dan moeten we daar als het mooier weer is iets aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dit jaar nog geen bal geraakt.
Spullen staan intussen hier weg te kwijnen in de garage.
Voorlopig zou het al handig zijn als je de gordijnen van de recreatiezaal open deed, de batterij van mijn electrocar is leeg en ik zit hier in het donker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan moeten we daar als het mooier weer is iets aan doen
jij en ik met onze rollator over de baan en door de baan !
Pfff, bedankt, ik dacht ik zit hier tot m'n 100ste in die carquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef just me het volgende:
Ja wie is er hier nu ouder, jij of ik
* just me springt kwiek op, trekt de gordijnen open en stopt de batterijen in de oplader!ik kom zo wel kijken of je al opgeladen bent!
Dat wel, maar dat ze eens de zaal rondkijkt voor ze 's avonds het licht uitdoet !quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef just me het volgende:
Vergeet niet dat we zuster Bluezz hebben die goed voor iedereen zorgt
[me=ph52 ffegt beffankt, aff je tog beffig bent, stop ff me ffunstgebfift terugquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] veegt PH's kinnetje af, douwt het rietje weer terug in het tandenloze bekkie en doet een nieuwe grote slab om[/me]
Straks, er staat een hele rij die nog moet plassen en die gaat voor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
* ph52 ffegt beffankt, aff je tog beffig bent, stop ff me ffunstgebfift terug![]()
* met wandelstok op tafel slaat : FFFUFFFTEERRRquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef just me het volgende:
ik zit écht niet hardop te lachen op mijn werk hoor
Zou ik doen, zeker nu je om 12:30 uur ook nog een vertegenwoordiger op bezoek krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:22 schreef just me het volgende:
Bluezz stop dat gebit er nou eens in !!![]()
eeej ik moet mijn notulen nog uitwerken!
* just me zet internet maar even uit
*PH102 probeert met twee vingers rietje uit strot te trekkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
De telefoon staat roodgloeiend hier Meneer PH., en Mevrouw JM, u gaat even richting isoleer.
* Bluezz] propt een willekeurig gebit in PH's smoeltje, zo. En nu netjes uw pap opeten.[/me]
Nee, laat maar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff lekker in het zonnetje achter het glas zetten opaatje?![]()
Ah das ook zo zieligquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, laat maar.
Jou kennende vergeet je me weer naar binnen te rollen en zit ik er vanacht nog.![]()
Shit, welk raam was het ook alweerquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef it_was_me het volgende:
Zeg Bleuzz, heb je golfer al binnengehaald?![]()
Oeh een man die kookt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit, welk raam was het ook alweer
hij staat nu te koken, arbeidstherapie
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
*PH102] probeert met twee vingers rietje uit strot te trekken [/me]
Ouwe mensen aftuigen, schandalig...
Ik ben te huur hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef it_was_me het volgende:
Oeh een man die kookt!
* it_was_me wil dat ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |