i know the feelingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ik had een 4,9. Ik voel me zo zwart van binnen nu,
.
neen, ik ruik wel aardig lekker geloof ik....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef MaxPowered het volgende:
stink je?
naar cocos zeker?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:21 schreef Negator het volgende:
[..]
neen, ik ruik wel aardig lekker geloof ik....![]()
een belg kan ook een allochtoon zijn...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:21 schreef Negator het volgende:
[..]
neen, ik ruik wel aardig lekker geloof ik....![]()
Idem.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ik had een 4,9. Ik voel me zo zwart van binnen nu,
.
banaantjes?quote:
Ik zit er ook wel een beetje mee...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:29 schreef Blokhut het volgende:
Nee, ik houd er niet van om gedegradeerd te worden tot katoenplukker
Ik blijf me gewoon verheven voelen boven de zwarte medemens. Ondanks dat hij/zij deze test wellicht beter maakt. Ha!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:31 schreef Negator het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel een beetje mee...
Het idee alleen al dat een allochtoon, die hier een paar maanden is, het gewoon beter doet..![]()
![]()
Ah, de positieve instellingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Stofje het volgende:
Ik blijf me gewoon verheven voelen boven de zwarte medemens. Ondanks dat hij/zij deze test wellicht beter maakt. Ha!
Ik blijf gewoon scanderen: Kalou, Kalou, je moeder is een gnoe. Zo. Ha.
je wil weer terug kruipenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:38 schreef PCZBUgjer het volgende:
Bah, een 4,7..
Hoe moet ik dan ook weten welke traditie er vorig jaar ontstaan is, zo'n 34 jaar voor mijn geboorte?
haha helemaal gelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Negator het volgende:
[..]
Ah, de positieve instelling![]()
Allochtonen zijn stom en lelijk....
Zo, ik voel me weer beter![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens de test heb ik een dochter...![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:10 schreef t0y het volgende:
4,9 en ik heb hem nog wel serieus ingevuld ook. Als ik de vragen naar waarheid ingevuld zou hebben... mjah, dan zou ik niet boven de 2 uitkomen
Zij belt jou.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
4.6
Moet ik nu verdonk bellen?
dan heb jij waarschijnlijk mijn portomonnee gejat!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:04 schreef MaxPowered het volgende:
volgens de Teleac inburgeringscursus...
Ik heb een onvoldoende gehaald, een 4,7, voor mijn inburgeringscursus.
Ik stop met werken, ik ga een broodje snipperschaap eten...
Zijn hier nog meer allochtonen?
Controleer je zelf ff: http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/over.html#
Ben benieuwd....
gr. m@x
RRRrrraaarrrr!! Ik heb bij die bloembollen Zuid-Holland ingevuld en dat werd goed gerekend. Ook heb ik bij die veroordeling ingevuld dat ik in ieder geval in hoger beroep moet gaan. Ook goed.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:55 schreef FiveseveN het volgende:
5,5 Nul fouten. En ik ben nog wel blonT
kansloos en daarom op fOK! ik zie een verband.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef Agiath het volgende:
Op tv zeiden ze toen dat je bij 80% goede antwoorden pas een 5,5 kreeg, dus het klopt van geen kant
Geen een groep had op TV ook een voldoende gehaalt, dus kortom gewoon lekker kansloos, hoppa!!!!!!!!!!!!11
het is de harde waarheidquote:Op zondag 12 maart 2006 02:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kansloos en daarom op fOK! ik zie een verband.
Screenshot?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:29 schreef Allochtoon het volgende:
Ik had een 8,7.
Heb met jullie te doen
Dat is topografische basiskennis. Leer je land kennen.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:37 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
niet ingeburgerd!!! maar kom op zeg wat een vragen!!!! echt onzin, lekker belangrijk hoelang de trein er naar enschede over doet! ik ga daar toch nooit heen!
I could do her for one night..quote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef Rens2001 het volgende:
Lekker?? doe es ff normaal
wel eens aan gedacht dat ze niet willen dat iemand slaagt? kunnen ze meteen die mensen t land uitknikkeren, en 90 % van de mensen op FOK.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:16 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Die test klopt niet. Ik had bijna alles goed, volgens het antwoordblad. Volgens mij zijn de makers van de test niet goed ingeburgerd en gaan ze maar tot de 7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |