Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Dat zoekt wat makkelijkerderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:21 schreef DuranK het volgende:
Kat a rina and the waves - Love shine a light
Misschien kun je de mailfunctie even gebruiken op die site..quote:The music soundtrack was created exclusively for the ad by an unnamed Australian band for Human Worldwide, New York. The band is yet to release it's first CD.
Miss Kittin - Requiem for a hitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Thomas__Acda het volgende:
Een erg vrouwvriendelijk nummer met een hele stoere beat, weet iemand welke ik bedoel?
DJ Felix Project - On the floorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Thomas__Acda het volgende:
Een erg vrouwvriendelijk nummer met een hele stoere beat, weet iemand welke ik bedoel?
Mary J. Blige - Father in youquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef Cylvia het volgende:
[...]
Nee, tis een Nederlandsequote:
Larry Project - Op de vloerquote:
Damnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef Thomas__Acda het volgende:
Het was DJ chuckie-vieze vrouwen
Toch bedankt voort zoeken
Nee is hem niet..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Felix Project - On the floor![]()
[..]
Mary J. Blige - Father in you![]()
2x een wilde gok, kijken wat eruit komt![]()
Heb je niet nog meer infoquote:
ehm, ik krijg hier te horen dat ie op een 4-dubbel verzamel cd stond, een witte cd met blauwe letters...quote:
Als dit klopt dan werkt Tunatic ook nog:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:36 schreef Calella het volgende:
http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=3MFHO89912A3Z2D6TRWDQRAERB
Welk nummer is dit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |