quote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef Githa het volgende:
Speciaal voor PPL een kleine aanpassing in de up-date![]()
Mijn moeder heeft nog allerlei babykleding bewaard van mij (en mijn zussen en broer). Over 2 weken ga ik kijken of daar nog wat leuks bij zit. Hoe dan ook leuk om dat kleine spul te zien. Ik krijg nu ook af en toe wat dingetjes. Niet voor te stellen dat een maatje 62 voorlopig nog te groot zal zijn...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:17 schreef Belana het volgende:
Ik zit vandaag kleertjes e.d. uit te zoeken. Moet toch weten hoeveel rompertjes ik nog heb. Ik heb ooit een hoop al weg gedaan in een opruimerige bui (en toen nog in de overtuiging dat 1 zo'n bevalling genoeg was) Wel leuk om al die mini dingen weer te zien
Nee dat ben ik zelf. Toen ik zwanger wilde worden, wilde ik daar graag op Fok! over kunnen kletsen zonder dat een aantal mensen die me in het echt ook kennen en weten wat mijn standaardnick hier en op heel internet is daarvan op de hoogte zouden raken. Vandaar dat ik in OUD alleen als Tamea post.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef PM-girl het volgende:
Ik lig al de hele dag in bed, naweeën van een buikgriepje denk ik. Duizelig, misselijk (maar niet van mijn zwangerschap).Hiervoor hoef ik toch niet de vk te bellen?
@Tamea, kan het zijn dat ik een collega van je tegenkwam in het WIDM-topic, die was namelijk ook een jeugdweekend weggeweest!Doe je scouting, of Kico ofzo?
Ok. zoiets vermoedde ik al!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:26 schreef Tamea het volgende:
[..]
Nee dat ben ik zelf. Toen ik zwanger wilde worden, wilde ik daar graag op Fok! over kunnen kletsen zonder dat een aantal mensen die me in het echt ook kennen en weten wat mijn standaardnick hier en op heel internet is daarvan op de hoogte zouden raken. Vandaar dat ik in OUD alleen als Tamea post.
En het was een weekend van de honkbal/softbalvereniging waar ik actief in ben.
Herkenbaar!! ben 25, over 3 daagjes 26, maar meerderen hebben me idd hetzelfde gevraagd!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Tosca het volgende:
Iedereen die hoort dat ik zwanger ben, vraagt of het wel gepland was.Net of ik zo vreselijk verschrikkelijk jong ben (25).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |