is moet je hem niet willen houden. Maar ik word ook niet echt vrolijk van de naam Leiwakebessy die ik de laatste tijd vaak hoor vallen...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo'n vent is veel te duur om als bankzitter te houden joh. Die gaat straks lekker voor een club in de PD spelen, in de zon wat peseta's pakken. Is duidelijk op zijn retour na zijn goede jaren bij Celta. Geen schande, maar die moet je dan niet willen houden. Bedankt en tot ziens, even goede vrienden. Dan kan hij als hij bij pakweg Getafe heeft getekend zeggen dat het zo'n eer is om daar te spelen.
Ik snap dat eigenlijk ook niet. Leiwakebessy is mijns inziens geen speler van het Ajax-niveau.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk, als ie veel te duur is moet je hem niet willen houden. Maar ik word ook niet echt vrolijk van de naam Leiwakebessy die ik de laatste tijd vaak hoor vallen...
Aanvallend ingestelde middenvelder. Multifunctioneel. Zou ik een goeie vinden.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:11 schreef Nashje het volgende:
Steven Dufour. Is toch een buitenspeler?
Vertel...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Boussoufa zal wel niet meer voor Ajax willen spelen, kan ik me eventueel zo voorstellen.
Ook niet alleen maar weggegaan omdat Chelsea zo veel meer bood. Zat ook een stukje frustratie bij dat Ajax hem in een lager team wilde doen dan hij zelf dacht. Soort halve Sergio de Windt-actie dus.quote:
Sergio de Windt zit ie daar eigenlijk nog bij Juve.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook niet alleen maar weggegaan omdat Chelsea zo veel meer bood. Zat ook een stukje frustratie bij dat Ajax hem in een lager team wilde doen dan hij zelf dacht. Soort halve Sergio de Windt-actie dus.
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sergio de Windt zit ie daar eigenlijk nog bij Juve.
Ik ook niet hoor, maar je levert t.o.v. Juanfran weinig kwaliteit in en over pakweg 3 jaar bespaar je zo'n 4 a 6 miljoen euro.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk, als ie veel te duur is moet je hem niet willen houden. Maar ik word ook niet echt vrolijk van de naam Leiwakebessy die ik de laatste tijd vaak hoor vallen...
Martin van Twi, heb je al een rechtsback gevonden?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar je levert t.o.v. Juanfran weinig kwaliteit in en over pakweg 3 jaar bespaar je zo'n 4 a 6 miljoen euro.
Dat moet Heitinga maar worden, met Stam en Vermaelen centraalquote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
Martin van Twi, heb je al een rechtsback gevonden?
Gaan we geen toppertje contracteren uit het buitenland? Timisela en Boakye klinkt vrij eng.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet Heitinga maar worden, met Stam en Vermaelen centraalGewoon Timisela en Boakye als backups houden.
Lijkt me ookquote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet Heitinga maar worden, met Stam en Vermaelen centraalGewoon Timisela en Boakye als backups houden.
ey, geen slechte dingen over Timisela hequote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaan we geen toppertje contracteren uit het buitenland? Timisela en Boakye klinkt vrij eng.
Kankermietje die Cocuquote:AMSTERDAM - PSV-aanvoerder Phillip Cocu had zaterdagavond na afloop van de klassieker Ajax-PSV vrede met het 0-0-gelijkspel.
,,Ik denk dat het een terechte uitslag is. Ik had de hele wedstrijd het gevoel dat het die kant op ging. Wij konden niet het laatste zetje geven om een doelpunt te maken en toen bij ons de krachten wat wegvloeiden, werd Ajax wat beter.
PSV, dat deze week in de Champions League werd uitgeschakeld door Olympique Lyon, speelde een betere eerste helft. Ajax nam na rust het initiatief. ,,In de tweede helft hebben wij ook niet echt meer de opbouw gezocht, aldus Cocu. ,,We zochten wat vaker de lange bal op Vennegoor of Hesselink om op die manier het gelijkspel veilig te stellen. Dat doe je op een moment dat je merkt dat er niet meer inzit.
Tis een psv spelerquote:
klassiekers gaan altijd ergens overquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
In april komt er een nieuwe DVD van Ajax uit getiteld:
"De klassiekers die ergens om gingen"
Niveautje hoor.quote:
Dat is zeker goed ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we jou hebben
Hij zegt dat hij zo goed inpasst, maar dat is meer een uitzondering dan een regelquote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Lindenbergh speelde gister idd goed zoals Henk Spaan net aangaf
Hij is wel de enige die het naar Huntelaar doet zowatquote:Op zondag 12 maart 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zo goed inpasst, maar dat is meer een uitzondering dan een regel
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Cziommer doet net een soort van sollicitatie bij Cafe de Sport
Kun je er toch bij hebben
Geen klassieke buitenspeler, maar zeker bruikbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:54 schreef Kang-He het volgende:
Mochten we nog een buitenspeler nodig hebben, wat vinden jullie van Cziommer?
Het lijkt mij een aardige speler als je een speler zoekt uit de Nederlandse competitie. In zijn Twente tijd viel hij me ook al op.
Hier ben ik het mee eens. Daarnaast vond ik Vermaelen echt top, maar dat vond ik al in meerdere wedstrijden. Die jongen komt er welquote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran was m.i. met Koné de slechtste speler van het veld hoor. Rosenberg was goed, Klaas-jan deed zwaar zijn best maar het was duidelijk dat Alex heb redelijk in bedwang had, natuurlijk geen schande. Gomes speelde goed. Ik vind het resultaat gewoon terecht: eerste helft voor PSV, tweede voor Ajax, Ajax misschien uiteindelijk ietsjes beter maar niet genoeg om de winst te claimen.
quote:Rugblessure Rosenberg valt mee
AMSTERDAM - De topper tegen PSV leverde geen nieuwe blessuregevallen op bij Ajax in de aanloop naar de belangrijke...
Fysiotherapeut De Sanders ondersteunt Rosenberg. FOTO PICS UNITED
... Champions League-wedstrijd morgen tegen Inter.
Aanvaller Markus Rosenberg gaf in de rust aan dat hij lichte rugklachten had, maar de Zweed kan tegen Inter gewoon spelen. ,,We wilden hem een minuut of tien na rust wisselen, maar juist in die fase was hij een aantal keren gevaarlijk,’’ aldus trainer Danny Blind. ,,Daarom hebben we hem wat langer laten staan.’’
De coach is blij dat de waslijst aan blessures niet nóg langer is geworden. ,,Maar dat we volop problemen hebben, is duidelijk.’’
Blind had afgelopen week nog goede hoop op een snelle rentree van Zdenek Grygera, maar de Tsjech had nog teveel last van de zweepslag die hij een paar weken geleden opliep op de training. Ook Wesley Sneijder is nog niet beschikbaar, de middenvelder kreeg een terugslag bij zijn herstel van een hamstringblessure. Dat Tomás Galásek en John Heitinga de wedstrijd in Milaan niet zouden redden, was al wat langer bekend. Inter-Ajax staat morgen onder leiding van de Zweedse scheidsrechter Peter Fröjdfeldt.
Tis de krant van maandag hequote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo morgen? Toch echt dinsdag pas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |