litso zal ook eens niet de eerste zijn om over postkrikken te liggen zeiken en t zelf te doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Litso het volgende:
D_H zal ook eens niet de eerste zijn om een excuus voor postkrikken te zoeken
t loopt nog niet storm hequote:
dat zijn de peertjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ahhh zes posten, en ik voel de spanning al hangen![]()
Nemen we gelijk spaarlampen, dat schijnt echt goedkoper te zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zijn de peertjes
die staan op knappen
binnenkort kopen we 1 nieuwe
Etenstijd he, 40+ers moeten zelf hen prakkie koken, die worden niet om zes uur door moeders geroepen dat ze aan tafel moeten komenquote:
ik bak wel een eitje voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Etenstijd he, 40+ers moeten zelf hen prakkie koken, die worden niet om zes uur door moeders geroepen dat ze aan tafel moeten komen![]()
Elke 40+ er zal nu wel een kido in de weg hebben zitten bij de pc. Ik gok een boezoekerspiek tussen 20:00 en 24:00quote:
Ik heb een zak spaghetti uit de vriezer gehaald, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik bak wel een eitje voor de liefhebbers
Hier Kots hier op BB5 en HBB posters.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:51 schreef it_was_me het volgende:
Zeg zou APK ook niet posten in een 40+ forum?
Waar zit die man?
Die heb ik al jaren geleden een eigen PC gegeven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Elke 40+ er zal nu wel een kido in de weg hebben zitten bij de pc. Ik gok een boezoekerspiek tussen 20:00 en 24:00
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zoek eens een leven ofzo d_h.
Gaarne. Dan test ik mijn stiletto even.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga binnenkort mijn nieuwe mes maar eens testen
wil je testpersoon zijn?
Weer 1 die de weg kwijt isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef it_was_me het volgende:
Wanneer begint de bingo?
Zorg dan ook dat het goed staat aangegevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer 1 die de weg kwijt is![]()
Aan het eind van de gang linksaf, ze zijn al een anderhalf uur bezig.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat het goed staat aangegeven![]()
Dit is 40+ weet je wel!
Het is juist heel gezellig bij de bingo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:46 schreef dolle_hond het volgende:
dat wordt dan niks bij de bingo
maar eerst is er in de kantine IDOLS op groot scherm
Ik ben niet in de eetzaal geweest!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er hangt een poster van vier bij vier in de eetzaal!
Bent u uw bril weer kwijt mevrouw it_was_me?![]()
Oh heeft APK eindelijk het 40+ forum gevonden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is juist heel gezellig bij de bingo.
Moet je eens kijken wat een plezier APK en Bluezz hebben![]()
[afbeelding]
met een kaakjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:26 schreef PH52 het volgende:
* meldt zich voor de koffie.
Die blijven aan mijn gebit kleven, liever iets met chocolade, dat glijdt beterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
met een kaakje[afbeelding] zo'n echte van maria
Sorry, ik heb hem al naar zijn kamer gestuurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef it_was_me het volgende:
[afbeelding]
En wil die zoon van deze of gene zijn p*t*n van tafel halen![]()
En zit meteen ook lekker zacht met die aambeien van je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:43 schreef just me het volgende:
* just me komt lekker op de bank zitten
[afbeelding] zo.. kruik erbij dat is goed voor de reumatiek
als ie lekt voel ik dat toch niet, mijn incontinentieluier is errug absorberendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
hij lekt toch niet?
Ik dit jaar nog geen bal geraakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef just me het volgende:en bedankt hé maatje!
gisterenavond voor het eerst sinds maanden en maanden een balletje geslagen
Er zit toch wel honing in hé?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:25 schreef Bluezz het volgende:
Oma B. moet om 6.20 uur op, dus ik neem nog 1
[afbeelding]
Glaasje sperma?quote:
Jij bent nog geen 40 , nog even geduld hebben jijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem al naar zijn kamer gestuurd![]()
Zit ze ineens weer hier, vlindertjequote:Op woensdag 15 maart 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 40 , nog even geduld hebben jij![]()
En ik al helemaal, ben dus maar snel weer weg![]()
Eyyyy morwen beeb, jij ook hierquote:
Het is nacht, heh, het schoonste volk kom je dan tegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eyyyy morwen beeb, jij ook hier![]()
Ik fladder heel wat af inderdaad, maar kom maar 1 vander vlindertje telkens weer tegen![]()
Eng gespuis zie ik hele dagen door andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is nacht, heh, het schoonste volk kom je dan tegenOf eng gespuis
![]()
![]()
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik het elke nacht een ander sc deel tsjekken ofzo![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik het elke nacht een ander sc deel tsjekken ofzo![]()
Slaap lekker, Snappiequote:Op woensdag 15 maart 2006 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
Slaap lekker 40+ ers en 40 - ers
*gaat er maar weer vandoor
dan moeten we daar als het mooier weer is iets aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dit jaar nog geen bal geraakt.
Spullen staan intussen hier weg te kwijnen in de garage.
Voorlopig zou het al handig zijn als je de gordijnen van de recreatiezaal open deed, de batterij van mijn electrocar is leeg en ik zit hier in het donker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan moeten we daar als het mooier weer is iets aan doen
jij en ik met onze rollator over de baan en door de baan !
Pfff, bedankt, ik dacht ik zit hier tot m'n 100ste in die carquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef just me het volgende:
Ja wie is er hier nu ouder, jij of ik
* just me springt kwiek op, trekt de gordijnen open en stopt de batterijen in de oplader!ik kom zo wel kijken of je al opgeladen bent!
Dat wel, maar dat ze eens de zaal rondkijkt voor ze 's avonds het licht uitdoet !quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef just me het volgende:
Vergeet niet dat we zuster Bluezz hebben die goed voor iedereen zorgt
[me=ph52 ffegt beffankt, aff je tog beffig bent, stop ff me ffunstgebfift terugquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] veegt PH's kinnetje af, douwt het rietje weer terug in het tandenloze bekkie en doet een nieuwe grote slab om[/me]
Straks, er staat een hele rij die nog moet plassen en die gaat voor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
* ph52 ffegt beffankt, aff je tog beffig bent, stop ff me ffunstgebfift terug![]()
* met wandelstok op tafel slaat : FFFUFFFTEERRRquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef just me het volgende:
ik zit écht niet hardop te lachen op mijn werk hoor
Zou ik doen, zeker nu je om 12:30 uur ook nog een vertegenwoordiger op bezoek krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:22 schreef just me het volgende:
Bluezz stop dat gebit er nou eens in !!![]()
eeej ik moet mijn notulen nog uitwerken!
* just me zet internet maar even uit
*PH102 probeert met twee vingers rietje uit strot te trekkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
De telefoon staat roodgloeiend hier Meneer PH., en Mevrouw JM, u gaat even richting isoleer.
* Bluezz] propt een willekeurig gebit in PH's smoeltje, zo. En nu netjes uw pap opeten.[/me]
Nee, laat maar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff lekker in het zonnetje achter het glas zetten opaatje?![]()
Ah das ook zo zieligquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, laat maar.
Jou kennende vergeet je me weer naar binnen te rollen en zit ik er vanacht nog.![]()
Shit, welk raam was het ook alweerquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef it_was_me het volgende:
Zeg Bleuzz, heb je golfer al binnengehaald?![]()
Oeh een man die kookt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit, welk raam was het ook alweer
hij staat nu te koken, arbeidstherapie
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
*PH102] probeert met twee vingers rietje uit strot te trekken [/me]
Ouwe mensen aftuigen, schandalig...
Ik ben te huur hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef it_was_me het volgende:
Oeh een man die kookt!
* it_was_me wil dat ook wel
Nóg ouder?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:29 schreef anne_Chris het volgende:
avond allemaal
anneVi is weer thuis en dan verander ik van identiteit
Gut rietje git er nogg !!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?Die Bleuzz ook!
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltjequote:
Me huig zit aan je haakje ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltje
oh.. eeehmm... meneer PH? U gorgelt zo raar ????![]()
ouder, jaquote:
En weer niet gaan liggen snurken dat de hele gang wakker wordt, want ik roep zo Bloesiequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
ouder, ja
van een kind wat ik gisternacht om twee uur uit een discotheek op het Rembrandtplein mocht plukken. Oooh, de zegeningen van het moederschap. Maar het is me niet in de koude kleren gaan zitten, dus deze oudere jongere gaat![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben te huur hoor.
Betaling in natura, graag.
quote:
Golfer is iig door Bleuzz opgehaald en met PH52 heeft ze gestoeid met zijn huig!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:50 schreef SuperMOM het volgende:
Zijn PH en Golfer wel uit de recreatiezaal gehaald of zitten die daar nu nog in het donker???En meneer PH had al zo'n last van zijn huig!!!
Dat rot rietje ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Golfer is iig door Bleuzz opgehaald en met PH52 heeft ze gestoeid met zijn huig!
Jah, PH52 zei al dat jij zijn rietje had afgepakt! Was je jaloers?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
Bluezz wil opeens mij weer uit mijn bed takelen om met mijn rietje te spelen.![]()
Veel plezier verder in Puber & Tienertalkquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef maddy76 het volgende:
pure discriminatie zon 40+ forum
waarom is er geen 40- forum?
Hier is die toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef maddy76 het volgende:
De ballen vliegen mij geregeld om de oren hier. Wij zijn voorzien van een stuk of 30 golf courses alleen al hier in de omgevingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef just me het volgende:en bedankt hé maatje!
gisterenavond voor het eerst sinds maanden en maanden een balletje geslagen
[..]
als ie lekt voel ik dat toch niet, mijn incontinentieluier is errug absorberend
je hebt nu je antwoord gekregen dus nu lekker op-manouvrerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef maddy76 het volgende:
Ja, maak me even gek, muts.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
De ballen vliegen mij geregeld om de oren hier. Wij zijn voorzien van een stuk of 30 golf courses alleen al hier in de omgeving![]()
dus voor 20 tot 40 is er niksquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt nu je antwoord gekregen dus nu lekker op-manouvreren![]()
De rest van het Fok!forum?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:47 schreef maddy76 het volgende:
dus voor 20 tot 40 is er niks
fuck you
steek die spuit maar in je eigen reetquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Maddy, wil jij ook even een klisma van zuster bloes?
Zo nee, opzouten of inlezen
lees je eens inquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:47 schreef maddy76 het volgende:
[..]
dus voor 20 tot 40 is er niks
fuck you
Heb ik al tegen je lief gezegd in een ander topic. Wij hebben 5 slaapkamers en zijn met zijn drieen, dus we gebruiken er maar twee van, de zoon een en wij een. Dus ja hoor, we hebben logeerplekquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maak me even gek, muts.
heb je logeerplek?
Yep duidelijk een gevalletje voor PUBquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:51 schreef maddy76 het volgende:
[..]
steek die spuit maar in je eigen reet
wil jij dan misschien een mooie kleurplaat, die je kan uitprinten en inkleuren??quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:51 schreef maddy76 het volgende:
[..]
steek die spuit maar in je eigen reet
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
So come over and enjoy Irish Golf Courses. Ballen de zee in slaan enzo![]()
Precies, zeg nooit nooitquote:
Ik had deze besteld meesterquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:55 schreef laffer het volgende:
wil jij dan misschien een mooie kleurplaat, die je kan uitprinten en inkleuren??![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Yep duidelijk een gevalletje voor PUB
zal ik die meteen op je kankerkop vastspijkeren?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:55 schreef laffer het volgende:
[..]
wil jij dan misschien een mooie kleurplaat, die je kan uitprinten en inkleuren??![]()
waar komt die agressie zo ineens vandaan??quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:01 schreef maddy76 het volgende:
[..]
zal ik die meteen op je kankerkop vastspijkeren?
zeker met een kort rokje aan vuile kinderlokkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:03 schreef laffer het volgende:
[..]
waar komt die agressie zo ineens vandaan??
kom jij eens op schoot bij oom laffer en lucht je hart![]()
probeer het nog eens lieve rakker, ik begrijp er niet zo veel vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:04 schreef maddy76 het volgende:
[..]
zeker met een kort rokje aan vuile kinderlokker
trustuh, liefiequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:06 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat nu echt haar bedstee opzoeken met een kruikje![]()
Slaap lekker vrouwe Bluezzquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:06 schreef Bluezz het volgende:
lieverd, waarom ben jij zo`nquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef maddy76 het volgende:
dat jullie maar niet meer opstaan dan
Trustequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Pleeg jij ook maar even snel vrijwilige euthanasie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef maddy76 het volgende:
Ok danquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef maddy76 het volgende:
Jij ook truste.quote:
het is wel opvallend hèquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat doen we (overwegend) lief tegen elkaar hier.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:26 schreef Cynix ® het volgende:
Voor de geoefende lezer lijkt hier een onplezierige ondertoon waar te nemen. Maar dit zal ongetwijfeld op een misverstand berusten. Zo niet, dan voel ik dat we op de langere duur iemand gaan uitzwaaien.
Ik ben net voorzien van een nieuwe blauwe inco-luier door mijn privé verpleegster en mag nu van haar nog even met mijn kunstgebitje uit een paar topics doorlezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
Voel je dat aan je stoma of je klapperende kunstgebit? Bij mij loopt mijn dependslip in een redelijk tempo vol![]()
Ik zit hier gewoon compleet door te lekken, maar zie ik een lekkere verpleger..........quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben net voorzien van een nieuwe blauwe inco-luier door mijn privé verpleegster en mag nu van haar nog even met mijn kunstgebitje uit een paar topics doorlezen.![]()
drup..drup..drup..![]()
Is de maand dan al weer voorbij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon compleet door te lekken, maar zie ik een lekkere verpleger..........En ik sta pas voor Zaterdag op de douchelijst
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:48 schreef laffer het volgende:
ik ga lekker slapen trouwens, trustuh allemaal![]()
Trustequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:48 schreef laffer het volgende:
ik ga lekker slapen trouwens, trustuh allemaal![]()
Vergeet je er niet een zuivelunit bij te nemen, anders speelt je maag heel de nacht opquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik wordt net wakker gemaakt voor mijn slaaptabletje, even wachten tot die gaat werken![]()
Maar dan krijg je wel weer een volledige douchebeurt van zuster Bloes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon compleet door te lekken, maar zie ik een lekkere verpleger..........En ik sta pas voor Zaterdag op de douchelijst
![]()
Wat een geouwehoer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:05 schreef David Letterman het volgende:
[..]
*knipt licht aan
ff de oudjes pesten...
Hij heeft avonddienstquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:18 schreef anneVi het volgende:
goedemorgen zuster!
heb je nog geen tijd gehad om de rest uit bed te halen of wat?
en ik las iets over een knappe verplegerwaar? waar?
![]()
*Wijst naar anne*quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:40 schreef PH52 het volgende:
GofferWwweer me gefitt gejat fan me nagkassie.
![]()
Hoerethuiff. Bofffen èn onder notafene.
Ze laat me gewoon liggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:18 schreef anneVi het volgende:
goedemorgen zuster!
heb je nog geen tijd gehad om de rest uit bed te halen of wat?
en ik las iets over een knappe verplegerwaar? waar?
![]()
Ja, en toen kon je je eigen kunstgebit niet meer vinden en heb je dat van PH52 z'n nachtkastje maar gepakt? Lekker jongen ben jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]....mag nu van haar nog even met mijn kunstgebitje uit een paar topics doorlezen.![]()
* ph electrocart naar binnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef anneVi het volgende:
[..]
Ja, en toen kon je je eigen kunstgebit niet meer vinden en heb je dat van PH52 z'n nachtkastje maar gepakt? Lekker jongen ben jij![]()
Ja en wil iemand deze vrouw dan ook meteen even verlossen van die ellendequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:41 schreef Sprookjesbos het volgende:
Zuuuuuusteeeeeer!!!! Help die man alsjebelieft even!
Nederige excuses voor de geslachtsverwarring mevrouw. Uw snorharen misleidden mequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:49 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja en wil iemand deze vrouw dan ook meteen even verlossen van die ellende![]()
Zo, dat was weer een heerlijke private wasbeurt(...) die ik van zuster B. gekregen heb.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:53 schreef anneVi het volgende:
Zal wel, PH52. Meneer Golfer is een beetje in de war, dat is toch helemaal niet raar bij mensen op leeftijd? Hij heeft zich trouwens nog niet gemeld vandaag, en zuster is sinds deze * Bluezz gaat rondje pillen lopen * mededeling ook afwezig gebleven ... ze zouden toch niet![]()
Nee toch?
Op hun leeftijd?
Heb je toch gekeken dat alles er nog aanzit ? Je raakt hier zoveel kwijt ....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, dat was weer een heerlijke private wasbeurt(...) die ik van zuster B. gekregen heb.
Jah die schoonheidsspecialiste met haar harspot laat het ook al afwetenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Nederige excuses voor de geslachtsverwarring mevrouw. Uw snorharen misleidden me![]()
Door dat Bleuzz weer eens lag te rollebollen met golfer heb ik dat avondeten ook al gemist. Personeel ook van tegenwoordigquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef just me het volgende:
Tijd om het slabbetje om te doen en een hapje te gaan eten
Na een 'wasbeurt' heb je volgens mij behoefte aan iets andersquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef golfer het volgende:
Even op-en-neer gerollatord naar het winkelcentrum voor boodschappen.
Nu wel toe aan een slap kopje thee met een sop-koekje.
Bluezz doet ook alles om aandacht van die rollator-golfer te krijgen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:33 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Door dat Bleuzz weer eens lag te rollebollen met golfer heb ik dat avondeten ook al gemist. Personeel ook van tegenwoordig
Heej wacht ik ga mee. Kan ik bij je afkijken als ik weer eens niet goed heb opgelet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Bluezz doet ook alles om aandacht van die rollator-golfer te krijgen!ik ben naar mijn wekelijkse bingoavond!!
itwasme helemaal niet, it was you, you sold my teethquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had deze besteld meester
[afbeelding]
Klaverjassen ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:26 schreef Merisse het volgende:
PH, ben blij dat je weer tanden in je mond hebt![]()
Tis zo maar stilletjes hier vanavond. Zuster Bloes-los is weer aan de rollebol en de rest naar de bingoavond?
* Merisse verveelt zich, potje kaarten iemand?
Bierviltjes.quote:
Mevr. Merisse, u wéét toch dat u altijd valsch speeltquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:26 schreef Merisse het volgende:
PH, ben blij dat je weer tanden in je mond hebt![]()
Tis zo maar stilletjes hier vanavond. Zuster Bloes-los is weer aan de rollebol en de rest naar de bingoavond?
* Merisse verveelt zich, potje kaarten iemand?
Zuster B. wint meestal wel de prijs wie het eerscht de kleding uit heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef Merisse het volgende:
strippoker(alleen zuster Bloes moet dan eerst iets meer aantrekken anders speelt ze zelf valsch)
ja hallo!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:04 schreef laffer het volgende:
nog iemand on-line?
iemand...![]()
helemaal niemand die met me wil praten![]()
R&P, je gaat toch niet krassen hèquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja hallo!
was al in de sc van r&p omdat er bijna niemand meer online is![]()
neuh ik zat te wachten op herhaling barend en van dorpquote:
ik start de TV ff opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef donnahvh het volgende:
[..]
neuh ik zat te wachten op herhaling barend en van dorp
tinkerbel user van fok zit daar met dr dode kattentassencollectie
dr poes was depri toen heeft ze m maar de nek omgedraaid![]()
nu talpa trouwens
Haar poes ligt op tafelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
alles is roze![]()
zag je die radiografisch bestuurbare cavia?
wat een zooitje dat wijf![]()
ik kan t nog niet helemaal bevatten hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haar poes ligt op tafel![]()
Diverse zelfs![]()
Tinkebell dus of Tinkaa, geen Tinkerbel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef donnahvh het volgende:
neuh ik zat te wachten op herhaling barend en van dorp
tinkerbel user van fok zit daar met dr dode kattentassencollectie
ah boeie, die van peter pan iigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Tinkebell dus of Tinkaa, geen Tinkerbel.
Er is zelfs een medicijn tegenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik kan t nog niet helemaal bevatten hoor
wat een raar ding
jammer dat de vogelgriep rustig is nu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haar poes ligt op tafel![]()
Diverse zelfs![]()
Ja nou, ze liggen er tochquote:
ik heb het gezien, die roze doosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
alles is roze![]()
zag je die radiografisch bestuurbare cavia?
wat een zooitje dat wijf![]()
ja volgens mij is t wel klaar ook, ik ga te bedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:22 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb het gezien, die roze doos![]()
TV staat weer uit![]()
ik ga ook zo pitten, trustuh allemaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja volgens mij is t wel klaar ook, ik ga te bed
truste![]()
![]()
Nou vooruit dan maar, maar alleen omdat jij het bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja nou, ze liggen er toch![]()
Gewoon een observatie![]()
Ik zal ze toch niet weggejaagd hebben zeker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
Heeee, psssssst, Snappie.............ze peren hem![]()
![]()
Slaap lekker, Donna en Laffer![]()
![]()
Misschien fleurt een rode doos je dromen wat opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga van roze dozen dromen. Zijn natuurlijk hier in dit bejaardenhoekje niet te vinden, tussen al die uitgelubberde schaamlompen.
Hangt er van af hoe rood die is, roodharigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien fleurt een rode doos je dromen wat op![]()
Jij en wegjagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zal ze toch niet weggejaagd hebben zeker?![]()
Nee, dat doe ik nooitquote:
Jij ging dromenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe rood die is, roodharig![]()
Rood qua tijd van de maand liever niet.
Yep en dit is echt Slow Chat hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooithooguit users op een ander forum die zich niet gedragen
![]()
Zolang ik jou maar niet wegjaag vind ik het allang goed![]()
![]()
Het is wel heerlijk rustig nu hier zeg. Weer eens wat anders als hoog tempo posten
Niet voordat je mijn vraag hebt beantwoordt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
Jij ging dromen![]()
*rolt Golfer terug zijn kamer in![]()
Heb je wel je blauwe inco-luier weer omgekregen?quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voordat je mijn vraag hebt beantwoordt.
Ik mag van Zuster B. nog even opblijven voordat ik mijn laatste uri-tip moet krijgen.![]()
Ik heb de paarsequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
Heb je wel je blauwe inco-luier weer omgekregen?
quote:
Bofmuts, ik zit nog steeds te stinken in mijn luier van gisterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de paarse
En halverwege de nacht word ik verschoond
Mental note plaatst: zuster B. moet halverwege de nacht vrouwe EB even verschonen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de paarse
En halverwege de nacht word ik verschoond
Ik doe al een jaar met mijn vleugeltjes en ik heb mijn halve familie uitgemoord, maar dat ligt meer aan die eeuwigdurende winterquote:
Bikkeltjes he, die 40+ers?quote:
Niet ingeënt tegen die vogelgriep?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Ik doe al een jaar met mijn vleugeltjes....
Rusten doe je maar als je dood bent en dat staat zomaar op de agenda op deze leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
Zeg, ik ging de rust opzoeken, niet de drukte![]()
En waarom heb jij geen fotoboek, Morwen, waar ik die oude (verlopen?) kop even kan nakijkenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rusten doe je maar als je dood bent en dat staat zomaar op de agenda op deze leeftijd![]()
![]()
Neuh, ik zaai graag dood en verderf om me heenquote:
*zuchtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen fotoboek, Morwen, waar ik die oude (verlopen?) kop even kan nakijken
Tssk.
Oké, hoi Yvonne.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
Ik ben een man en een kloon, dus dat kan niet...............stel je de paniek eens voor, pandemonium, vloedgolven, aardbevingen.![]()
Nee, dat kan niet. Dan moet je eerst even wat formulieren invullenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, doe eens niet zulke enge praat. Ik ben nog in de bloei van m'b leven toevallig mag ik gewoon nog lekker even onbezorgd genieten tot ik een jaar of 80 ben
![]()
quote:
Ik kan niet schrijvenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan moet je eerst even wat formulieren invullen![]()
Rolt de nieuwste bewoner even richting zuster B. voor een check-up en een klisma.quote:
Geeft niks, dood gaan we allemaalquote:
Dat is een zekerheid, de enige stabiele factor in het levenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geeft niks, dood gaan we allemaal![]()
![]()
Uhm, tsja........![]()
Nog meer tegeltjes op de WC hangen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
Dat is een zekerheid, de enige stabiele factor in het leven
Hoe is t eigenlijk met de youngster en met jezelf ondertussen, alweer wat beter?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geeft niks, dood gaan we allemaal![]()
![]()
Uhm, tsja........![]()
Miss... Vol is downquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk met de youngster en met jezelf ondertussen, alweer wat beter?
Weet ik en hetzelfde als net, afwachten dus....quote:
Geen dooie boel, het gaat alleen een beetje langzaamquote:
Ja, gaat beter gelukkig, alleen mijn poezedinnetje nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk met de youngster en met jezelf ondertussen, alweer wat beter?
Ben jij ff blij dat je langswiptequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:21 schreef tong80 het volgende:
Nou dat doet me goed daar word ik vrolijk van
Ach gossiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, gaat beter gelukkig, alleen mijn poezedinnetje nietHet gaat al tijden niet best, maar het is nu echt over denk ik
![]()
Ik zit steeds bij haar maar ze reageert niet meer en eet al dagen niet meer. Drinken is omdat ik haar dwing. Klotezooi, best wel, morgen maar eens weer naar de dok en anders moet het maar over zijn. Dit gun ik haar niet![]()
Ze is 17 en ik zag dit al langer aankomen, maar leuk is anders, zeg maar.quote:
Ik herken het van familie. Meer hondjes mensen maar als hun hondje overlijdt zeggen ze we nemen er geen meer. En een week later komen ze trots met de nieuwste aandoenlijke aanwinstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is 17 en ik zag dit al langer aankomen, maar leuk is anders, zeg maar.
Ik bedoel het niet zo cru. Sorryquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja logisch. Het is toch een leege, je bent zo gewend aan zo'n beestje om je heen en net zomin als bij een diirbaar persoon wil je zo'n beestje zien lijden of er afscheid van nemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis een ouwe theemuts, maar het is wel goed zo, ik heb al vaker afscheid van haar genomen. Maar het is net Heintje Davids, prop er wat pillen in en ze struint weer verder. Maar nu niet meer, dus moet ik doen wat niemand wil bij een huisdier.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossieNee dit gun je zo'n beestje niet inderdaad, is ze al oud?
Aanvaard, al weet ik niet precies waarvoorquote:
Dat effect heeft ze wel op meer mensenquote:
Klopt ja, maar het is niet anders, het hoort erbij. Klotelevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja logisch. Het is toch een leege, je bent zo gewend aan zo'n beestje om je heen en net zomin als bij een diirbaar persoon wil je zo'n beestje zien lijden of er afscheid van nemen.![]()
Jaja, ik snap je welquote:
Uhmm... kruip liever nier meer terug daar waar ik vandaan kom. Denk ook niet dat m'n moeder daar blij mee isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, ik snap je wel![]()
Al mag je om de dood ook best lachen. Wij maken er zelf een hele toestand van, maar waarom zou het erg zijn om terug te gaan naar waar je vandaan komt![]()
Alhoewel, we komen allemaal krijsend op deze aardkloot![]()
Van mij wel. Snappie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ok ik kom hier vaker als het mag ik ga nu slapen
Mijn eerste post buiten een bb of hbb, maar morwen , heel veel strekte en dikkequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, ik snap je wel![]()
Al mag je om de dood ook best lachen. Wij maken er zelf een hele toestand van, maar waarom zou het erg zijn om terug te gaan naar waar je vandaan komt![]()
Alhoewel, we komen allemaal krijsend op deze aardkloot![]()
Van mij ookquote:
Die heeft jou hierheen geslingerd dus als jij terug wilt kruipen dan mag jij datquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhmm... kruip liever nier meer terug daar waar ik vandaan kom. Denk ook niet dat m'n moeder daar blij mee is![]()
Thanx, M en nee das waar. Maar haar blik zegt mij genoeg en ergens is het een opluchting. Zij en wij hebben er alles aan gedaan. Zij is geen lijdensweg waard en gelukkig hoeft dat bij dieren ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mijn eerste post buiten een bb of hbb, maar morwen , heel veel strekte en dikkeom je poese dinnetje, afscheid is nooit leuk
nee klopt, en je heb je poes dinnetje toch een fijn leven gegeven bij je, dus de pijn is er wel , maar de herrinering is ook mooi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, M en nee das waar. Maar haar blik zegt mij genoeg en ergens is het een opluchting. Zij en wij hebben er alles aan gedaan. Zij is geen lijdensweg waard en gelukkig hoeft dat bij dieren ook niet.
![]()
Thanx, Hobjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:53 schreef MissHobje het volgende:
He getsie Morwen.. lees het net van je poeze vrouwtje....
Moet er niet aan denken om zo;n beslissing te nemen zeglijkt me zo moeilijk!
Dikke knuf![]()
Ze zit nu achter me, maar er echt zijn is er niet meer bij. Toosjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
nee klopt, en je heb je poes dinnetje toch een fijn leven gegeven bij je, dus de pijn is er wel , maar de herrinering is ook mooi.
Dikke knuffel en sterktequote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zit nu achter me, maar er echt zijn is er niet meer bij. Toosje![]()
Ow en het mag ook over iets anders gaan nu hoor![]()
tis echt goed zo, thanx iedereen![]()
Thanx Newsmanquote:
Jou wil ik toch nog even snel een dikke knuffel gevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
nee klopt, en je heb je poes dinnetje toch een fijn leven gegeven bij je, dus de pijn is er wel , maar de herrinering is ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |