3 meter is wel erg kort voor een zeecontainer.. dat zou 10 voet zijn dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
Zeecontainer 2,5x2,5x3 m
* Tarief:
* Per week na 4 weken: 20,00 eur
Ik verzin de maten nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:24 schreef Bigs het volgende:
[..]
3 meter is wel erg kort voor een zeecontainer.. dat zou 10 voet zijn dan.
je moet gewoon offerte aan vragen bij verschillende bedrijven..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:18 schreef Marruk het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een zeecontainer, ik heb al diverse internetsites gezocht maar heb nog steeds niet echt een prijsindicatie wat zoiets moet kosten. Ik zoek er één voor een week en wil hem graag afgeleverd hebben in Hoogeveen. Iemand enig idee wat zo'n geintje moet kosten?
Hij is stiekem van de EO voor het programma "Pooier de Zwerfer", en hij gaat m een dak boven het hoofd aanbieden!quote:
Toen iemand er Chinezen in deed ging dat best fout....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:49 schreef Marruk het volgende:
Ik wil er friezen in stoppen
Dank in ieder geval, ik was nog niet op de cca site geweest. Ik vraag daar een offerte aan.
zo vaak nog welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:51 schreef dynamiet het volgende:
kan je er niet beter één kopen. een oude zee container kost dan echt bijna niks meer, me stiefvader koopt er ook zo vaak 1..
Idd. Normaal zijn ze toch 20 voet? Lijkt me dan geen standaard zeecontainer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:24 schreef Bigs het volgende:
[..]
3 meter is wel erg kort voor een zeecontainer.. dat zou 10 voet zijn dan.
Zeecontainers zijn er van 6 tot 40 voet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Normaal zijn ze toch 20 voet? Lijkt me dan geen standaard zeecontainer.
jah, zee containers zijn zo goed als waterdicht en dus zeer geschikt op afwatering pompen in te zetten. en vaak laat je ze dan daar achter..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo vaak nog wel
studentenkamer van bouwen
Die gaan behangen he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:54 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Toen iemand er Chinezen in deed ging dat best fout....![]()
Maar hoe laat je die slangen er dan in een uit lopen? Of heb je daarvoor speciale openingen gemaakt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:03 schreef dynamiet het volgende:
[..]
jah, zee containers zijn zo goed als waterdicht en dus zeer geschikt op afwatering pompen in te zetten. en vaak laat je ze dan daar achter..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |