abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35962138
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef Jasza het volgende:
Trouwens ik denk dat het 426 was, daar gingen Ajax supporters met elkaar matten. Ineens staat dat hele vak op, ik naar links kijken zie ik een paar debielen achter elkaar aanrennen
misschien waren er boeren daar het vak in geslopen. ik ken overigens wel een paar mensen in dat vak,die misschien wel onderling de ruzie hebben kunnen maken idd.
pi_35962163
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

misschien waren er boeren daar het vak in geslopen. ik ken overigens wel een paar mensen in dat vak,die misschien wel onderling de ruzie hebben kunnen maken idd.
Zou kunnen, ik zag alleen maar mensen achter elkaar aanrennen en het hele vak opstaan
  zondag 12 maart 2006 @ 12:21:08 #128
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35962382
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Boeie, als hij er tijdens de wedstrijden er maar staat.
Als er xde hele tijd een pestsfeer is dankzij Juanfran, zal het moelijker worden om goed te presteren..
  zondag 12 maart 2006 @ 13:05:23 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35963291
Juanfran kan je denk ik het beste laten gaan, omdat 'ie te duur is voor een onzekere basisplaats. Kan je beter een transfervrije Leiwakabessy halen. Misschien van iets minder niveau, maar een goede bankzitter en in salaris kost 'ie de helft.

Bovendien zal je Besiktas nog een transfersom moeten betalen vane en x aantal miljoen, vermoed ik.
pi_35963550
Juanfran was de eerste 20minuten echt een drama hoor. Verdedigend veel te zwak, man laten lopen, teveel bezig met een overtreding uit te lokken. Daarna was het wat beter, Farfan kreeg niet zo heel veel ruimte meer. Maar ik zou Juanfran nog steeds niet kopen op basis van zijn prestaties.

Voor mij is het ook gebeurd met Stekelenburg. Hoge ballen komt ie gewoon niet. Niet. Hij durft of kan het gewoon niet, maar de eerste paar vrije trappen bleef ie elke keer staan. Verder was meneer al blij met de 0-0, want hoeveel tijd hij elke keer nam bij uittrappen, uitgooien en terugspeelballen. Tjezis. Volgend jaar lekker Gentenaar of Vermeer.

Babel is ook gone 3de balcontact een hakje proberen? Ja daag. Ga gewoon eens lekker voetballen en niet lopen met die bal als een fuckin postbode. En dan nog een basisplek eisen ook

Positief was uiteraard Vermaelen Fantastisch. Maduro en Trabelsi overigens ook. Voorhoede speelde ook wel redelijk. Rosales en Rosenberg hadden wat leuke dingetjes. Lindenbergh en Pienaar ook wel ok, Emanuelson redelijk sterk. In het begin wat balverlies.

Overigens zaten de twee domste rukkers ooit achter me: F-Side zingt "Farfan, Farfan, je moeder is man, jalalala. Komt ie hoor:
Meneer1: Oh, nou ze zingen weer eens wat. Maar wat zingen ze nou, ik kan het niet echt goed verstaan. Ik versta alleen Farfan, Farfan.
Meneer2: Jaha, nou, ik kan het ook niet goed verstaan, maar het zal zeker niet positief zijn.

No Shit Sherlock
pi_35963555
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef twi het volgende:
Juanfran kan je denk ik het beste laten gaan, omdat 'ie te duur is voor een onzekere basisplaats. Kan je beter een transfervrije Leiwakabessy halen. Misschien van iets minder niveau, maar een goede bankzitter en in salaris kost 'ie de helft.

Bovendien zal je Besiktas nog een transfersom moeten betalen vane en x aantal miljoen, vermoed ik.
Ik zie persoonlijk dan ook liever Leiwakabessy dan Juanfran als die keuze zich voordoet.
  zondag 12 maart 2006 @ 13:16:08 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35963619
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens zaten de twee domste rukkers ooit achter me: F-Side zingt "Farfan, Farfan, je moeder is man, jalalala. Komt ie hoor:
Meneer1: Oh, nou ze zingen weer eens wat. Maar wat zingen ze nou, ik kan het niet echt goed verstaan. Ik versta alleen Farfan, Farfan.
Meneer2: Jaha, nou, ik kan het ook niet goed verstaan, maar het zal zeker niet positief zijn.

No Shit Sherlock
Degenen die dat "liedje" inzetten vind ik anders ook niet al te creatief/intelligent overkomen
  zondag 12 maart 2006 @ 13:23:52 #133
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_35963854
Juanfran was m.i. met Koné de slechtste speler van het veld hoor. Rosenberg was goed, Klaas-jan deed zwaar zijn best maar het was duidelijk dat Alex heb redelijk in bedwang had, natuurlijk geen schande. Gomes speelde goed. Ik vind het resultaat gewoon terecht: eerste helft voor PSV, tweede voor Ajax, Ajax misschien uiteindelijk ietsjes beter maar niet genoeg om de winst te claimen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 12 maart 2006 @ 13:24:58 #134
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35963888
Is de samenvatting nog wel te zien bij talpa tv, want er gebeurd weinig bij mij.
Houd van een lijntje.
  zondag 12 maart 2006 @ 13:25:30 #135
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35963902
0-0 was terecht, Ook al was ajax zeer licht de bovenliggende ploeg, En talpa zoog weer eens in zijn samenvattingen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35964183
Stekelenburg is een lijnkeeper ja, de 2e helft pakte hij wel een paar ballen uit de lucht. Dat met die uittrappen, tsja het had ook weinig nut om Vermaelen in te spelen en hem dan terug te krijgen. Stekelenburg moet nog veel leren, dit is pas zijn eerste redelijk volle seizoen.
  zondag 12 maart 2006 @ 13:38:23 #137
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35964277
Als ik eerlijk mag zijn zie ik liever Gentenaar in het doel volgend jaar.
Houd van een lijntje.
pi_35964465
Mja alleen is Gentenaar volgens mij voetballend niet zo goed
pi_35964533
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:44 schreef Jasza het volgende:
Mja alleen is Gentenaar volgens mij voetballend niet zo goed
Prioriteit nummer 1 voor een keeper is inderdaad voetballend vermogen
pi_35965034
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran was m.i. met Koné de slechtste speler van het veld hoor. Rosenberg was goed, Klaas-jan deed zwaar zijn best maar het was duidelijk dat Alex heb redelijk in bedwang had, natuurlijk geen schande. Gomes speelde goed. Ik vind het resultaat gewoon terecht: eerste helft voor PSV, tweede voor Ajax, Ajax misschien uiteindelijk ietsjes beter maar niet genoeg om de winst te claimen.
Alex had de 1e helft veel moeite met Huntelaar hoor! Misschien was hij toch niet helemaal fit, want de 2e helft wastie redelijk onzichtbaar.
pi_35965095
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

In Nederland lijkt het erop dat dat inderdaad het belangrijkste is. Dat iemand een bal tegen kan houden is bijzaak tegenwoordig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35965441
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Agh Stekelenburg keept dit jaar wel goed vind ik, hij heeft daarnaast een betere trap. Van mij mag ie er wel inblijven, alleen moet ie gewoon meer gaan trainen met Grim op hoge ballen want de 2e helft kon ie het ineens wel
pi_35965493
Stekelenburg moet gewoon in de kooi blijven staan...
pi_35966151
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:56 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg moet gewoon in de kooi blijven staan...
Niet als hij zo zwak blijft op hoge ballen. Dat kost namelijk veel punten.
pi_35966441
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Als er xde hele tijd een pestsfeer is dankzij Juanfran, zal het moelijker worden om goed te presteren..
Het is echt een fabeltje dat Juanfran als een chagerijn rondloopt. David Endt heeft zelf gezegd dat Juanfran goed in de groep ligt en een beetje een relbak is.
Niemand vind het leuk om het tweede te voetballen, dus daar was Juanfran terecht boos over.
pi_35966449
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Agh Stekelenburg keept dit jaar wel goed vind ik

de laatste maanden niet opgelet?
pi_35966503
Steek heeft nog niet veel punten gekost hoor. Ook nog niet het verschil gemaakt, da's dan ook weer jammer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 12 maart 2006 @ 15:33:10 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35966507
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Het is echt een fabeltje dat Juanfran als een chagerijn rondloopt. David Endt heeft zelf gezegd dat Juanfran goed in de groep ligt en een beetje een relbak is.
Niemand vind het leuk om het tweede te voetballen, dus daar was Juanfran terecht boos over.
Mensen kijken naar 'm en ze hebben hun oordeel klaar. Hij heeft een beetje een slaperig gezichtsuitdrukking, en hij is gelijk lui.

Onzin. Gisteren speelde 'ie voldoende.
pi_35966532
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef Suijk het volgende:
Steek heeft nog niet veel punten gekost hoor. Ook nog niet het verschil gemaakt, da's dan ook weer jammer.
hij heeft al aardig veel fouten gemaakt, geen hele grote blunders maar wel ballen die hij gewoon had moeten hebben.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:35:16 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35966564
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef Suijk het volgende:
Hij is ijzersterk begonnen, zakte de laatste weken weer in. Over gisteren kan je niet oordelen, heeft amper iets te doen gehad, met zo'n matte tegenstander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')