Maak ff een subforumpie in TRU, genaamd "Stervende Hoeren Kankerhemel".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Cool, ze hebben fok in het volgende leven!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef Ericr het volgende:
Veel Fokkers hebben geen leven, kan je dan eigenlijk wel doodgaan?
Hey, de provincie is dan niet je-van-het, de stad daarentegen is toch echt wel een van de betere plaatsen om te vertoeven in Nederland.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Groningen, daar wil je nog niet dood gevonden worden, laat staan begraven
Binnenkort MeneerMuis ook, ik heb een muizenval gezet benedenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef MeneerMuis het volgende:
BadKeukenTegel gaat er binnenkort aan
onze badkamer wordt gerenoveerd met nieuwe tegels!
toch niet toevallig 63 hequote:
En thefunny is gezien zijn opmerkingen al een paar jaar aan het rotten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef thefunny het volgende:
[..]
Binnenkort MeneerMuis ook, ik heb een muizenval gezet beneden![]()
Indeed, ik post rottend. Kom anders ns een keer ruiken hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
En thefunny is gezien zijn opmerkingen al een paar jaar aan het rotten.
quote:
De muis gaat dood, maar deze heer blijft levenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef thefunny het volgende:
[..]
Binnenkort MeneerMuis ook, ik heb een muizenval gezet beneden![]()
en je ondertitel danquote:
goedzo je leeft nogquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*checkt pols
Die geldt niet voor jou.quote:
Had daar eigenlijk wel meer zelfmoordgevalletjes verwacht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Xebrozius het volgende:
Dusver weet ik een koolmonoxide vergiftiging, 2 zelfmoorden en 1 ongeluk... Gezien het labiele volk wat in R&P rondschuimt op zoek naar aandacht en krasmaatjes vind ik het allemaal ontzettend meevallen
quote:
Kut voor 'm.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:28 schreef NJ het volgende:
Ook al ging het de laatste tijd wat minder tussen FH2 en Fok, gezien de tijd die Jarno hier heeft doorgebracht en het plezier wat hij hier toch beleefd heeft, wilde ik ook aan jullie mededelen dat hij gisteravond door een auto-ongeluk om het leven is gekomen.
Ik zou op dit moment verder niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus wil ik het voor mezelf hier even bij laten.
Die kunnen we binnekort afschrijven neem ik aan?quote:
welke lottequote:
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 2
Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 3
Lotte: het meisje, de betrokkenen & speculaties #4
Waarom is het taboe om over Lotte te praten?
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Uit t FOK!ke en FOKKE topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Uit t FOK!ke en FOKKE topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
irrelevant :quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:10 schreef wdn het volgende:
Er was er ooit 1 die ging voor het eerst van zijn leven skieen en verongelukte. Dat was een drama zeg. Vooral omdat hij op iets postte (als geintje) dat als hij verongelukte we het wel in de krant zouden lezen![]()
*pinkt traantje weg*
Maarre Tobbes. Dit vind ik geen leuke vraag voor GC. Kon je dat niet een paar fora lager doen?![]()
En dan hier:quote:irrelevant schreef op vrijdag 12 januari 2001 @ 14:58:
Even een off-topic berichtje voor de die-hard mod gang.
Ik ga dit weekend op skivakantie. Voor het eerst...
Dus als je hier dinsdag de 23e nog niets van me gehoord hebt zal ik wel met een gebroken poot in het ziekenhuis liggen ofzo.Mail dan maar ff. Zou ik fijn vinden. Niet op mijn normale adres, want ik heb thuis geen mail. Vraag info aan ecteinascidin of GameOver.
Ja, ik stel me aan. Gewoon wat zenuwen. Kom ik wel overheen hoor.
Zij die gaan sterven groeten u!
Waarschijnlijk tot maandag de 22e en anders hopelijk tot mails!![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1237862#1237862quote:Het is absoluut NIET de bedoeling om in deze draden te reageren, ze worden niet op slot gezet als een soort eerbetoon en dienen alleen als informatief, alsnog geplaatste reacties worden bij constatering direct verwijderd. Maak er alsjeblieft geen misbruik van en toon je respect!
quote:Verzonden: vrijdag 26 januari 2001 12:39
Onderwerp: Betr.: wij zoeken Irrelevant
Beste TgF,
Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat Eelco op 14 januari jl. met zijn auto is verongelukt. Oorzaak onbekend!
Ik hoop dat ik hiermee je vraag voldoende heb beantwoordt, zoniet mag je altijd mailen.
M.vr.gr.,
xxxxxx (een goede vriend van Eelco)
Jarno als in Jarno van het allerbegin van Fok, is die echt overleden? Of is dit een of andere gare reactie.quote:
Die deed ooit alsof ofzo. Iedereen drietug. Toen bleek het een grepke. Rellen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Jarno als in Jarno van het allerbegin van Fok, is die echt overleden? Of is dit een of andere gare reactie.
Klik maar op de quote die Manneke_Pils geeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Jarno als in Jarno van het allerbegin van Fok, is die echt overleden? Of is dit een of andere gare reactie.
ik ken jou ergens vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef debbie_19 het volgende:
In het begin was ik hier heel veel, toen weer een hele tijd niet, toen weer wel enz.
Nog nooit heeft iemand mij gemist. Gelukkig maar dat ik dan ook weer familie heb die ook weleens op Fok! komen anders zou echt niemand hier mij missen hahaha en maar goed ook![]()
Hij is 14 januari 2001 verongelukt, maar heeft wel nog gereageerd in topics na die datum zie hierquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef died het volgende:
[..]
irrelevant :
[..]
En dan hier:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1237862#1237862
[..]
huh? sp? wie of wtf is sp? ja mensen ik kan er niks aan doen ben blondquote:
Lieve schat dit is wel mijn echte foto, dan loopt er iemand anders met mijn foto te kloten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef bonke het volgende:
dan mag je wel es een echte foto van je neerzetten
want ik weet 100% zeker dat de foto uit jou fotoboek dan van een ander is
en dat weet ik omdat de letters sp je niets zeggen terwijl dat juist wel zo zou moeten zijn
zie je wel dat je et weet trutquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lieve schat dit is wel mijn echte foto, dan loopt er iemand anders met mijn foto te kloten.
Of bedoel je soms spelpunt?![]()
ooooooooohquote:
das zo niet eerlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:42 schreef bonke het volgende:
jeops, zou wel moeten
denk er maar over na, ik ben nu weg
Dat zijn reacties vanuit de Big Crash 3, een server crash bij t.net. Er zal wel een datumfout zijn opgetreden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef massy het volgende:
[..]
Hij is 14 januari 2001 verongelukt, maar heeft wel nog gereageerd in topics na die datum zie hier
Is een beetje gek nietwaar ?
Is dit weer een poging tot grappig zijn van iemand of is hij echt overleden ?
Dat kunnen ze nu ook al. Het heet museum.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef debbie_19 het volgende:
Tis natuurlijk wel jammer dat ze je berichten straks over 80 jaar nog terug kunnen halen terwijl je hartstikke dood bent
ach neeeeeeeeeej toch? meen je dat nou echt? volgens mij snap jij mij niet helemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu ook al. Het heet museum.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu ook al. Het heet museum.
Dat heet een grapjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ach neeeeeeeeeej toch? meen je dat nou echt? volgens mij snap jij mij niet helemaal![]()
AH neeeeeeeeeeeeeej toch? dat meen je toch nie he?quote:
Ah okay, ben ik ook weer op de hoogtequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die deed ooit alsof ofzo. Iedereen drietug. Toen bleek het een grepke. Rellen!
weet je et al ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
AH neeeeeeeeeeeeeej toch? dat meen je toch nie he?![]()
Maar je stond ook in het bandmeldtopic, klein detail.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef tonks het volgende:
Ik was een maand niet op fok, kom je terug "Oh, was je weg".
Had wel dood kunnen zijn sukkels!
Irrelevant op GOTquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:10 schreef wdn het volgende:
Er was er ooit 1 die ging voor het eerst van zijn leven skieen en verongelukte. Dat was een drama zeg. Vooral omdat hij op iets postte (als geintje) dat als hij verongelukte we het wel in de krant zouden lezen![]()
Wel een goeie grap achterafquote:Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Irrelevant op GOT
'Zij die gaan sterven groeten u!' tikte hij als grap in één van z'n laatste berichten
naam?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:39 schreef 1ofthefew het volgende:
een vriend van mij die op fok zat is ook overleden. Een foutje met hoeveeldheid (slechte) drugs
dan moet je iets regelenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef Mobster273 het volgende:
als ik dood zou gaan zou ook niemand mij missen, en aangezien voor zover ik weet niemand van familie/kennissen op fok zit zou het hier ook wel niet echt bekend raken
zoals ik al zei, niemand die me hier gaat missenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan moet je iets regelen
dat iemand van je nabestaanden ff laat weten aan ons dat we je niet meer gaan tegenkomen
En golfjerijders!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef Gitanki het volgende:
Op partyflock hebben ze zelfs een aparte database met overleden users, waarschijnlijk ook veel drugsgebruikertjes of gecrashte VWcoureurs.
dit is mijn 6245e post...quote:
Snap 'm niequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:48 schreef Mobster273 het volgende:
typisch trouwens:
[..]
dit is mijn 6245e post...
dat dat nou precies gebeurt tijdens dit topic....
maar dat is misschien meer iets voor TRU
Calypso is één van de Fok!sters die gestorven is...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |