Wat leren jullie tegenwoordig op school? U guys supposed to be whiz kids.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef hicham het volgende:
Klote voor je, dan kan je ook niet verder helpen. Had inderdaad gehoopt dat je nog met Windows 3.11 zat te werken, dan had ik je tenminste een tip kunnen geven
Je lijkt mijn mams wel, dat ik achter een PC zit betekent nog niet dat ik alle PC gerelateerde problemen kan oplossen. Er zijn verschillende vakgebieden you knowquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat leren jullie tegenwoordig op school? U guys supposed to be whiz kids.![]()
idd leuk stukje uit de film The sweetest thingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
DivX codecs geinstalleerd?![]()
Geile Deutsche sjoppeurgast![]()
Hmmm.. in de vakgebieden die ik beoefende wist ik altijd alles. Maar ja can't have it all blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
Je lijkt mijn mams wel, dat ik achter een PC zit betekent nog niet dat ik alle PC gerelateerde problemen kan oplossen. Er zijn verschillende vakgebieden you knowEn dat betekent dus niet dat elke IT'er alles waar een stekker met snoer aan verbonden is kan repareren of de problemen daarmee kan oplossen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Je lijkt mijn mams wel, dat ik achter een PC zit betekent nog niet dat ik alle PC gerelateerde problemen kan oplossen. Er zijn verschillende vakgebieden you knowEn dat betekent dus niet dat elke IT'er alles waar een stekker met snoer aan verbonden is kan repareren of de problemen daarmee kan oplossen
Check de datum eens, vrijdag was gisterenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm.. in de vakgebieden die ik beoefende wist ik altijd alles. Maar ja can't have it all blijkbaar.![]()
Jij maakt niet veel meer indruk met je studie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef hicham het volgende:
Check de datum eens, vrijdag was gisterenEn ja, als putjesschepper is het idd makkelijk om alles over je vakgebied te weten
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hoogslaper omgebouwd tot laagslaper.. buurjongetje blijft logeren.![]()
[afbeelding]
Gelukkig spelen ze nu al in bed, zijn de meeste grappen vanavond tenminste geweest.
Anders blijven ze dan weer uren wakker.![]()
Daar waren ze zelf ook al achter.. wordt je hard van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:15 schreef worldpimber het volgende:Leuk..
... mijn vader had me alleen nooit onder dat bureautje laten slapen, veuls te gevaarlijk 's nachts.
Ik hoef geen indruk te maken met mijn studie, ik wil alleen een baan waar ik plezier in heb en geld mee verdien. Gelukkig staan de bedrijven momenteel te springen om afgestudeerde TI'ers, wat Roderick en ik dus doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij maakt niet veel meer indruk met je studie.![]()
Alleen mis ik dat plezier gedeelte somsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoef geen indruk te maken met mijn studie, ik wil alleen een baan waar ik plezier in heb en geld mee verdien. Gelukkig staan de bedrijven momenteel te springen om afgestudeerde TI'ers, wat Roderick en ik dus doen
Altijd welkom een paar vers afgestudeerden voor een paar euros per uur.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef hicham het volgende:
Ik hoef geen indruk te maken met mijn studie, ik wil alleen een baan waar ik plezier in heb en geld mee verdien. Gelukkig staan de bedrijven momenteel te springen om afgestudeerde TI'ers, wat Roderick en ik dus doen
Ach ja, had je nou maar iets anders gekozen. Op een dag weet je het..quote:
Dat moet je aan de enkelvoudige naamdrager vragen. Ligt buiten mijn vakgebied.quote:Zijn dat trouwens Fulcrums op het behang van Nick?
Tijdens mijn stage had ik het idee opgevat om gewoon bouwvakker of schilder te wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, had je nou maar iets anders gekozen. Op een dag weet je het..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
Wij: binnen in een veel te warm kantoor achter een schermpie, hun: buiten in de sneeuw rillen
Mijn oude werk had voor simpele onderhoudsklusjes altijd dezelfde aannemer, 3 gasten, en alle drie reden ze een Hyundai Santa Fe en hadden een eigen huis in Spanje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
Tijdens mijn stage had ik het idee opgevat om gewoon bouwvakker of schilder te worden
Wij: binnen in een veel te warm kantoor achter een schermpie, hun: buiten in het zonnetje chillen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
Tijdens mijn stage had ik het idee opgevat om gewoon bouwvakker of schilder te worden
doe mij maar een kantoorbaantjequote:Wij: binnen in een veel te lekker warm in de winter/koel (AC) in de zomer kantoor achter een schermpie, hun: buiten in het zonnetje/regen chillen van de kou
Subtielquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef Phatzak het volgende:
[...]
Haha
Boeiend dat imago van motorrijders, lekker raggen en bleren![]()
Sneeuw = vrij tochquote:
Gammaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude werk had voor simpele onderhoudsklusjes altijd dezelfde aannemer, 3 gasten, en alle drie reden ze een Hyundai Santa Fe en hadden een eigen huis in Spanje.
Geen stress en dillema's iedere dag.. lekker schilderen en timmeren.![]()
[afbeelding]
Zie bovenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe mij maar een kantoorbaantje![]()
Weer een plaatje met troubles bij de Kawaquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plaatje van vorig jaar mei
[afbeelding]
2 easyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef hicham het volgende:
Weer een plaatje met troubles bij de Kawa
Ik zou het niet weten broerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
Sneeuw = vrij tochMaar verder heb je wel gelijk, alleen heb ik geen trauma's overgehouden aan bouwvakkers die in de regen aan het werk waren. Gapend en half slapend achter je scherm zitten op een warm kantoor wel. Negatieve dingen blijven langer hangen toch?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten broerIk weet 1 ding zeker: Standkachel en met de vlam in de pijp.
![]()
![]()
quote:Kantoorbaantje sux, maar wat anders he... even goed zoeken.
Hyundai Santa Fequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude werk had voor simpele onderhoudsklusjes altijd dezelfde aannemer, 3 gasten, en alle drie reden ze een Hyundai Santa Fe en hadden een eigen huis in Spanje.
Geen stress en dillema's iedere dag.. lekker schilderen en timmeren.![]()
[afbeelding]
Goud metallic.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hyundai Santa Feen dan beweren dat ze geen stress hebben? How about stress elke dag of dat ding het nog wel doet
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had natuurlijk ook zo 1 kunnen doen
[afbeelding]
HeeeeH, was Rietje er ook bij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plaatje van vorig jaar mei
[afbeelding]
Nein, F4 Phantomsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Alleen mis ik dat plezier gedeelte soms
Zijn dat trouwens Fulcrums op het behang van Nick?
Welnee, is een hartstikke mooie auto.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef stinkie het volgende:
Hyundai Santa Feen dan beweren dat ze geen stress hebben? How about stress elke dag of dat ding het nog wel doet
Beter een nieuwe Hyundai dan een oude whatever bak met een boom boom box achterin. Poser.quote:
quote:
Mooie remschijven voor weinig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef stinkie het volgende:
nope, niet bij Safe iig. Bestel wel bij Motozoom. Geen zin meer om Goedhart te bellen
Ik ga nog eens even wat sla in kleine mondjes stoppen.quote:hallo pepijn,
voor transalp kan ik hele mooie Wave schijven leveren.
Welke diameter heb je nodig?
Bij een normale schijf van ongeveer 240 mm zit je op 95 euro per stuk.
mvg tim nijhuis
ow, en jij wilt een Sorento vergelijken met een Santa Fequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welnee, is een hartstikke mooie auto.![]()
Ik had zelf een Kia Sorento gewild als lease bakkie.![]()
[..]
duhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
Beter een nieuwe Hyundai dan een oude whatever bak met een boom boom box achterin. Poser.![]()
gelijkenis met die striping/kleurstellingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
Oud autootje![]()
En een Ducati Monster![]()
[afbeelding]
Vrouw hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelijkenis met die striping/kleurstellingmooie voertuigen
![]()
Je geheugen laat je in de steekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
We hebben nog een verjaardag vandaag: Rebbel!
How could I forget.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
We hebben nog een verjaardag vandaag: Rebbel!
How could I forget.
![]()
![]()
HeeeeH, daar post ze wel.quote:
Ja, aangezien Gawaine en ik uitgenodigd zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef R2-D2 het volgende:
How Could You Forget
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef R2-D2 het volgende:
Okee, okee, omdat jullie er zo om vragen [afbeelding]:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, aangezien Gawaine en ik uitgenodigd zijn.
Nog ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |