Hij lijkt ouder.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:53 schreef svann het volgende:
[..]
*verbaast is.
Maar met dat nog steeds verspreek je je toch lichtelijk. Straks gaat je melancholieke image eraan.
Helemaal niets. We zijn dom en naïef maar hebben het hele leven lief.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
Maar ach, wat weten de jongeren tegenwoordig?
Ik niet hoor. Ik ben van de nix-generatie.quote:
Hooked.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik ben druk aan het pokeren. Doei.
Maar mij wilden ze zelf in 't leger niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben van de nix-generatie.
Ik sta al sinds mijn twaalde extreem sceptisch in het leven.
Mij wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
Maar mij wilden ze zelf in 't leger niet.![]()
En daarvoor zit je ook in therapie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
Ik niet hoor. Ik ben van de nix-generatie.
Ik sta al sinds mijn twaalde extreem sceptisch in het leven.
Ik was al duk bezig om de boel e ontduiken en toen werg gewoon mijn hele geboortejaar overbodig geacht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mij wel.
Maar ik heb me beroept op de wet Gewetensbezwaren.
Na een paar gesprekjes waren ze overtuigd gelukkig.
U zit in de ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, ik functioneer toch prima?
Ik draag het juk goed tot nu toe.
Welnee, ik zit al bij acceptatie.quote:
Ik heb altijd al moeite gehad met acceptatie. Heeft ook iets met genen te maken denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, ik zit al bij acceptatie.
Ik heb alle 5 stappen zonder problemen weten te overbruggen.
Soms wil ik wel eens terug naar ontkenning en de stappen overnieuw doen, gewoon voor de lol.![]()
Niet online natuurlijk. En ik had het eerste potje gewonnen, maar we speelden niet om geld dus het maakt toch niet uit. Maar toch gezellig.quote:
Ok dan is Poker tof.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet online natuurlijk. En ik had het eerste potje gewonnen, maar we speelden niet om geld dus het maakt toch niet uit. Maar toch gezellig.
Nou ja, back home weet ik meestal de avond met 5 of (als ik een hele goede avond heb) 10 euro winst te besluiten, en dan heb ik precies m'n bier teruggewonnen. Dus dat is wel zonde.quote:
Het plezier IR weegt veruit op tegen enig materialistisch gewin.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, back home weet ik meestal de avond met 5 of (als ik een hele goede avond heb) 10 euro winst te besluiten, en dan heb ik precies m'n bier teruggewonnen. Dus dat is wel zonde.
Acceptatie is natuurlijk ook een heel ruim uilegbaar begrip.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:48 schreef sig000 het volgende:
Ik heb altijd al moeite gehad met acceptatie. Heeft ook iets met genen te maken denk ik.![]()
Heb je wel eens gebluft?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, back home weet ik meestal de avond met 5 of (als ik een hele goede avond heb) 10 euro winst te besluiten, en dan heb ik precies m'n bier teruggewonnen. Dus dat is wel zonde.
Ok ik probeer 't volgen maar dat lukt niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Acceptatie is natuurlijk ook een heel ruim uilegbaar begrip.
Eigenlijk is dat hele 5 stappen plan nogal psychologie van de koude grond.
We laten ons dagelijks veel te veel gevangen nemen door die zogenaamde vondsten van lui uit vroeger dagen die duidelijk teveel tijd om handen hadden. Stelletje amateurs waren het.
Kijk, ik ben weer gedevalueerd tot stap 2..
De pest is dat ik met fiches altijd win en met echt geld gaat 't niet goed.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, ik vind poker best gezellig, maar het moet wel ergens om gaan. En spelen met fiches die niks vertegenwoordigen werkt gewoon niet. Normaal (nou ja, 2x per jaar) speel ik met fiches van 10 cent, en limit, dus de kans is onmogelijk dat je berooid eruit komt, maar toch is er meer spanning.
Ja, maar niet zo vaak (ik speel vrij behoudend, maar als ik een goede hand heb erg agressief). En tsja, als je alleen met fiches speelt voel je dat toch minder. Als je 80 cent inzet voelt het toch nog iets hectischer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je wel eens gebluft?
Niet als bluffen in poker, maar het spel bluffen?
Met valse boer/vrouw enzo?
Zo niet, echt een aanrader. Goed voor de adrenaline.
Er zat dan ook een bikkel van een spelfout in mijn post, dus terecht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:04 schreef sig000 het volgende:
Ok ik probeer 't volgen maar dat lukt niet helemaal.![]()
Met overbruggen kom je niet tot acceptatie. Je hangt er namelijk steeds tussen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
Welnee, ik zit al bij acceptatie.
Ik heb alle 5 stappen zonder problemen weten te overbruggen.
Soms wil ik wel eens terug naar ontkenning en de stappen overnieuw doen, gewoon voor de lol.![]()
Het gat in de krat grolsch heeft er ook vast mee te maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zat dan o
ok een bikkel van een spelfout in mijn post, dus terecht.
Bij ons liep het 1 keer op tot een pot van 1200 gulden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, maar niet zo vaak (ik speel vrij behoudend, maar als ik een goede hand heb erg agressief). En tsja, als je alleen met fiches speelt voel je dat toch minder. Als je 80 cent inzet voelt het toch nog iets hectischer.
U zit in de orale fase?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Acceptatie is natuurlijk ook een heel ruim uilegbaar begrip.
Eigenlijk is dat hele 5 stappen plan nogal psychologie van de koude grond.
We laten ons dagelijks veel te veel gevangen nemen door die zogenaamde vondsten van lui uit vroeger dagen die duidelijk teveel tijd om handen hadden. Stelletje amateurs waren het.
Kijk, ik ben weer gedevolueerd tot stap 2..
Pas je bericht nog maar eens aan, ik zie er namelijk nog 1.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zat dan ook een bikkel van een spelfout in mijn post, dus terecht.
Ach, wat maakt het ui.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:12 schreef Biene het volgende:
Pas je bericht nog maar eens aan, ik zie er namelijk nog 1.![]()
Geen spelfout, typefout, maar toch, een fout blijft een fout.![]()
doe dat maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:47 schreef svann het volgende:
Neuh. Niet meer dan anders.
Het zou best eens een blijvertje kunnen worden.
Oh, het mag weer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenacht, mensen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:22 schreef svann het volgende:
O ja, Biene... Buzzer heeft best een coole sig!
Een buzzer, dat is toch zo'n ding die je vroeger kon sparen? Met de pepsi punten. Zo'n blauw/geel geval?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind - tussen ons gezegd en gezwegen - Buzzer nogal een sukkel, dus ik vind het niet leuk dat hij nu gelinkt wordt aan Biene.
Maar goed, iemand anders had die zin ooit ook al eens als sig gehad.
Ik kocht ze zelf, ik had al een baantje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, wat waren dat nutteloze dingen. Ben blij dat ik m'n moeder nooit heb kunnen overtuigen om heel veel pepsi te kopen.
Ja, mijn opvoeding heeft mij geleerd dat ik geen geld aan nutteloze dingen moet uitgeven (al heb ik ooit voetbalplaatjes gespaard, heb ik alle Drs. P LP's en heb ik 30 NESspellen bij elkaar gekocht op eBay terwijl ik er nooit mee speel).quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:48 schreef svann het volgende:
Daar zit dan toch een stijgende lijn in, IR!
Bij Semi-Bikkeltijd werkte het.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:12 schreef svann het volgende:
Maar dat is dan ook puur cultuur!
Evenals die waardevolle multiculturele ontmoetingen waar je nogal dorstig van wordt.![]()
Je hebt trouwens een vreemde stijl van verzoekjes indienen.
Maar het schijnt nog wel eens te werken.
Goede eigenschap.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, mijn opvoeding heeft mij geleerd dat ik geen geld aan nutteloze dingen moet uitgeven
Videokaarten, dvd's, mp3 spelers, telefoons, televisies, noem maar op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Twee of drie uur 's nachts is over het algemeen de tijd dat mensen een leven willen aanschaffen.
Wat koop jij?
De verkoop ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goede eigenschap.
Ik ben helaas een groot fan van nuttoloze bestedingen.
Heeft nog wel eens wat spijt opgeleverd, en internet heeft er al helemaal geen goed aan gedaan.
Mijn grootste triviale aankopen doe ik vaak in semi-beschonken toestand om 2 of 3 uur 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |