Er zijn anders wel eens live optredens geweest...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef mazaru het volgende:
Zal best, maar dan moeten ze het maar even posten, en dat doet er niet 1
Dat was die Tweaker toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:10 schreef wdn het volgende:
Er was er ooit 1 die ging voor het eerst van zijn leven skieen en verongelukte. Dat was een drama zeg. Vooral omdat hij op iets postte (als geintje) dat als hij verongelukte we het wel in de krant zouden lezen![]()
*pinkt traantje weg*
Maarre Tobbes. Dit vind ik geen leuke vraag voor GC. Kon je dat niet een paar fora lager doen?![]()
Meestal als jij er een maand niet bent ben je toch gebant, of vergis ik mequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef tonks het volgende:
Ik was een maand niet op fok, kom je terug "Oh, was je weg".
Had wel dood kunnen zijn sukkels!
Ja ik had ook een maandbanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Meestal als jij er een maand niet bent ben je toch gebant, of vergis ik me?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef tonks het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die ene flikker die zichzelf van het leven beroofte.
Dat was op GoT.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:10 schreef wdn het volgende:
Er was er ooit 1 die ging voor het eerst van zijn leven skieen en verongelukte. Dat was een drama zeg. Vooral omdat hij op iets postte (als geintje) dat als hij verongelukte we het wel in de krant zouden lezen![]()
Mineonogwat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die ene flikker die zichzelf van het leven beroofte.
Was op GoT, jaren geleden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:10 schreef wdn het volgende:
*pinkt traantje weg*
Maarre Tobbes. Dit vind ik geen leuke vraag voor GC. Kon je dat niet een paar fora lager doen?![]()
Doe je het weer foutquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Xebrozius het volgende:
Dusver weet ik een koolmonoxide vergiftiging, 2 zelfmoorden en 1 ongeluk... Gezien het labiele volk wat in R&P rondschuimt op zoek naar aandacht en krasmaatjes vind ik het allemaal ontzettend meevallen
Nee, was een etter, familie van je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef Baklap het volgende:
Topper_Harley ook destijds..Misschien niet de meest geliefde Fokker.
twee homo's = zelfmoordquote:
De zoveelste permban kon hij niet meer aan.quote:
Hagelslag was iig geen van die 4.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
twee homo's = zelfmoord
een of andere knakker = motorongeluk
ander figuur = koolmonoxide door slechte kachel oid
1 zelfmoordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
twee homo's = zelfmoord
een of andere knakker = motorongeluk
Een stervende kachel?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Nee joh, iets met kanjer kachel of zoquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Komen die usernames dan ook weer vrij?![]()
Dat zou wel tof zijn...quote:
Lijkt me wel iets, de username van een lijk overnemenquote:
Ik heb ooit eens serieus overwogen om een overlijdensbericht van mezelf in de krant te zetten en die door anderen op fok te laten posten. Ware het niet dat zo'n advertentie stervensduur isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets, de username van een lijk overnemen![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:05 schreef SunChaser het volgende:
Over een jaar of zeventig zijn we allemaal dood.
Landelijke krant kost je al gauw in de 1500 euro idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens serieus overwogen om een overlijdensbericht van mezelf in de krant te zetten en die door anderen op fok te laten posten. Ware het niet dat zo'n advertentie stervensduur isHet zou iig een geslaagde grap zijn geweest.
Ja daarom werd het me ook te gek...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Landelijke krant kost je al gauw in de 1500 euro idd.
Niks vreemd, bekende bugquote:
Ja, en je blijft een stervende kankernewbiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hmm, wat ben ik toch ook een kutnewbie he?
I'm getting an m, and a 36...quote:
quote:
Had ie AIDS?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef mineo39-76 het volgende:
Als ik mijn oorbel uit zou doen zou ik dan geen homo meer zijn?![]()
De reactie op deze post laat ik aan Xebro over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Sommige users hier hebben genoemde overleden fokkers goed gekend.
Iets meer respect graag.
J.
Nouja de rest niet, en er worden alleen een beetje grapjes over gemaakt, ze worden niet beledigd ofzo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Iets meer respect graag.
J.
De bedoeling van dit topic was en is overigens niet om over lijken te gaan, maar om de lijken te inventariseren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja de rest niet, en er worden alleen een beetje grapjes over gemaakt, ze worden niet beledigd ofzo.
T.
iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef tonks het volgende:
Als je ooit in Groningen komt, wil je dan wel netjes 50 rijden met je auto? Uit respect voor mijn oom die daar begraven ligt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Iets meer respect graag.
J.
Groningen, daar wil je nog niet dood gevonden worden, laat staan begravenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je ooit in Groningen komt, wil je dan wel netjes 50 rijden met je auto? Uit respect voor mijn oom die daar begraven ligt?
Maak ff een subforumpie in TRU, genaamd "Stervende Hoeren Kankerhemel".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Cool, ze hebben fok in het volgende leven!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef Ericr het volgende:
Veel Fokkers hebben geen leven, kan je dan eigenlijk wel doodgaan?
Hey, de provincie is dan niet je-van-het, de stad daarentegen is toch echt wel een van de betere plaatsen om te vertoeven in Nederland.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Groningen, daar wil je nog niet dood gevonden worden, laat staan begraven
Binnenkort MeneerMuis ook, ik heb een muizenval gezet benedenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef MeneerMuis het volgende:
BadKeukenTegel gaat er binnenkort aan
onze badkamer wordt gerenoveerd met nieuwe tegels!
toch niet toevallig 63 hequote:
En thefunny is gezien zijn opmerkingen al een paar jaar aan het rotten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef thefunny het volgende:
[..]
Binnenkort MeneerMuis ook, ik heb een muizenval gezet beneden![]()
Indeed, ik post rottend. Kom anders ns een keer ruiken hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
En thefunny is gezien zijn opmerkingen al een paar jaar aan het rotten.
quote:
De muis gaat dood, maar deze heer blijft levenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef thefunny het volgende:
[..]
Binnenkort MeneerMuis ook, ik heb een muizenval gezet beneden![]()
en je ondertitel danquote:
goedzo je leeft nogquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*checkt pols
Die geldt niet voor jou.quote:
Had daar eigenlijk wel meer zelfmoordgevalletjes verwacht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Xebrozius het volgende:
Dusver weet ik een koolmonoxide vergiftiging, 2 zelfmoorden en 1 ongeluk... Gezien het labiele volk wat in R&P rondschuimt op zoek naar aandacht en krasmaatjes vind ik het allemaal ontzettend meevallen
quote:
Kut voor 'm.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:28 schreef NJ het volgende:
Ook al ging het de laatste tijd wat minder tussen FH2 en Fok, gezien de tijd die Jarno hier heeft doorgebracht en het plezier wat hij hier toch beleefd heeft, wilde ik ook aan jullie mededelen dat hij gisteravond door een auto-ongeluk om het leven is gekomen.
Ik zou op dit moment verder niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus wil ik het voor mezelf hier even bij laten.
Die kunnen we binnekort afschrijven neem ik aan?quote:
welke lottequote:
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 2
Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 3
Lotte: het meisje, de betrokkenen & speculaties #4
Waarom is het taboe om over Lotte te praten?
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Uit t FOK!ke en FOKKE topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Uit t FOK!ke en FOKKE topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
irrelevant :quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:10 schreef wdn het volgende:
*pinkt traantje weg*
En dan hier:quote:irrelevant schreef op vrijdag 12 januari 2001 @ 14:58:
Even een off-topic berichtje voor de die-hard mod gang.
Ik ga dit weekend op skivakantie. Voor het eerst...
Dus als je hier dinsdag de 23e nog niets van me gehoord hebt zal ik wel met een gebroken poot in het ziekenhuis liggen ofzo.Mail dan maar ff. Zou ik fijn vinden. Niet op mijn normale adres, want ik heb thuis geen mail. Vraag info aan ecteinascidin of GameOver.
Ja, ik stel me aan. Gewoon wat zenuwen. Kom ik wel overheen hoor.
Zij die gaan sterven groeten u!
Waarschijnlijk tot maandag de 22e en anders hopelijk tot mails!![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1237862#1237862quote:Het is absoluut NIET de bedoeling om in deze draden te reageren, ze worden niet op slot gezet als een soort eerbetoon en dienen alleen als informatief, alsnog geplaatste reacties worden bij constatering direct verwijderd. Maak er alsjeblieft geen misbruik van en toon je respect!
quote:Verzonden: vrijdag 26 januari 2001 12:39
Onderwerp: Betr.: wij zoeken Irrelevant
Beste TgF,
Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat Eelco op 14 januari jl. met zijn auto is verongelukt. Oorzaak onbekend!
Ik hoop dat ik hiermee je vraag voldoende heb beantwoordt, zoniet mag je altijd mailen.
M.vr.gr.,
xxxxxx (een goede vriend van Eelco)
Jarno als in Jarno van het allerbegin van Fok, is die echt overleden? Of is dit een of andere gare reactie.quote:
Die deed ooit alsof ofzo. Iedereen drietug. Toen bleek het een grepke. Rellen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Jarno als in Jarno van het allerbegin van Fok, is die echt overleden? Of is dit een of andere gare reactie.
Klik maar op de quote die Manneke_Pils geeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Jarno als in Jarno van het allerbegin van Fok, is die echt overleden? Of is dit een of andere gare reactie.
ik ken jou ergens vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef debbie_19 het volgende:
In het begin was ik hier heel veel, toen weer een hele tijd niet, toen weer wel enz.
Nog nooit heeft iemand mij gemist. Gelukkig maar dat ik dan ook weer familie heb die ook weleens op Fok! komen anders zou echt niemand hier mij missen hahaha en maar goed ook![]()
Hij is 14 januari 2001 verongelukt, maar heeft wel nog gereageerd in topics na die datum zie hierquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef died het volgende:
[..]
irrelevant :
[..]
En dan hier:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1237862#1237862
[..]
huh? sp? wie of wtf is sp? ja mensen ik kan er niks aan doen ben blondquote:
Lieve schat dit is wel mijn echte foto, dan loopt er iemand anders met mijn foto te kloten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef bonke het volgende:
dan mag je wel es een echte foto van je neerzetten
want ik weet 100% zeker dat de foto uit jou fotoboek dan van een ander is
en dat weet ik omdat de letters sp je niets zeggen terwijl dat juist wel zo zou moeten zijn
zie je wel dat je et weet trutquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lieve schat dit is wel mijn echte foto, dan loopt er iemand anders met mijn foto te kloten.
Of bedoel je soms spelpunt?![]()
ooooooooohquote:
das zo niet eerlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:42 schreef bonke het volgende:
jeops, zou wel moeten
denk er maar over na, ik ben nu weg
Dat zijn reacties vanuit de Big Crash 3, een server crash bij t.net. Er zal wel een datumfout zijn opgetreden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef massy het volgende:
[..]
Hij is 14 januari 2001 verongelukt, maar heeft wel nog gereageerd in topics na die datum zie hier
Is een beetje gek nietwaar ?
Is dit weer een poging tot grappig zijn van iemand of is hij echt overleden ?
Dat kunnen ze nu ook al. Het heet museum.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef debbie_19 het volgende:
Tis natuurlijk wel jammer dat ze je berichten straks over 80 jaar nog terug kunnen halen terwijl je hartstikke dood bent
ach neeeeeeeeeej toch? meen je dat nou echt? volgens mij snap jij mij niet helemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu ook al. Het heet museum.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu ook al. Het heet museum.
Dat heet een grapjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ach neeeeeeeeeej toch? meen je dat nou echt? volgens mij snap jij mij niet helemaal![]()
AH neeeeeeeeeeeeeej toch? dat meen je toch nie he?quote:
Ah okay, ben ik ook weer op de hoogtequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die deed ooit alsof ofzo. Iedereen drietug. Toen bleek het een grepke. Rellen!
weet je et al ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
AH neeeeeeeeeeeeeej toch? dat meen je toch nie he?![]()
Maar je stond ook in het bandmeldtopic, klein detail.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef tonks het volgende:
Irrelevant op GOTquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:10 schreef wdn het volgende:
Wel een goeie grap achterafquote:Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Irrelevant op GOT
'Zij die gaan sterven groeten u!' tikte hij als grap in één van z'n laatste berichten
naam?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:39 schreef 1ofthefew het volgende:
een vriend van mij die op fok zat is ook overleden. Een foutje met hoeveeldheid (slechte) drugs
dan moet je iets regelenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef Mobster273 het volgende:
als ik dood zou gaan zou ook niemand mij missen, en aangezien voor zover ik weet niemand van familie/kennissen op fok zit zou het hier ook wel niet echt bekend raken
zoals ik al zei, niemand die me hier gaat missenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan moet je iets regelen
dat iemand van je nabestaanden ff laat weten aan ons dat we je niet meer gaan tegenkomen
En golfjerijders!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef Gitanki het volgende:
Op partyflock hebben ze zelfs een aparte database met overleden users, waarschijnlijk ook veel drugsgebruikertjes of gecrashte VWcoureurs.
dit is mijn 6245e post...quote:
Snap 'm niequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:48 schreef Mobster273 het volgende:
typisch trouwens:
[..]
dit is mijn 6245e post...
dat dat nou precies gebeurt tijdens dit topic....
maar dat is misschien meer iets voor TRU
Calypso is één van de Fok!sters die gestorven is...quote:
Mwah snap 't nu wel, na wat linkjes te hebben geklikt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Calypso is één van de Fok!sters die gestorven is...
iets wat:
a - de meeste mensen hier weten
b - jij ook had geweten als je eerst het topic had gelezen....
zie volgende post, ik realiseerde me al dat ik mogelijk ietwat voorbarig was met mijn botheidquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah snap 't nu wel, na wat linkjes te hebben geklikt.
Kan ook wel normaal uitgelegd worden of niet?
* Loedertje aait Omnifit ff over zijn bolletje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:49 schreef Omnifit het volgende:
Uit de bundel: Treurwilg op sterk water
Papieren haren streel ik lichtjes
Terwijl ik in haar foto blik
Dapper schrijf ik deze dichtjes
Met door humor onderdrukte snik
grtz Omnifit
Je was toch die ene die een homeravatar had die op een kut leek?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:44 schreef KonnieKipke het volgende:
ik hoop dat ik toch wel word gemist na 5 jaar fok
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je was toch die ene die een homeravatar had die op een kut leek?.
gecondoleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Meldt!
Ik weet dat hij dokter is, rond de 30 is en een beamer heeft. Zomaar ff uit mijn Fok-geheugen opgeroepen. Klopt dat ongeveer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan zal je daaraan herinnerd worden door mij, want voor de rest ken ik je niet.
Ja, en een week later stond got vol met witte schelpjesquote:Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Irrelevant op GOT
'Zij die gaan sterven groeten u!' tikte hij als grap in één van z'n laatste berichten
amornl87..? ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, en een week later stond got vol met witte schelpjes
Overigens is er bij fok al een hele tijd niemand meer bijgekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |