Zou 'ie ook een Immelmann kunnen doen? Want dat vroeg ik me eigenlijk af bij het zien van dit filmpje, of 'ie daar mee bezig was.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef dontcare het volgende:
[..]
Klopt , blijkt maar weer eens dat een 757 best wel in staat is tot vreemde manouvers die je niet zo 123 zou verwachten van een passagiers vliegtuig.
Spectaculair, maar niet vergelijkbaar. Dit filmpje staat al een paar maanden on line, en is links en rechts al besproken. Het gaat hier niet om een volgeladen en volgetankte 757, maar om een relatief lichte (half brandstof, en geen passagiers). Ten tweede komt deze niet op "kameelhoogte" door de tuin razen, maar zit hij op een meter of 50. Bijna de helft van de piloten bij Amerikaanse matschappijen zijn ex-tactische of ex-strategische luchtmacht vliegers, waarvan velen nog steeds maandelijks hun uurtjes maken bij de Air National Guard of Air Force Reserve. Zij zijn gewend om nog wel lager te vliegen als dat moet, desnoods met toestellen van vergelijkbare grootte (de C-141 bijvoorbeeld, ongeveer even groot, deed dat regelmatig). Deze mannen en vrouwen hebben zeer veel uren op de klok. De Arabieren vlogen met een brevet dat ze nog maar kort tevoren hadden behaald, op een éénmotorige sportkist.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef dontcare het volgende:
[..]
757 flyby op lage altitude :
http://www.alexisparkinn.(...)06-757_departure.wmv
U zei ?
Ze hadden wel degelijk ook hun brevet voor de Boeing gehaald hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spectaculair, maar niet vergelijkbaar. Dit filmpje staat al een paar maanden on line, en is links en rechts al besproken. Het gaat hier niet om een volgeladen en volgetankte 757, maar om een relatief lichte (half brandstof, en geen passagiers). Ten tweede komt deze niet op "kameelhoogte" door de tuin razen, maar zit hij op een meter of 50. Bijna de helft van de piloten bij Amerikaanse matschappijen zijn ex-tactische of ex-strategische luchtmacht vliegers, waarvan velen nog steeds maandelijks hun uurtjes maken bij de Air National Guard of Air Force Reserve. Zij zijn gewend om nog wel lager te vliegen als dat moet, desnoods met toestellen van vergelijkbare grootte (de C-141 bijvoorbeeld, ongeveer even groot, deed dat regelmatig). Deze mannen en vrouwen hebben zeer veel uren op de klok. De Arabieren vlogen met een brevet dat ze nog maar kort tevoren hadden behaald, op een éénmotorige sportkist.
Is dat zo? Volgens mij hebben ze alleen maar simulator tijd gekocht om wat met zo'n ding te stoeien, maar waren ze er niet op gekwalificeerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hadden wel degelijk ook hun brevet voor de Boeing gehaald hoor.
Met je daar geen uitgebreide opleiding van een paar jaar voor doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hadden wel degelijk ook hun brevet voor de Boeing gehaald hoor.
Ik denk het eigenlijk niet. Ik gok dat de massa te hoog is om de halve draai te kunnen voltooien zonder uit elkaar te vallen. Komen namelijk extra g-krachten op het toestel te staan. Een barrell roll daarentegen moet wel kunnen. Tex Johnson deed dat ooit eens by een prototype van de 707. Zie dit filmpje maar eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou 'ie ook een Immelmann kunnen doen? Want dat vroeg ik me eigenlijk af bij het zien van dit filmpje, of 'ie daar mee bezig was.
Doe je alleen niet als er passagiers in zitten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij hebben ze alleen maar simulator tijd gekocht om wat met zo'n ding te stoeien, maar waren ze er niet op gekwalificeerd.
(die B-757 is van de RNZAF trouwens, en wordt gevlogen door ex-A-4 Skyhawk piloten, die tot 4-5 jaar geleden dagelijks op enkele meters langs bergwanden scheurden)
bronquote:In 1996, Hanjour returned to the United States to pursue flight training,after being rejected by a Saudi flight school. He checked out flight schools in Florida, California, and Arizona; and he briefly started at a couple of them before returning to Saudi Arabia. In 1997, he returned to Florida and then, along with two friends, went back to Arizona and began his flight training there in earnest. After about three months, Hanjour was able to obtain his private pilot's license. Several more months of training yielded him a commercial pilot certificate, issued by the Federal Aviation Administration (FAA) in April 1999.
Dat zei ik niet helemaal gelukkig. Ik bedoelde te zeggen dat volgens mij de benodigde snelheid in combinatie met de masse te veel druk op de vleugels zet, waarbij de vleugels het dus zouden begeven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik gok dat de massa te hoog is om de halve draai te kunnen voltooien zonder uit elkaar te vallen.
Doet mij denken aan de B1 van de Amerikaanse luchtmacht die ik een paar jaar geleden over zag vliegen bij de open dag van de luchtmacht op Gilze-Rijen. Na 5 minuten stonden m'n oren nog te klapperen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef dontcare het volgende:
[..]
Klopt , blijkt maar weer eens dat een 757 best wel in staat is tot vreemde manouvers die je niet zo 123 zou verwachten van een passagiers vliegtuig.
Oei, chemische longonsteking gekregen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
Op RTL 7 is nu iets over het pentagon, een slachtoffer dat vloeibare kerosine heeft ingeademd.
Naar die mensen is nooit gevraagd?
Chemische verbranding in zijn longen ja...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:04 schreef Doderok het volgende:
[..]
Oei, chemische longonsteking gekregen?
Waarschijnlijk heeft hij nazi-geld van de Bushes ontvangen om kerosine in te slikken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Chemische verbranding in zijn longen ja...
Maar dat krijg je natuurlijk niet als er geen vliegtuig naar binnen is geramt
Je weet dat de spanwijdte 38,05 meter van vleugeltip naar vleugeltip is? En dat er dusvanuit het midden van het toestel nog maar 19 meters overblijven? En als ik de afstand vanaf het midden van het gat tot de boom even snel inschat is dat toch zeker wel zo'n 25-30 meter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:39 schreef st0mpie het volgende:
helemaal hilarisch als je leest dat de spanwijdte v/e boing 38.05 mtr is , kijk je dan op deze foto . dan zie je rechts v/d inslag een boom staan http://www.defenselink.mil/photos/Sep2001/010914-F-8006R-005.jpg , knap boompie als je daar op full throttle een boing vleugel in kan meppen . , geloof me, die boom staat minder dan 20 mtr naast t inslagpunt. Wel weer een leuke vlag erbij, dat dan weer wel
Ik zie er niets vreemd aan. Die boom staat half achter een gevel, en ziet er ook niet echt gezond uit trouwens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef st0mpie het volgende:
een boom die 5 mtr naast een uiteenspattende vleugel staat is aan puin. punt. ga jij maar tegen een gevel aan staan op 25 mtr naast een invliegende boing en ga daar ff een kwartiertje staan jojo'en. vertel me later even hoe het beviel. afstand is overigens krap 20mtr
Dat ook, inderdaad. Boom ziet wat zwart vergeleken met die bomen rechts.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef klez het volgende:
[..]
Ik zie er niets vreemd aan. Die boom staat half achter een gevel, en ziet er ook niet echt gezond uit trouwens.
Neem ik de lengte van de brandweerauto (ik denk een meter of 12) als maat, dan zou ik zeggen minimaal 25 à 30 meter van de impact zone.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:02 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Dat ook, inderdaad. Boom ziet wat zwart vergeleken met die bomen rechts.
Vooral deze:quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:03 schreef Tiesemans het volgende:
http://www.scholarsfor911truth.org
En voor wie ook graag de petitie ondertekend (mot je wel Vs burger zijn uiteraard lol
http://www.scholarsfor911truth.org/petition/ & http://www.thepetitionsit(...)81172?ltl=1142288693
(Maarja beste lezers dat wist u allen toch al ?)
Oh vergeet ik bijna ..
http://www.greaterthings.com/News/911/index.html
http://groups.yahoo.com/group/PatriotSaints/message/513
http://deseretnews.com/dn/view/0,1249,635179751,00.html
quote:Islamic terrorists are mere pawns in a far more sinister plot including U.S.'s highest officials to establish global socialist police state
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |