Oma Svann.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:06 schreef svann het volgende:
Het stadium waarin dat een eyeopener is ben ik wel voorbij.
Nou ja, gedegen... Met aswoensdag zag ik veel mensen wel rondlopen met een voorhoofd dat anders was dan anders, maar qua gedrag is er weinig meer te vinden van katholieke gronden (hoewel dat natuurlijk altijd wel bon vivants zijn geweest).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:10 schreef svann het volgende:
Maar wat houdt St. Patricks' Day voor jou in?
Optochten, bier, rugby, groene kleding met klavertjes?
Een dag om te vieren dat ze gekerstend werden. Ik geloof dat de meeste ieren nog gedegen katholiek zijn.
Menselijke emoties vind ik ook heerlijk om naar te kijken, maar geen extreme.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk is het zelden een eye opener, maar het is soms mooi om extreme menselijke emoties en kunst op een behapbare manier gecombineerd te zien. Maar ik ben dan ook zo'n gek die het leuk vind om te slikken, huilen, of schreeuwen bij een film. De intensiteit is genoeg, of het nou op een vrolijke of treurige manier is, dat maakt me niet uit.
Ik bedoel dat de kerk daar nog erg de boventoon voert in de maatschappelijke moraal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, gedegen... Met aswoensdag zag ik veel mensen wel rondlopen met een voorhoofd dat anders was dan anders, maar qua gedrag is er weinig meer te vinden van katholieke gronden (hoewel dat natuurlijk altijd wel bon vivants zijn geweest).
En wat het voor mij betekent... morgenochtend naar Dublin, en dan zie ik het wel. De meeste ieren die ik heb gesproken schamen zich voor wat daar gebeurt, maar zeggen toch dat ik er in ieder geval heen moet ik het eens te ervaren. Maar volgens de verhalen ga ik morgen allerlei straalbezopen kinderen en moeders met baby's zien, die rond een uur of 12 al laveloos op de grond liggen.
Nu heb ik absoluut niet de behoefte om morgen veel te drinken, dus ik zal eens zien of het wat is.
Het viel eigenlijk allemaal wel mee. Het kan door het vreselijke weer komen (het was echt belachelijk koud vanmorgen), maar ik zag geen dronken kinderen of jonge moeders. Toen ik vanmorgen de trein binnenstapte en nog aan mijn mineraalwater zat waren sommige (vr.) internationals al bezig om pp een fles wijn naar binnen te werken. In Dublin aangekomen hadden we geen geweldige plekken voor de parade, en was het zo koud dat sommigen van mijn gezelschap (waaronder ik) halverwege besloten om een pub op te zoeken om wat te drinken en de parade op tv te zien. Daarna naar wat bars die aangeraden waren door een ierse huisgenoot van een medeinternational (terwijl de mensen die vroeg begonnen waren met drinken langzaam verdwenen), en geëindigd in een best toffe nachtclub. Veel gedanst, en samen met een Italiaan als laatste de bus naar huis gepakt. Geslaagde dag dus. En niet dronken, dat helpt ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:27 schreef svann het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de kerk daar nog erg de boventoon voert in de maatschappelijke moraal.
Dat klinkt wel heel erg!
We wachten je verslag af. Veel plezier morgen!
Nou ja, niet echt klederdracht, een beetje het carnavalidee, maar dan wel iets geciviliseerder, en verder allerlei muziekclubs en zo. Maar niet extreem vernieuwend.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:12 schreef svann het volgende:
Dus net als de Leids Ontzetfeesten zo'n beetje, maar dan landelijk.
En geen kermis.
Waar bestond die parade uit? Hoempapa en mensen in klederdracht ofzo?
Gave hoedjes.
Op zo'n dag is alles mooi.
Enkel een korte aanval van boosheid. Net zoals ik gisteren een korte aanval van vrolijkheid had.quote:
Ik ben zelf een ernstig geval van stemmingsafwezigheid. Tussen mijn grootste depressies en mijn dagelijkse staat is nauwelijks een verschil op te merken. Sowieso ben ik een redelijk positief ingesteld mens. Maar hey, wie zou dat niet als hij/zij mij was.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:41 schreef broer het volgende:
[..]
Enkel een korte aanval van boosheid. Net zoals ik gisteren een korte aanval van vrolijkheid had.
Stemmingswisselingen. Gotta love 'em...
Ja, duh. Dat zou ik ook zijn als ik jou was.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben zelf een ernstig geval van stemmingsafwezigheid. Tussen mijn grootste depressies en mijn dagelijkse staat is nauwelijks een verschil op te merken. Sowieso ben ik een redelijk positief ingesteld mens.
Dat zeg ik.quote:Maar hey, wie zou dat niet als hij/zij mij was.
Sorry. Maar in die template doen de quick-PI's en de quick-quote het niet meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens word ik wel depressief van het feit dat je niet de blauwe PI's hebt, broer.
Bij mij wel hoor. Al kostte het wel wat gekloot.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Maar in die template doen de quick-PI's en de quick-quote het niet meer.
Ik hou niet van gekloot. Daar krijg ik stemmingswisselingen van.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij mij wel hoor. Al kostte het wel wat gekloot.
Nou, in principe stond in BUG de tool waarmee het zou moeten werken. Maar die werkte niet. En toen ging iemand anders ermee kloten en een nieuwe tool maken en toen werkte het wel. (Dus het enige gekloot van mij was een niet werkende extensie installeren en weer verwijderen).quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hou niet van gekloot. Daar krijg ik stemmingswisselingen van.
(Over hoeveel gekloot hebben we het, eigenlijk? Is het de moeite waard?)
Koel. Ga ik even opzoeken.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het gaat om het QR-PI topic, daar staat de link wel ergens aan het einde.
Yoquote:
Dat laatste was eenmalig. En sindsdien heb ik niet meer geblowed (en daarmee ben ik vast de enige in Maynooth).quote:Op zondag 19 maart 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Yo![]()
Doe je nog wel eens iets anders in Ierland dan feesten en stoned in collegebanken rondhangen![]()
Nee, want dat is absoluut onmogelijk te bereiken met OV (en ik heb dan wel een rijbewijs maar dat gebruik ik liever niet hier). Maar goed, m'n huisgenoten komen er vandaan dus misschien kom er via hen nog een keer.quote:Heb je al iets van Donegal gezien![]()
Jammer, want Donegal is hartstikke mooi. Maar ja, je bent er natuurlijk om te studerenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat laatste was eenmalig. En sindsdien heb ik niet meer geblowed (en daarmee ben ik vast de enige in Maynooth).
[..]
Nee, want dat is absoluut onmogelijk te bereiken met OV (en ik heb dan wel een rijbewijs maar dat gebruik ik liever niet hier). Maar goed, m'n huisgenoten komen er vandaan dus misschien kom er via hen nog een keer.
Oja, dat is waar ook. Maandag zit m'nquote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer, want Donegal is hartstikke mooi. Maar ja, je bent er natuurlijk om te studeren![]()
Ja, ik heb nog wel wat meer foto's, maar goed, die komen nog wel een keer. Het was hoe dan ook geslaagd.quote:Ziet er gezellig uit, St. Patrick´s Day!![]()
Zeikerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Nu moet ik wel weer helemaal wennen aan alle nieuwe plekken van de AT.
Ja!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeikerd.
Ik wacht ook nog, broer.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja! [afbeelding]
Ik voel me nu wel heel 2002. Wanneer krijg ik toegang tot het oldbie-forum?
Dank je wel. Het gaat wel langzaam, maar alleen 'Who by fire' is het wachten al waard.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, je moet er van houden he. Maar dat doe ik wel.
Een userid hebben van vijf (!) cijfers en dan toegang willen tot het oldbie-forum.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Ja! [afbeelding]
Ik voel me nu wel heel 2002. Wanneer krijg ik toegang tot het oldbie-forum?
Alleen om te checken of het vroeger écht allemaal beter was.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:04 schreef Arcee het volgende:
Een userid hebben van vijf (!) cijfers en dan toegang willen tot het oldbie-forum.
Amen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:37 schreef Lamon het volgende:
Your loss.
Een van de mooiste meest confronterende films van de afgelopen jaren, met een hele mooie soundtrack ook nog eens.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef broer het volgende:
Alleen om te checken of het vroeger écht allemaal beter was.
Die ken ik alleen met 'poep' en een 'lange oe'. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef Arcee het volgende:
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef.
RC.quote:broer
Kan dat niet dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een userid hebben van vijf (!) cijfers en dan toegang willen tot het oldbie-forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |