Het is misschien wat beter met sturen, maar ik ga toch liever voor een normale buitenboordmotor, als ik het al ga doen. Je hebt wel gelijk dat een gewoon roer beter is, maar zo gaat het ook. Ik wil vooral die ruimte in de kuip vrij hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef marky het volgende:
Ik zou een bunnetje lassen en daar het motortje inhangen. Je kan dan namelijk er een roer achter hangen dat stuurt prettiger dan sturen met de schroef. Als je stuurt met de schroef moet je altijd voldoende power aan de schroef hebben te kunnen sturen. Heb je een roer dan kan je ook met minder gas nog goed sturen. En echt die 9.9 speelt met het bootje.
Het gaat erom dat ik een nieuwere, iets zuinigere motor wil, die makkelijker te onderhouden is en een boel ruimte vrij maakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 08:46 schreef Cosworth het volgende:
Wat ga je met die ruimte doen? Je bent er zo op gefocussed...![]()
Coketransport?
Jawel, dat kan best. Dat hebben veel boten.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef BaraCuda het volgende:
Maar dat stuur kun je dan niet meer gebruiken of zie ik dat verkeerd?
Ok, mja dan zal er misschien aantal dingen veranderd moeten worden...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jawel, dat kan best. Dat hebben veel boten.
Mechanisch, mbv twee simpele kabels en wat katrollen die naar de motor gaan. De gaskabel werkt hetzelfde als een standaard kabel en het schakelen gaat weer met twee andere kabels.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok, mja dan zal er misschien aantal dingen veranderd moeten worden...
Is dat sturen op dit moment mechanisch of elektronisch?
Nee als er al 2 kabels liggen zal dat wel te doen zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mechanisch, mbv twee simpele kabels en wat katrollen die naar de motor gaan. De gaskabel werkt hetzelfde als een standaard kabel en het schakelen gaat weer met twee andere kabels.
Ik denk niet dat het moeilijk is om dat geschikt te maken voor een buitenboord motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |