Had dat gezegd, had je met mij mee terug kunnen rijdenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Liep zelf rond 2 uur van Amstel naar Duivendrecht, kameraad van me wist Duivendrecht wel te vinden. Laatste trein richting Utrecht CS is niet geweest
Hij zal wel een jaar lang gratis Babi Gangbang krijgen voor dit resultaat...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:15 schreef planethugo het volgende:
ik zie net voor het eerst beelden van de wedstrijd via parkstad.tv. Sinds wanneer keurt men een EIGEN goal afOk, Cisse stond in de baan van het schot maar de bal is niet langs 'm gegaan
Ze zien liever Ajax dan Roda Europees spelen. Ze verkiezen een club die verliest boven een club die wint in Milaan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef planethugo het volgende:
gvd mijn frustraties mbt deze avond/nacht/morgen worden alleen maar erger na het zien van de beeldenknvb heeft natuurlijk liever een ajax-psv in de finale dan roda-psv
Dat is zeker een discutabel moment, een interpretatie van de regels... Hij had niet hoeven vlaggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:15 schreef planethugo het volgende:
ik zie net voor het eerst beelden van de wedstrijd via parkstad.tv. Sinds wanneer keurt men een EIGEN goal af wegens buitenspelOk, Cisse stond in de baan van het schot maar de bal is niet langs 'm gegaan
De gemeente Rotterdam nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef planethugo het volgende:
gvd mijn frustraties mbt deze avond/nacht/morgen worden alleen maar erger na het zien van de beeldenknvb heeft natuurlijk liever een ajax-psv in de finale dan roda-psv
Omgekeerd had die geteld...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is zeker een discutabel moment, een interpretatie van de regels... Hij had niet hoeven vlaggen.
Het ergste vond ik nog wel vanaf de 1-1 tot aan de 1ste verlenging...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:11 schreef Professional het volgende:
Omgekeerd had die zeer zeker geteld, dus ik 100 euro op neer te zetten!
Als ajaxsupporter zou ik me toch echt diep schamen hoe ze reageren bij de 2,3 en 4-1. Echt waar, alsof ze kampioen geworden zijn. Hele wedstrijd raken ze geen bal en dan opeens wel.
Al jaren bekend, lucky ajax.........
Snap je het nou echt niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:15 schreef planethugo het volgende:
ik zie net voor het eerst beelden van de wedstrijd via parkstad.tv. Sinds wanneer keurt men een EIGEN goal af wegens buitenspelOk, Cisse stond in de baan van het schot maar de bal is niet langs 'm gegaan
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet?
Toen de bal naar Cisse werd gespeeld stond hij gewoon buitenspel. Dat Vermaelen de bal dan erin tikt doet er helemaal niet toe.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Eigen goal afkeurenOmgekeerd had hem geteld!
Piep piep hoi...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Eigen goal afkeurenOmgekeerd had hem geteld!
dankjewel superslim geniequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet?
Toen de bal naar Cisse werd gespeeld stond hij gewoon buitenspel. Dat Vermaelen de bal dan erin tikt doet er helemaal niet toe.
De bal ging toch zijn richting op!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
dankjewel superslim genie
maar ik zag cisse niet bepaald deelnemen aan het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |