Een userid hebben van vijf (!) cijfers en dan toegang willen tot het oldbie-forum.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Ja! [afbeelding]
Ik voel me nu wel heel 2002. Wanneer krijg ik toegang tot het oldbie-forum?
Alleen om te checken of het vroeger écht allemaal beter was.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:04 schreef Arcee het volgende:
Een userid hebben van vijf (!) cijfers en dan toegang willen tot het oldbie-forum.
Amen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:37 schreef Lamon het volgende:
Your loss.
Een van de mooiste meest confronterende films van de afgelopen jaren, met een hele mooie soundtrack ook nog eens.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef broer het volgende:
Alleen om te checken of het vroeger écht allemaal beter was.
Die ken ik alleen met 'poep' en een 'lange oe'. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef Arcee het volgende:
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef.
RC.quote:broer
Kan dat niet dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een userid hebben van vijf (!) cijfers en dan toegang willen tot het oldbie-forum.
Ben je gek? De 5000-10000 groep is de beste FOK! generatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:49 schreef svann het volgende:
Nee, O(ldbies) O(nly) is alleen voor de eerste 5000 users.
Een sentimenteel grapje dat is blijven bestaan is het eigenlijk.
Yvonne vindt de grens oprekken naar 9999 al te ver gaan.
Maar na het vijf jaar uitgehouden te hebben ben je eigenlijk wel oldbie, vind ik.
Kost me dat nu een ban?
Ik kende dat hele nummer niet, maar dankzij deze post toch maar even gedownload. En het was even wennen, maar wel errug mooi.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Dank je wel. Het gaat wel langzaam, maar alleen 'Who by fire' is het wachten al waard.
Hoezo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef svann het volgende:
Is mijn usernummer je wel eens opgevallen, Lamon?
Het is een beetje jammer dat de kwaliteit niet zo goed is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kende dat hele nummer niet, maar dankzij deze post toch maar even gedownload. En het was even wennen, maar wel errug mooi.
Ik voelde me even onder die we vallen.quote:
Normaal gesproken ben ik altijd een heel lieve onschuldige jongen hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:16 schreef svann het volgende:
[..]
Ik voelde me even onder die we vallen.
We staan gelukkig wel boven recycling!
Dankzij een uitschieter van IR.
Jij hoort bij "ze".quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:16 schreef svann het volgende:
Ik voelde me even onder die we vallen.
We staan gelukkig wel boven recycling!
Echt? Was Semi-Bikkeltijd gedegradeerd tot een centraal topic? De schaamteloosheid...quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:16 schreef svann het volgende:
Jullie gaan je gang maar. Ik spreek voor mezelf. Als ik voor anderen had willen spreken had ik wel een politieke partij opgericht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:20 schreef Lamon het volgende:
Jij hoort bij "ze".
Ik spreek voor de magistrale 4999 users uit mijn groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |