Ik heb dat nummer van coldplay nog steeds niet gevonden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Misschien vind je hem als je zoekt op "jij hebt hele mooie elleboge". Anders weet ik het ook niet.
Wat googelen levert op dat ze het op 11-05-2003 in Rotterdam hebben gespeeld en dat het daana als Green Eyes / Mooie Ellebogen (Live) (5:16) op een uitvoering van de single van Clocks terecht is gekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer van coldplay nog steeds niet gevonden.
Volgens mij was het uit een concert. Maar welke?
Of in de versie van Fortuna feat Sadenig natuurlijk....quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:11 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
En dan in de versie van Apotheosis - Oh Fortuna [1992]
mjah: maar die werd niet gebruikt bij dat cabaret.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Of in de versie van Fortuna feat Sadenig natuurlijk....
Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:42 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek titel+artiest van een nummer (nog niet zo heel oud nummer, hooguit een jaartje oud ofzo) waarin steeds gezongen wordt 'open up your eeeeeeeeyes' (en nee tis niet de Guano Apes).
T klinkt een btje coldplay/ muse achtig (radiohead zou ook nog kunnen evt.).
Er zit dacht ik ook een piano in en in de rustige stukjes zingen ze geloof ik zoiets als 'God give me style, God give me grace' of iets in die zin. Maar het kan ook zijn dat ik me nu vergis en in de war ben met een ander nummer.
Ik zoek dit nummer al heel lang en kan het maar niet vinden, dus hulp is welkom![]()
Nee die ist niet. Hmm ok ik heb me dus vergist in songtekst. Dan word er dus in het nummer dat ik zoek niet 'God give me style God give me grace' gezongenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face?
Open Up Your Eyes. Dan zou het Everlasting Love kunnen zijn. Misschien in de Jamie Cullum uitvoeringquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:02 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Nee die ist niet. Hmm ok ik heb me dus vergist in songtekst. Dan word er dus in het nummer dat ik zoek niet 'God give me style God give me grace' gezongen![]()
.
Maar dus wel 'open up your eyes' (is refrein zeg maar). En dan rustige stukken er tussendoor. En t klinkt dus coldplay/ muse/ radiohead achtig en er zit dacht ik ook een piano in.
En t nummer is denk ik nog geen jaar oud.
Hahaha nee die is het zeker niet. Miss is het een nummer van Keane of Saybia zit ik me net te bedenken, daar lijkt het ook nog wel een btje op. Btje Keane/ Coldplay/ muse achtig ofzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Open Up Your Eyes. Dan zou het Everlasting Love kunnen zijn. Misschien in de Jamie Cullum uitvoering![]()
Tonic - Open your eyesquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:02 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Nee die ist niet. Hmm ok ik heb me dus vergist in songtekst. Dan word er dus in het nummer dat ik zoek niet 'God give me style God give me grace' gezongen![]()
.
Maar dus wel 'open up your eyes' (is refrein zeg maar). En dan rustige stukken er tussendoor. En t klinkt dus coldplay/ muse/ radiohead achtig en er zit dacht ik ook een piano in.
En t nummer is denk ik nog geen jaar oud.
Talking Heads - Cities?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef Messenga het volgende:.
In the city.. city of "..." zo'n simpel verslavend deuntje met een best apart stemmetje. Iemand?
2Pac feat. Dr. Dre - California lovequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef Messenga het volgende:.
In the city.. city of "..." zo'n simpel verslavend deuntje met een best apart stemmetje. Iemand?
Ik hou van jequote:Op donderdag 16 maart 2006 17:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
2Pac feat. Dr. Dre - California love
California...knows how to party
California...knows how to party
In the city of L.A.
In the city of good ol' Watts
In the city, the city of Compton
We keep it rockin'! We keep it rockin'!
waarop baseer je dat dit niet van Radiohead zou zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:02 schreef Bog het volgende:
ok, ik heb hier een nummer in mn windows media player staan en die kickt aars
alleen ik heb em gedownload toen ik radiohead aan het ontdekken was
dit nummer heet: radiohead - amnesiac en duurt 8 minuut en 10 seconden
nu weet ik, denk ik, dat dit geen nummer van radiohead is en wil ik weten welk nummer dit wel is en van welke band dit is
de eerste 4 minuten is spiritueel, experimenteel gekloot op vage instrumenten, waaronder blazers, en daarna komt de drum erin
volgens mij is het ook niet in engels gezongen, weetniet zeker maar ik kan het niet verstaan iig
iemand die mij kan helpen??
hij staat niet hier bij:quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarop baseer je dat dit niet van Radiohead zou zijn?
jawel hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef Bog het volgende:
[..]
hij staat niet hier bij:
http://www.ateaseweb.com/songs/
dat is dus een ander nummerquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor
Het nummer heet morning bell/amnesiac
waarom reageer je danquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dat kan ik niet beoordelen, ken het nummer wat je in je mediaplayer hebt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |