doe dat maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:47 schreef svann het volgende:
Neuh. Niet meer dan anders.
Het zou best eens een blijvertje kunnen worden.
Oh, het mag weer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenacht, mensen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:22 schreef svann het volgende:
O ja, Biene... Buzzer heeft best een coole sig!
Een buzzer, dat is toch zo'n ding die je vroeger kon sparen? Met de pepsi punten. Zo'n blauw/geel geval?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind - tussen ons gezegd en gezwegen - Buzzer nogal een sukkel, dus ik vind het niet leuk dat hij nu gelinkt wordt aan Biene.
Maar goed, iemand anders had die zin ooit ook al eens als sig gehad.
Ik kocht ze zelf, ik had al een baantje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, wat waren dat nutteloze dingen. Ben blij dat ik m'n moeder nooit heb kunnen overtuigen om heel veel pepsi te kopen.
Ja, mijn opvoeding heeft mij geleerd dat ik geen geld aan nutteloze dingen moet uitgeven (al heb ik ooit voetbalplaatjes gespaard, heb ik alle Drs. P LP's en heb ik 30 NESspellen bij elkaar gekocht op eBay terwijl ik er nooit mee speel).quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:48 schreef svann het volgende:
Daar zit dan toch een stijgende lijn in, IR!
Bij Semi-Bikkeltijd werkte het.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:12 schreef svann het volgende:
Maar dat is dan ook puur cultuur!
Evenals die waardevolle multiculturele ontmoetingen waar je nogal dorstig van wordt.![]()
Je hebt trouwens een vreemde stijl van verzoekjes indienen.
Maar het schijnt nog wel eens te werken.
Goede eigenschap.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, mijn opvoeding heeft mij geleerd dat ik geen geld aan nutteloze dingen moet uitgeven
Videokaarten, dvd's, mp3 spelers, telefoons, televisies, noem maar op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Twee of drie uur 's nachts is over het algemeen de tijd dat mensen een leven willen aanschaffen.
Wat koop jij?
De verkoop ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goede eigenschap.
Ik ben helaas een groot fan van nuttoloze bestedingen.
Heeft nog wel eens wat spijt opgeleverd, en internet heeft er al helemaal geen goed aan gedaan.
Mijn grootste triviale aankopen doe ik vaak in semi-beschonken toestand om 2 of 3 uur 's nachts.
In een E-Bay topic staat een mooie link ervan. Hele huis vol met dozen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Videokaarten, dvd's, mp3 spelers, telefoons, televisies, noem maar op.
Misschien kan het psychologisch gezien wel als matig surrogaat voor een leven uitgelegd worden.
Al voel ik het zelf niet zo. Het is gewoon een domme uitgeefmanie. Wat al die Amerikaanse vrouwen volgens slechte filmkomedies schijnen te hebben als ze de woorden shopping mall horen, zeg maar..
En allemaal in meervoud ook nog...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
Videokaarten, dvd's, mp3 spelers, telefoons, televisies, noem maar op.
Och, ik zou me er niet druk over maken. Ik heb laatst iemand aangeraden om 'lekker een cd of een dvd te kopen' toen ze even in een wat kloterige periode zat. Dat soort aankopen beïnvloeden je humeur gewoon positief. Dus waarom zou je er geen plezier aan beleven? Omdat het een stereotype is dat je in slechte films ziet?quote:Al voel ik het zelf niet zo. Het is gewoon een domme uitgeefmanie. Wat al die Amerikaanse vrouwen volgens slechte filmkomedies schijnen te hebben als ze de woorden shopping mall horen, zeg maar..
Dat is een positieve gang van zaken die ik vroeger nog niet kende, toen legde ik het afgedankte spul gewoon ergens in een hoek. Dus ik ben wel verantwoordelijker geworden.quote:
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Och, ik zou me er niet druk over maken.
Mijn buurjongen wil Oblivion gaan spelen of zoiets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is een positieve gang van zaken die ik vroeger nog niet kende, toen legde ik het afgedankte spul gewoon ergens in een hoek. Dus ik ben wel verantwoordelijker geworden.
Ik wil niet zeggen dat het gelukt is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goede eigenschap.
Ik ben helaas een groot fan van nuttoloze bestedingen.
Heeft nog wel eens wat spijt opgeleverd, en internet heeft er al helemaal geen goed aan gedaan.
Mijn grootste triviale aankopen doe ik vaak in semi-beschonken toestand om 2 of 3 uur 's nachts.
Dan draai je em zelf toch gewoon nog een keertje helemaal zoals het hoort.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:04 schreef broer het volgende:
Nou, dat duurde dus precies één hele minuut... [afbeelding]
Ik heb die cd niet. En de dvd ook niet, for that matter. Dus nu weet ik de titel niet én ik kan hem niet nog een keer draaien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef Lamon het volgende:
Dan draai je em zelf toch gewoon nog een keertje helemaal zoals het hoort.
Welke draaide ze eigenlijk? Ik vind summer overture de mooiste.
Wrange hoop, snel verloren te gaan. Het doet de titel Requiem for a dream het meeste eer aan.
Ik dacht dat je met 'koopziekte' af en toe, hier en daar, een cd of een dvd bedoelde. Maar je hebt het gewoon over home cinema sets... Jeutje... Ben blij dat ik dat niet heb. Ik zou al lang en breed failliet zijn.quote:Ik had trouwens die koopziekte discussie gisteren gewoon moeten laten zitten.
Ik zat eraan te denken en heb daarom zojuist weer een home cinema set besteld, terwijl mijn huiskamer veel te klein is voor dat soort troep. Hopeloos.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Ik heb die cd niet. En de dvd ook niet
Your loss.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:34 schreef svann het volgende:
Oei. De verkeerde plek om te bekennen dat ik dat hele RFAD niet ken.
Ik heb RFAD ook nooit gezien. Maar goed, ik heb the godfather en kill bill ook nooit gezien, en tot ik hier kwam had ik scarface ook nooit gezien dus ik ben een barbaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:34 schreef svann het volgende:
[..]
Oei. De verkeerde plek om te bekennen dat ik dat hele RFAD niet ken.
Houden zo. Die gare overdreven emotieloos-geweld-is-cool-want-we-zijn-allemaal-wiggers-en-Tarantino-is-God-manie trok ik niet, trek ik niet en zal ik waarschijnlijk nooit trekken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
kill bill
Fitness en Ierland klinkt als een vreemde combi, ik zie altijd allemaal vatsige rasalcoholisten voor me als ik aan Ierland denk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik ben vandaag wezen fitnessen met allemaal gewichten en zo en iemand gaat een schedule voor me maken, dus het wordt nu echt eng.
Ik moet me toch op een manier onderscheiden (nou ja, naast dat ik 2.03 ben dan).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Fitness en Ierland klinkt als een vreemde combi, ik zie altijd allemaal vatsige rasalcoholisten voor me als ik aan Ierland denk.
Culturele generalisatie waarschijnlijk.
CocaCola en McDonalds kennen ze daar ook vast wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Fitness en Ierland klinkt als een vreemde combi, ik zie altijd allemaal vatsige rasalcoholisten voor me als ik aan Ierland denk.
Culturele generalisatie waarschijnlijk.
2x ja. Maar goed, ik drink eik nooit frisdrank, dus ik zit nu te drinken uit een fles Evian mineraalwater (het kraanwater is vrij smerig), ook ten compensatie van de drank.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
CocaCola en McDonalds kennen ze daar ook vast wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |