Vertel je ook op de valreep niet ff wie je bent en wat je pincode is?quote:
Nu nog gedwongen euthenasie op jezelf plegen en de wereld is ook van jou verlost.quote:
Vrijwillig is ook okay.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu nog gedwongen euthenasie op jezelf plegen en de wereld is ook van jou verlost.
Maar misschien kunnen we deze engerd een handje helpen?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
We houden wel contact via andere media, want we gaan natuurlijk gewoon door met het uitwisselen van onze naaktfoto's. Tanja, en ik hoop je op Fok! ook in andere topics dan deze terug te vinden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Zal je ook missen tann, was leuk je te hebben gevolgd op BB5, je boeide me welAls ik keek dan volgde ik vaak jouw op de streams
En je kan altijd op FOK blijven hoor, er is zoveel meer buiten dit forum
ghe, leuk he die usertjes die ineens zich aanmelden op 1 maartquote:Op zondag 12 maart 2006 02:21 schreef maddy76 het volgende:
[..]
eindelijk zijn we verlost van deze hoer.
vond ik van jou ook, jij ook succes daaro in the UK!quote:Op zondag 12 maart 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, Tann was in ieder geval leuk dat je hier hebt gepost! Veel succes nog en alles![]()
![]()
![]()
Niet zo negatief meteenquote:Op zondag 12 maart 2006 05:00 schreef tann het volgende:
[..]
ghe, leuk he die usertjes die ineens zich aanmelden op 1 maart![]()
Tanja is een hoer ole oleeeeee
Tanja is een hoer
Tanja is een hoer
![]()
![]()
dat zou nou leuk zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertel je ook op de valreep niet ff wie je bent en wat je pincode is?![]()
als afscheidskado...quote:Op zondag 12 maart 2006 04:03 schreef PC eend het volgende:
Waarom post ik hier eigenlijk niet zo lang het nog kan
En waarom plaats ik deze tekst want ik doe het nu toch?![]()
BB6?? ideetje misschien?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu nog gedwongen euthenasie op jezelf plegen en de wereld is ook van jou verlost.
ja ff, was bezig met iets, wou voordat ik naar bed ging nog ff hier checken....laatste dag....quote:
Zo een fluttekst als afscheidskadoquote:
Ja nou moet ik buiten dit forum, in enge vreemde fora gaan zoeken naar jensenquote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef tann het volgende:
[..]
ja ff, was bezig met iets, wou voordat ik naar bed ging nog ff hier checken....laatste dag....![]()
nee, ik bedoel dat het een afscheidskado is als S O zich nog ff bekend maakt....quote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo een fluttekst als afscheidskado
Dan weet ik wel wat beters hoor
Moet kunnen. Sla je de ochtendmis maar een keertje over morgen.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:04 schreef tann het volgende:
[..]
gah, idd, vroeg in de morgen.......kga nu ook zo hoor![]()
Weet ik, maar je bent het nietquote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef tann het volgende:
[..]
nee joh, lachu toch, doet me niks weer voor hoer uitgemaakt te worden door....
zou idd wel leuk zijn als hij dat even verteld, heeft toch 2 topics geduurdquote:Op zondag 12 maart 2006 05:06 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat het een afscheidskado is als S O zich nog ff bekend maakt....
nee......ben er gewoon weer uit om 9 uur.....nog 1 dagje hoop ik doorwerken tot diep in de nacht, maandag moet het klaar zijn, truste, ik gaat!quote:Op zondag 12 maart 2006 05:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Moet kunnen. Sla je de ochtendmis maar een keertje over morgen.
Hi PCeend.
Ja hij kan me altijd bellenquote:Op zondag 12 maart 2006 05:06 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat het een afscheidskado is als S O zich nog ff bekend maakt....
Oeh! Dat is vroeg. Ja je hebt die kleine natuurlijk. Nou hup naar bed dan!quote:Op zondag 12 maart 2006 05:08 schreef tann het volgende:
[..]
nee......ben er gewoon weer uit om 9 uur.....nog 1 dagje hoop ik doorwerken tot diep in de nacht, maandag moet het klaar zijn, truste, ik gaat!![]()
Tot jensenquote:Op zondag 12 maart 2006 05:08 schreef tann het volgende:
[..]
nee......ben er gewoon weer uit om 9 uur.....nog 1 dagje hoop ik doorwerken tot diep in de nacht, maandag moet het klaar zijn, truste, ik gaat!![]()
Was bij hem niet nodig geloof ikquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 05:12 schreef tann het volgende:
[..]
Tot Jensen....uurtje of 12?![]()
Laatstevoor APK
![]()
Ze gaat waarschijnlijk naar SGOP.NL, maar daar zijn wij helaas niet welkom omdat we te soft zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 07:52 schreef Danaa het volgende:
Nou het was erg leuk om op Fok! met gepraat te hebben, we komen je vast nog wel tegen op Fok! en op je site en die van Jos, toch?Daar blijf je toch ook nog wel af en toe dingetjes plaatsen?
Morgen ga ik cker Jensen kijken en kom ik ook cker langs int Topic van Jensen!!!! Tot daar Tan en een aantal anderen![]()
Ik ga me daar dan maar eens registreren en rond neuzenquote:Op zondag 12 maart 2006 07:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk naar SGOP.NL, maar daar zijn wij helaas niet welkom omdat we te soft zijn![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 07:59 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik ga me daar dan maar eens registreren en rond neuzen![]()
Nouja maakt niet zoveel uit, moeder ben ik nog niet... dusse jammer dan. Ik ga gewoon ff kijken, ben geregistreerd. We maken gewoon weer ons eigen topic aan ja tochquote:Op zondag 12 maart 2006 08:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben daar een hekel aan moedermavotypes![]()
Ja, en als Tan dan ook komt, komen de andere vanzelf wel weerquote:Op zondag 12 maart 2006 08:03 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nouja maakt niet zoveel uit, moeder ben ik nog niet... dusse jammer dan. Ik ga gewoon ff kijken, ben geregistreerd. We maken gewoon weer ons eigen topic aan ja toch
Ik heb Pinball en Cuall ook al gezien... maar ik hij zegt dat mun ww onjuist is.. dus ik kan nog geen berichtjes plaatsen.quote:Op zondag 12 maart 2006 08:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en als Tan dan ook komt, komen de andere vanzelf wel weer![]()
![]()
![]()
En dan kunnen tot in lengte van dagen Tan gaan verheerlijken![]()
![]()
![]()
mmmmmmmmmm, zie je: daar begint het alquote:Op zondag 12 maart 2006 08:07 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb Pinball en Cuall ook al gezien... maar ik hij zegt dat mun ww onjuist is.. dus ik kan nog geen berichtjes plaatsen.![]()
Hahaha, nou hoop dat het bij jou wel lukt... ik heb me geregistreerd maar kan me niet aanmeldenquote:Op zondag 12 maart 2006 08:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
mmmmmmmmmm, zie je: daar begint het al![]()
Ik registreer me ook wel ff, zullen ze blij mee zijn daar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |