quote:
Alsof de rest hier niet grappig is!quote:
Kutkloonquote:
Lief! Dankje!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfaf, wil je die goals van Ajax hebben?
Samenvatting
Hij schijnt nu mijn kamer op, in mijn schermquote:
Hij schijnt goed op me. T-shirt is voldoende hier.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de zon studerenAlleen nog net iets te koud op mijn balkon
Straks weer BBQ'en en blowen op het balkon, relaxte muziek erbij
Wie wacht er nog op mooi weer om te bbq'enquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de zon studerenAlleen nog net iets te koud op mijn balkon
Straks weer BBQ'en en blowen op het balkon, relaxte muziek erbij
Ja!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef pfaf het volgende:
Aaah, het is een paar topics geleden, maar we zijn weer bij de indoorBBQ.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Morgen gaan we de tuin betegelen.
Ken je ff langskomen dan?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Ken je ff langskomen dan?
[afbeelding]
quote:Zaterdag overdag is er nog steeds veel bewolking en zijn er af en toe buien.
Er waait een matige tot vrij krachtige zuidenwind, aan de kust neemt deze in de middag toe tot krachtig, windkracht 6. De maximumtemperatuur komt morgen uit op ongeveer 12 graden.
Door een beetje regen laat ik me niet afschrikken, jochie!quote:
Niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Door een beetje regen laat ik me niet afschrikken, jochie!
Dat gesleep idd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:49 schreef pfaf het volgende:
Geweldig inderdaad. Eerst alles uit de grond, morgen moet alles nog weer met kruiwagens naar een kar dan alles weer van de kar en ondertussen hangen na fase 1 de vellen al aan m'n handen.
Ik iig niet.quote:
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Geen gras waar je kan voetballen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef zjroentje het volgende:
Zowat ja. De tuin is ook niet zo gek groot (45 m2 ongeveer). Het grootste gedeelte wordt betegeld, op het niet betegelde gedeelte maken we bakken met kiezel en planten erin.
Dat voorstel werd al in een zeer vroeg stadium van de tafel geveegd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen gras waar je kan voetballen?
Om hier nog even op terug te komen. We hebben hier gewoon lavastenen gevonden, 50 cm onder de grond.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:49 schreef pfaf het volgende:
Het zal me neits verbazen als we nog dinosaurusbotten tegenkomen.
Sjezus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat voorstel werd al in een zeer vroeg stadium van de tafel geveegd.
Je hebt de verkeerde vrouw.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat voorstel werd al in een zeer vroeg stadium van de tafel geveegd.
Dus als ik stenen in mijn tuin leg blijf jij eindelijk eens een middagje weg?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sjezus.
Dan kom ik echt nooit bij jou spelen
Of een te kleine tuin!quote:
Nee joh. Bij jou wil ik wel dagelijks over de vloer komenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef XL het volgende:
[..]
Dus als ik stenen in mijn tuin leg blijf jij eindelijk eens een middagje weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |