quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Geef onderbouwde verklaringen uit, waaruit je doemscenario voor de toekomst blijkt. Het blijft pijn doen, he? 7 maart?
ik zie een geboren stand-up comedian ontstaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:00 schreef Tref het volgende:
[..]
Inderdaad, want links heeft de intentie dat alles wat Afrikaans is juist hierheen verhuist......
Diezelfde Cohen die nu zo hard loopt te mekkeren tegen Verdonk dat ze zijn beleid uitvoert bedoel je ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vandaar dat Cohen in paars de aanzet heeft gegeven tot strenger asielbeleid, bedoel je?
Jij ziet geen verschil tussen het beperken van immigratie en het rucksichtlos het land uitgooien van mensen, die hier vaak een bestaan hebben opgebouwd?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef Tref het volgende:
[..]
Diezelfde Cohen die nu zo hard loopt te mekkeren tegen Verdonk dat ze zijn beleid uitvoert bedoel je ?
Verdonk is de minister die de meeste generaal-pardons sinds jaren heeft afgegeven: dit omdat dat wel zo humaan is tegen al die mensen die door de PvdA in de wacht waren gezet en al zeven jaar moesten wachten op een verblijfsvergunning. Kortom: je loopt uit je nek te kachelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen het beperken van immigratie en het rucksichtlos het land uitgooien van mensen, die hier vaak een bestaan hebben opgebouwd?
Door paars. Dus pvda d66 en de partij van verdonk de vvd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:11 schreef Tref het volgende:
[..]
Verdonk is de minister die de meeste generaal-pardons sinds jaren heeft afgegeven: dit omdat dat wel zo humaan is tegen al die mensen die door de PvdA in de wacht waren gezet en al zeven jaar moesten wachten op een verblijfsvergunning. Kortom: je loopt uit je nek te kachelen.
Oh? Dus voor Verdonk was de PvdA he-le-maal alleen aan de macht, met 150 zetels in de 2e kamer? Goh, heb ik zeker even niet opgelet...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:11 schreef Tref het volgende:
[..]
Verdonk is de minister die de meeste generaal-pardons sinds jaren heeft afgegeven: dit omdat dat wel zo humaan is tegen al die mensen die door de PvdA in de wacht waren gezet en al zeven jaar moesten wachten op een verblijfsvergunning. Kortom: je loopt uit je nek te kachelen.
Dit is nu precies de reden waarom ik hoop op een linkse coalitie i,p,v een CDA/PvdA kabinet. Ik pleit de overige partijen trouwens niet vrij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh? Dus voor Verdonk was de PvdA he-le-maal alleen aan de macht, met 150 zetels in de 2e kamer? Goh, heb ik zeker even niet opgelet...
Jawel, dat doe je wel. Je legt de schuld volledig bij de PvdA. Ik zie de term 'VVD' of 'D66' niet in je posts voobijkomen. En ik denk dat je met een linkse coalitie inderdaad een uitermate goede toekomst tegemoet gaat. Al die slappe huiljankies die dan direct zeggen te emigreren zijn we liever kwijt dan rijk. Wat heb je als land aan mensen, die weglopen als zaken niet gaan zoals ze willen, in plaats van zich in te zetten om de zaken te verbeteren? ge ene mallemoer, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:17 schreef Tref het volgende:
[..]
Dit is nu precies de reden waarom ik hoop op een linkse coalitie i,p,v een CDA/PvdA kabinet. Ik pleit de overige partijen trouwens niet vrij.
De PvdA is ook hoofdschuldige.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel, dat doe je wel. Je legt de schuld volledig bij de PvdA. Ik zie de term 'VVD' of 'D66' niet in je posts voobijkomen.
Nogmaals: jij weet niet hoe ik mij inzet voor de maatschappij en dat gaat je ook geen ene sodemieter aan.quote:En ik denk dat je met een linkse coalitie inderdaad een uitermate goede toekomst tegemoet gaat. Al die slappe huiljankies die dan direct zeggen te emigreren zijn we liever kwijt dan rijk. Wat heb je als land aan mensen, die weglopen als zaken niet gaan zoals ze willen, in plaats van zich in te zetten om de zaken te verbeteren? ge ene mallemoer, inderdaad.
Je voelt je aangesproken? heb ik naar jou verwezen? Ik doel op types als McCarthy c.s..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef Tref het volgende:
[..]
De PvdA is ook hoofdschuldige.
De andere partijen zaten er bij en dat maakt ze mede verantwoordelijk. Slappe regenten als Hans Dijkstal lieten zich lekker inpakken door dat rode clubje ongeregeld. Driewerf fout!
[..]
Nogmaals: jij weet niet hoe ik mij inzet voor de maatschappij en dat gaat je ook geen ene sodemieter aan.
Welke leestips heb je? Misschien een leestip over het centrum-rechtse kabinet Marijnen die begonnen is met het werven van ongeschoolde gastarbeiders onder druk van ondernemers om de lonen te drukken? Of wellicht een artikel dat de werving van gastarbeiders tijdens de regeerperiode van Den Uyl is stopgezet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef Tref het volgende:
Overigens zou een lesje geschiedenis je geen kwaad doen: links is hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het hier laten blijven van al die groepen onopgeleide berbers. Als je wilt, heb ik nog wel een paar literatuurtips voor je.
Van hot naar her kan ik je zeker aanbevelen, een mooie analyse van de Nederlandse migratie met de kijk van professionals.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke leestips heb je? Misschien een leestip over het centrum-rechtse kabinet Marijnen die begonnen is met het werven van ongeschoolde gastarbeiders onder druk van ondernemers om de lonen te drukken? Of wellicht een artikel dat de werving van gastarbeiders tijdens de regeerperiode van Den Uyl is stopgezet?
Tuurlijk joh. Helemaal alleen, met behulp van die kamermeerderheid die ze hadden ten tijde van van Agt 1en 2 en Lubbers.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:57 schreef Tref het volgende:
Oh, en het was trouwens nooit de bedoeling dat de migranten ook daadwerkelijk bleven. Daar heeft de PvdA destijds een stokje voor gestoken.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:57 schreef Tref het volgende:
Oh, en het was trouwens nooit de bedoeling dat de migranten ook daadwerkelijk bleven. Daar heeft de PvdA destijds een stokje voor gestoken.
Maar ik ben benieuwd waar jij jouw informatie vandaan hebt.quote:Iedereen veronderstelde dat de buitenlanders in korte tijd zoveel mogelijk geld wilden verdienen om terug te keren. In de contracten die de Nederlandse overheid met de landen van herkomst had gesloten, stond echter dat de gastarbeiders het recht hadden te blijven en na twee jaar hun familie konden laten overkomen.
Bron
Het kabinet Drees heeft destijds gunstige voorwaarden voor migranten geschapen om hier te blijven. Daarnaast was er natuurlijk nog Den Uyl, die medeverantwoordelijk is voor het verhuizen van half Suriname naar Nederland. Om nog maar te zwijgen van het toelaten van massa's asielzoekers in latere PvdA-kabinetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben benieuwd waar jij jouw informatie vandaan hebt.
Precies, daarom moeten we ook af op een linkse coalitie!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
laten we eerlijk zijn. goed gedaan links! nu ff waarmaken wat je al jaren oreert.
GE-MEEN-TE-RAADquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:08 schreef SeLang het volgende:
Nu de linksen aan de macht zijn ben ik benieuwd of er vluchtelingenstromen op gang gaan komen en of die door andere landen zullen worden opgenomen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:30 schreef Tref het volgende:
[..]
Precies, daarom moeten we ook af op van een linkse coalitie!
UIT-GE-PRO-CEDEERDE ASIEL-ZOEKERS DIE OVER STRAAT ZWERVEN: ZIE U-TRECHT!quote:
Cquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:35 schreef Tref het volgende:
[..]
UIT-GE-PRO-CEDEERDE ASIEL-ZOEKERS DIE OVER STRAAT ZWERVEN: ZIE U-TRECHT!
NE-DER-LANDERS DIE UIT HUN BUURT VERJAAGT WORD-EN TERWIJL DE BUR-GE-MEESTER THEE ZIT TE DRINKEN. (ZIE AM-STER-DAM). En zo zijn er nog wel meer typische PvdA-steden die totaal aan het verbaggeren zijn.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef Floripas het volgende:
Iedereen die denkt dat het een PvdA-masterplan was om buitenlanders hier te laten blijven om zo stemmen te winnen dicht de PvdA een veel te groot strategisch inzicht toe.
Wat dat aangaat is zo'n links kabint net een poolse hoer: Je gaat er eerst op om er vervolgens zo snel mogelijk af te zien komen.quote:
Laat ik maar ophouden met het vragen van een onderbouwing, want na het zoveelste gewauwel ben ik bang dat ik mijn tijd beter kan benutten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef Tref het volgende:
[..]
Het kabinet Drees heeft destijds gunstige voorwaarden voor migranten geschapen om hier te blijven. Daarnaast was er natuurlijk nog Den Uyl, die medeverantwoordelijk is voor het verhuizen van half Suriname naar Nederland. Om nog maar te zwijgen van het toelaten van massa's asielzoekers in latere PvdA-kabinetten.
Nu een vraag aan jou: ben je ,als ras-PvdAér, nou niet eens dood moe van die fabeltjes die je partij het volk jarenlang wijs heeft gemaakt, en nog steeds wijs maakt, over de positieve invloeden van de multiculturele samenleving? Vallen je de schellen niet eens van de ogen, als je kijkt naar een stad als Amsterdam ?
laat ze maar lekker een jaar of wat de dienst uitmaken zonder enige 'rechtse' ondersteuning... beste wapen tegen links.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:37 schreef Tref het volgende:
[..]
Wat dat aangaat is zo'n links kabint net een poolse hoer: Je gaat er eerst op om er vervolgens zo snel mogelijk af te zien komen.
Wat een zwaktebod zeg!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Laat ik maar ophouden met het vragen van een onderbouwing, want na het zoveelste gewauwel ben ik bang dat ik mijn tijd beter kan benutten.
Iets met the Weakest Link enzo........quote:Dat de multiculturele samenleving een gegeven is voortkomend uit westerse waarden als persoonlijke vrijheid vind ik geen fabel, maar blijkbaar zijn die fantastische waarheden over monoculturele landen als Iran en Noord-Korea voor jou blijkbaar wel bevredigend.
DAN-ROT-JE-TOCH-OP?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:35 schreef Tref het volgende:
[..]
UIT-GE-PRO-CEDEERDE ASIEL-ZOEKERS DIE OVER STRAAT ZWERVEN: ZIE U-TRECHT!
NE-DER-LANDERS DIE UIT HUN BUURT VERJAAGT WORD-EN TERWIJL DE BUR-GE-MEESTER THEE ZIT TE DRINKEN. (ZIE AM-STER-DAM). En zo zijn er nog wel meer typische PvdA-steden die totaal aan het verbaggeren zijn.
en als dat nou niet zo is? dan is dat toch een probleem?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
DAN-ROT-JE-TOCH-OP?
Amsterdam is een hele fijne stad, waar over het algemeen iedereen lekker door elkaar leeft zonder grote problemen....rotte appels moet je aanpakken...klaar....wat is je probleem?
Ligt eraan wat je onder aanpakken verstaatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als dat nou niet zo is? dan is dat toch een probleem?
koop eens een boek?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Over 1500 jaar is er nog maar één ras wereldwijd....waarom toch zo xenofoob??? ik kan er echt niet bij...Nu de Marocs, over 10 jaar de polen en dan over 25 de Turken (op herhaling) dan weer een NL groep die naar de klote gaat...what gives?? hoort bij een complexe samenleving en zeker een kapitalistische....Koop eens een boek!
Boeken lezen geeft je kennis en dan kun je leren dat het geneuzel over buitenlanders van alle tijden is...Het zijn alleen steeds anderen en je kunt dus concluderen dat het geen ruk met afkomst te maken heeft maar alleen met sociale status.....Links wil die status doorbreken ipv kapitalistisch versterken.....is dat niet goed???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
koop eens een boek?
misschien wordt de onrust wel veroorzaakt door mensen die een boek nog teveel naleven, wat jij?
Flikker toch op!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
DAN-ROT-JE-TOCH-OP?
Amsterdam is een hele fijne stad, waar over het algemeen iedereen lekker door elkaar leeft zonder grote problemen....rotte appels moet je aanpakken...klaar....wat is je probleem?
Precies, dan kan alles weer lekker onder het tapijt geschoven worden tot de volgende expansie....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat probleem is anders aardig vergoot onder het stigmatiserende Harry Potter kabinet....M.a.w. mischien is een 'linkse lente' wel goed voor de gemoederen...
Oh, dus de toegankelijkheid van de beschikbare informatie is de oorzaak van de ellende ?quote:Overigens is de oorzaak van wat je schetst de toegankelijkheid van informatie en heeft niks met afkomst te maken, de media en internet maken de wereld klein...en daar kunnen wij nog niet goed mee om gaan.
Typerende reacties....alleen maar counteren en geen argumenten.. Ik heb een prima baan......ik hou niet van Rusland dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Tref het volgende:
[..]
Precies, dan kan alles weer lekker onder het tapijt geschoven worden tot de volgende expansie....
[..]
Oh, dus de toegankelijkheid van de beschikbare informatie is de oorzaak van de ellende ?
Jij moet bij de Pravda gaan solliciteren!
Je snapt donders goed wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Typerende reacties....alleen maar counteren en geen argumenten.. Ik heb een prima baan......ik hou niet van Rusland dus wat is je punt?
Je wilt dus ontkennen dat de makkelijke verkrijgbaarheid van ongecontrolleerd informatie niet bijdraagt aan de grotere contrasten tussen welke groepen dan ook??quote:
Oh, dus nu ga je ook nog de waarheid van de krantenberichten en professionele nieuws-kanalen in twijfel trekken ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Je wilt dus ontkennen dat de makkelijke verkrijgbaarheid van ongecontrolleerd informatie niet bijdraagt aan de grotere contrasten tussen welke groepen dan ook??
En anders doe ik dat wel! Media = propaganda!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Tref het volgende:
[..]
Oh, dus nu ga je ook nog de waarheid van de krantenberichten en professionele nieuws-kanalen in twijfel trekken ?
Die illusie is dus ook bron van frustratie en tegenstellingen en maakt het minder gezellig in NL. Mijn advies; doe gewoon je ding, geef anderen de kans voordat je oordeelt en behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden...klaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Northside het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, vanwaar die illusie dat je invloed hebt op het politieke proces? Je bent niks, je hebt niks te zeggen en voor jouw mening zijn er 100 anderen met precies de tegenovergestelde mening. Geef het nou maar gewoon op en accepteer dat je in een land woont waar het allemaal niet gaat zoals jij het graag zou zien...
Niet mee eens. Bovendien hebben de meeste media een linkse signatuur, dus dat ontkracht de klucht dat ze graag de onrust in de multi-ethnische samenleving zouden willen aanwakkeren al helemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef Northside het volgende:
[..]
En anders doe ik dat wel! Media = propaganda!
nee, maar de gemiddelde NL-er gelooft meer wat ie vindt op het internet dan wat er in de krant staat...ergo, tegenstellingen en onrust...Koren op jouw molenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Tref het volgende:
[..]
Oh, dus nu ga je ook nog de waarheid van de krantenberichten en professionele nieuws-kanalen in twijfel trekken ?
AD & Telegraaf links?? Elsevier links??? de FP van Fok! links??? Laat me niet lachenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:51 schreef Tref het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bovendien hebben de meeste media een linkse signatuur, dus dat ontkracht het feit dat ze graag de onrust in de multi-ethnische samenleving zouden willen aanwakkeren al helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |