'sta op, voor de kampioen, sta op'quote:Op zondag 12 maart 2006 00:37 schreef Silenus het volgende:
Mijn MotM was toch wel Koosie Alberts!
speaker: Hier is 'ie dan, KOOS ALBERTS!!
Hele tijd stil...
Koos: 'hoi'.
....stilte...
Koos: 'alles goed?'
...
Juanfran speelde nog best goed, hij had alleen 2 of 3 zwakke momentjes. Verder is Farfan niet in het spel voorgekomen, ik vond hem iig een voldoende halen vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax is flink op de weg terug, goed om te zien!
En Juanfran, bye bye.
Dat bedoel ik precies, ik weet niet of je in het stadion was? op Talpa kwamen de 3 zwakke momentjes naar voren jaquote:Op zondag 12 maart 2006 01:41 schreef Nashje het volgende:
Bij Talpa lieten ze dan ook de mindere acties van Juanfran zien. Volgens mij had ie Farfan toch redelijk goed onder controle en straalde juist Juanfran rust uit (als ie de bal had).
Cziommer is toch geen buitenspeler man.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:54 schreef Kang-He het volgende:
Mochten we nog een buitenspeler nodig hebben, wat vinden jullie van Cziommer?
Zou best een goede speler voor Ajax kunnen zijn, misschien geen basisplaats maar voor de breedte een prima speler.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Cziommer is toch geen buitenspeler man.
ik heb geluisterd,en fran deed het prima. zo zie je maar weer hoe stom een samenvatting kan zijn,en hoe slecht ze zijn bij talpa. maar dat terzijde. het is dat gomes een wereldkeeper is,anders hadden er wel een paar in gelegen gisteravond.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies, ik weet niet of je in het stadion was? op Talpa kwamen de 3 zwakke momentjes naar voren ja![]()
De pest is alleen dat als hij niet speelt, hij ook de hele tijd met een ongemotiveerde kutkop rondloopt..quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Juanfran speelde best aardig. Om te voorkomen dat je volgend jaar gehavend zit op die linkerkant in de defensie, zou ik hem gewoon een contract aanbieden, mits hij niet teveel salaris vraagt.
je kunt hem best laten spelen als je Urby op het middenveld positioneerd. mocht fran geblesseerd raken kun je Urby terug schuiven naar links back. Boukhari gaat toch weg dus kan zijn positie worden overgenomen door Urby.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De pest is alleen dat als hij niet speelt, hij ook de hele tijd met een ongemotiveerde kutkop rondloopt..
Boeie, als hij er tijdens de wedstrijden er maar staat.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De pest is alleen dat als hij niet speelt, hij ook de hele tijd met een ongemotiveerde kutkop rondloopt..
Het viel best tegen hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Via radio 1 gevolgd, en volgens mij speelde Juanfran best aardig
Die zullen we echt missen volgend jaar. Koné was nergens.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef keijz het volgende:
Maar is Trabelsi niet gewoon de beste rechtsback in de wereld op dit moment?
misschien waren er boeren daar het vak in geslopen. ik ken overigens wel een paar mensen in dat vak,die misschien wel onderling de ruzie hebben kunnen maken idd.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef Jasza het volgende:
Trouwens ik denk dat het 426 was, daar gingen Ajax supporters met elkaar matten. Ineens staat dat hele vak op, ik naar links kijken zie ik een paar debielen achter elkaar aanrennen
Zou kunnen, ik zag alleen maar mensen achter elkaar aanrennen en het hele vak opstaanquote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
misschien waren er boeren daar het vak in geslopen. ik ken overigens wel een paar mensen in dat vak,die misschien wel onderling de ruzie hebben kunnen maken idd.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Boeie, als hij er tijdens de wedstrijden er maar staat.
Ik zie persoonlijk dan ook liever Leiwakabessy dan Juanfran als die keuze zich voordoet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef twi het volgende:
Juanfran kan je denk ik het beste laten gaan, omdat 'ie te duur is voor een onzekere basisplaats. Kan je beter een transfervrije Leiwakabessy halen. Misschien van iets minder niveau, maar een goede bankzitter en in salaris kost 'ie de helft.
Bovendien zal je Besiktas nog een transfersom moeten betalen vane en x aantal miljoen, vermoed ik.
Degenen die dat "liedje" inzetten vind ik anders ook niet al te creatief/intelligent overkomenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens zaten de twee domste rukkers ooit achter me: F-Side zingt "Farfan, Farfan, je moeder is man, jalalala. Komt ie hoor:
Meneer1: Oh, nou ze zingen weer eens wat. Maar wat zingen ze nou, ik kan het niet echt goed verstaan. Ik versta alleen Farfan, Farfan.
Meneer2: Jaha, nou, ik kan het ook niet goed verstaan, maar het zal zeker niet positief zijn.
No Shit Sherlock
Prioriteit nummer 1 voor een keeper is inderdaad voetballend vermogenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:44 schreef Jasza het volgende:
Mja alleen is Gentenaar volgens mij voetballend niet zo goed
Alex had de 1e helft veel moeite met Huntelaar hoor! Misschien was hij toch niet helemaal fit, want de 2e helft wastie redelijk onzichtbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran was m.i. met Koné de slechtste speler van het veld hoor. Rosenberg was goed, Klaas-jan deed zwaar zijn best maar het was duidelijk dat Alex heb redelijk in bedwang had, natuurlijk geen schande. Gomes speelde goed. Ik vind het resultaat gewoon terecht: eerste helft voor PSV, tweede voor Ajax, Ajax misschien uiteindelijk ietsjes beter maar niet genoeg om de winst te claimen.
In Nederland lijkt het erop dat dat inderdaad het belangrijkste is. Dat iemand een bal tegen kan houden is bijzaak tegenwoordig.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prioriteit nummer 1 voor een keeper is inderdaad voetballend vermogen![]()
Agh Stekelenburg keept dit jaar wel goed vind ik, hij heeft daarnaast een betere trap. Van mij mag ie er wel inblijven, alleen moet ie gewoon meer gaan trainen met Grim op hoge ballen want de 2e helft kon ie het ineens welquote:Op zondag 12 maart 2006 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prioriteit nummer 1 voor een keeper is inderdaad voetballend vermogen![]()
Niet als hij zo zwak blijft op hoge ballen. Dat kost namelijk veel punten.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:56 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg moet gewoon in de kooi blijven staan...
Het is echt een fabeltje dat Juanfran als een chagerijn rondloopt. David Endt heeft zelf gezegd dat Juanfran goed in de groep ligt en een beetje een relbak is.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Als er xde hele tijd een pestsfeer is dankzij Juanfran, zal het moelijker worden om goed te presteren..
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh Stekelenburg keept dit jaar wel goed vind ik
Mensen kijken naar 'm en ze hebben hun oordeel klaar. Hij heeft een beetje een slaperig gezichtsuitdrukking, en hij is gelijk lui.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Het is echt een fabeltje dat Juanfran als een chagerijn rondloopt. David Endt heeft zelf gezegd dat Juanfran goed in de groep ligt en een beetje een relbak is.
Niemand vind het leuk om het tweede te voetballen, dus daar was Juanfran terecht boos over.
hij heeft al aardig veel fouten gemaakt, geen hele grote blunders maar wel ballen die hij gewoon had moeten hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef Suijk het volgende:
Steek heeft nog niet veel punten gekost hoor. Ook nog niet het verschil gemaakt, da's dan ook weer jammer.
Hij is ijzersterk begonnen, zakte de laatste weken weer in. Over gisteren kan je niet oordelen, heeft amper iets te doen gehad, met zo'n matte tegenstander.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef Suijk het volgende:
Steek heeft nog niet veel punten gekost hoor. Ook nog niet het verschil gemaakt, da's dan ook weer jammer.
Hopelijk niemand.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Nashje het volgende:
Wie heeft er eigenlijk berichten gehoord dat Ajax in Mexico aan het scouten is voor een rechtsback?
Niks over gehoord. Er komen wel 4 heel jonge Amerikaantjes naar Amsterdam, geloof ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Nashje het volgende:
Wie heeft er eigenlijk berichten gehoord dat Ajax in Mexico aan het scouten is voor een rechtsback?
Ik nietquote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Nashje het volgende:
Dit zijn toch altijd opmerkingen van Cultheldquote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Nashje het volgende:
Dat heb ik ook gelezen inderdaad. Spelers van Ajax America dacht ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niks over gehoord. Er komen wel 4 heel jonge Amerikaantjes naar Amsterdam, geloof ik.
Zo'n vent is veel te duur om als bankzitter te houden joh. Die gaat straks lekker voor een club in de PD spelen, in de zon wat peseta's pakken. Is duidelijk op zijn retour na zijn goede jaren bij Celta. Geen schande, maar die moet je dan niet willen houden. Bedankt en tot ziens, even goede vrienden. Dan kan hij als hij bij pakweg Getafe heeft getekend zeggen dat het zo'n eer is om daar te spelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Juanfran speelde best aardig. Om te voorkomen dat je volgend jaar gehavend zit op die linkerkant in de defensie, zou ik hem gewoon een contract aanbieden, mits hij niet teveel salaris vraagt.
Ja, lekker betrouwbare bron.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Het is echt een fabeltje dat Juanfran als een chagerijn rondloopt. David Endt heeft zelf gezegd dat Juanfran goed in de groep ligt en een beetje een relbak is.
Niemand vind het leuk om het tweede te voetballen, dus daar was Juanfran terecht boos over.
Dat is moeilijk te bepalen, maar bij de beste vijf tot tien hoort hij wel.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar is Trabelsi niet gewoon de beste rechtsback in de wereld op dit moment?
Kijk, als ie veel te duur is moet je hem niet willen houden. Maar ik word ook niet echt vrolijk van de naam Leiwakebessy die ik de laatste tijd vaak hoor vallen...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo'n vent is veel te duur om als bankzitter te houden joh. Die gaat straks lekker voor een club in de PD spelen, in de zon wat peseta's pakken. Is duidelijk op zijn retour na zijn goede jaren bij Celta. Geen schande, maar die moet je dan niet willen houden. Bedankt en tot ziens, even goede vrienden. Dan kan hij als hij bij pakweg Getafe heeft getekend zeggen dat het zo'n eer is om daar te spelen.
Ik snap dat eigenlijk ook niet. Leiwakebessy is mijns inziens geen speler van het Ajax-niveau.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk, als ie veel te duur is moet je hem niet willen houden. Maar ik word ook niet echt vrolijk van de naam Leiwakebessy die ik de laatste tijd vaak hoor vallen...
Aanvallend ingestelde middenvelder. Multifunctioneel. Zou ik een goeie vinden.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:11 schreef Nashje het volgende:
Steven Dufour. Is toch een buitenspeler?
Vertel...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Boussoufa zal wel niet meer voor Ajax willen spelen, kan ik me eventueel zo voorstellen.
Ook niet alleen maar weggegaan omdat Chelsea zo veel meer bood. Zat ook een stukje frustratie bij dat Ajax hem in een lager team wilde doen dan hij zelf dacht. Soort halve Sergio de Windt-actie dus.quote:
Sergio de Windt zit ie daar eigenlijk nog bij Juve.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook niet alleen maar weggegaan omdat Chelsea zo veel meer bood. Zat ook een stukje frustratie bij dat Ajax hem in een lager team wilde doen dan hij zelf dacht. Soort halve Sergio de Windt-actie dus.
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sergio de Windt zit ie daar eigenlijk nog bij Juve.
Ik ook niet hoor, maar je levert t.o.v. Juanfran weinig kwaliteit in en over pakweg 3 jaar bespaar je zo'n 4 a 6 miljoen euro.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk, als ie veel te duur is moet je hem niet willen houden. Maar ik word ook niet echt vrolijk van de naam Leiwakebessy die ik de laatste tijd vaak hoor vallen...
Martin van Twi, heb je al een rechtsback gevonden?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar je levert t.o.v. Juanfran weinig kwaliteit in en over pakweg 3 jaar bespaar je zo'n 4 a 6 miljoen euro.
Dat moet Heitinga maar worden, met Stam en Vermaelen centraalquote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
Martin van Twi, heb je al een rechtsback gevonden?
Gaan we geen toppertje contracteren uit het buitenland? Timisela en Boakye klinkt vrij eng.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet Heitinga maar worden, met Stam en Vermaelen centraalGewoon Timisela en Boakye als backups houden.
Lijkt me ookquote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet Heitinga maar worden, met Stam en Vermaelen centraalGewoon Timisela en Boakye als backups houden.
ey, geen slechte dingen over Timisela hequote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaan we geen toppertje contracteren uit het buitenland? Timisela en Boakye klinkt vrij eng.
Kankermietje die Cocuquote:AMSTERDAM - PSV-aanvoerder Phillip Cocu had zaterdagavond na afloop van de klassieker Ajax-PSV vrede met het 0-0-gelijkspel.
,,Ik denk dat het een terechte uitslag is. Ik had de hele wedstrijd het gevoel dat het die kant op ging. Wij konden niet het laatste zetje geven om een doelpunt te maken en toen bij ons de krachten wat wegvloeiden, werd Ajax wat beter.
PSV, dat deze week in de Champions League werd uitgeschakeld door Olympique Lyon, speelde een betere eerste helft. Ajax nam na rust het initiatief. ,,In de tweede helft hebben wij ook niet echt meer de opbouw gezocht, aldus Cocu. ,,We zochten wat vaker de lange bal op Vennegoor of Hesselink om op die manier het gelijkspel veilig te stellen. Dat doe je op een moment dat je merkt dat er niet meer inzit.
Tis een psv spelerquote:
klassiekers gaan altijd ergens overquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
In april komt er een nieuwe DVD van Ajax uit getiteld:
"De klassiekers die ergens om gingen"
Niveautje hoor.quote:
Dat is zeker goed ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we jou hebben
Hij zegt dat hij zo goed inpasst, maar dat is meer een uitzondering dan een regelquote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Lindenbergh speelde gister idd goed zoals Henk Spaan net aangaf
Hij is wel de enige die het naar Huntelaar doet zowatquote:Op zondag 12 maart 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zo goed inpasst, maar dat is meer een uitzondering dan een regel
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Cziommer doet net een soort van sollicitatie bij Cafe de Sport
Kun je er toch bij hebben
Geen klassieke buitenspeler, maar zeker bruikbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:54 schreef Kang-He het volgende:
Mochten we nog een buitenspeler nodig hebben, wat vinden jullie van Cziommer?
Het lijkt mij een aardige speler als je een speler zoekt uit de Nederlandse competitie. In zijn Twente tijd viel hij me ook al op.
Hier ben ik het mee eens. Daarnaast vond ik Vermaelen echt top, maar dat vond ik al in meerdere wedstrijden. Die jongen komt er welquote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran was m.i. met Koné de slechtste speler van het veld hoor. Rosenberg was goed, Klaas-jan deed zwaar zijn best maar het was duidelijk dat Alex heb redelijk in bedwang had, natuurlijk geen schande. Gomes speelde goed. Ik vind het resultaat gewoon terecht: eerste helft voor PSV, tweede voor Ajax, Ajax misschien uiteindelijk ietsjes beter maar niet genoeg om de winst te claimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |