Wilde gok: Junkie XL - Todayquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:06 schreef DuranK het volgende:
Oke ik heb een lekker vage omschrijving. Ik hoor hem af en toe op de radio dus ik denk dat die redelijk nieuw is. Zit een lekker vrolijke gitaar in en word wel leuk in gezongen.Meer kank er niet van zeggen, whehe.
Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Dub)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:02 schreef Meng het volgende:
Ben op zoek naar titel en uitvoerende van een nummer uit DJ Chuckie's Innercity-set. Het nummer begint na 1:25 minuten. Set is hier te downen: http://rapidshare.de/file(...)ercity_2005.mp3.html
Ik zat een beetje te denken aan racoon, maar ik ken ze eigenlijk alleen van love you more (quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wilde gok: Junkie XL - Today
Maar als je een genre noemt en zegt of het een mannen- of vrouwenstem is kan iemand er misschien meer van zeggen.
Ja me2, maar dan aan Racoon - Laugh about itquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:19 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te denken aan racoon, maar ik ken ze eigenlijk alleen van love you more ()
Dus ik weet het niet zeker.
Is em, dankuquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:21 schreef waynie het volgende:
[..]
Ja me2, maar dan aan Racoon - Laugh about it
New Voyager Radio Editquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:02 schreef waynie het volgende:
De rustige/niet-hippe versie van You've Got The Love... dus waar er ''normaal'' gezongen wordt zonder die hippe sounds erdoor heen in het begin e.d.
Yoji Biomehanika - Hardstyle discoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef nlboy het volgende:
Hoe heet dit nummer? Het was gedraaid op Sensation Black 2004. (als ik het goed heb)
Alvast bedankt!
Officieel is het Ta Ta Taquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef Modus het volgende:
Ohja, dat nummer van André van Duin, dat van Bôhbôhbôôôôôôh bôhbôhbôôôôôôôôôôôôôh gaat, hoe heet dat?. Het zal toch niet gewoon Bôhbôhbôôôôôôh heten?
.
Op TV wordt al een aantal weken reclame gemaakt voor 1 of andere meezing-CD van de Blokker, aan het eind van de reclame komt ie dan ook heel even langs.
hulde!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Freemasons feat. Amanda Wilson - Watchin'
Chumbawamba - Tubthumpingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:25 schreef Tjahzi het volgende:
OK heb een paar liedjes :
1) Mannen zingen : I get knocked down... and get up again , no one is ever gonna get me down, herhaalt paarx ( oid ) Daarna zingt een vrouw erdoor heen
Eric Carmen - All by myselfquote:3)All by myself, dont wanna live all by myself. ...
Alphaville - Forever Youngquote:4)Forever young, i wanna be forever young
Ben E King - Stand By Mequote:6)En als laatste een oudere uit jaren 60 volgens mij. Stand by me , darling darling stand by me
schiet me net te binnen uit het nietsquote:5)De moeilijkste : is een frans nummer, tog redelijk POP top 10 hitje geweest ongeveer 9 jaar geleden of langer. Iets met klokken geluid er door heen.
dat is emquote:Manau - La tribu de dana??
jah idd nu ik em hoor denk ook ? wtf hoe kom ik aan klokkenquote:Ja maar daar zitten toch geen klokken geluiden in
Het is hem wel iigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:01 schreef DuranK het volgende:
Ja maar daar zitten toch geen klokken geluiden in?
Ace of base - life is a flower, als ik zo naar de tekst kijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:25 schreef Tjahzi het volgende:
OK heb een paar liedjes :
2)love is a flower we live in a free werld keep on smiling and the world will smile at you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |