abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2357403
Er gaat een gerucht dat Luc Besson een vervolg op Leon gaat maken, wederom met Natalie Portman

http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=10907

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2357471
Leuk toch
Use & Abuse... Good & Bad Times
  zondag 2 december 2001 @ 20:00:40 #3
12753 Baldrick
Do you Baldrick, do you ?
pi_2357534
Leuk; vond ik een goeie film!
Parapsychologencongres - Gesloten wegens onvoorzien.
  zondag 2 december 2001 @ 20:02:44 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2357554
Jean Reno zit er niet meer in, dus geen Leon... Prequel met sequel elementen lijkt me logischer...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_2357615
Misschien kan Jean wel als geest terugkomen

Ik denk niet dat hij Leon II zal gaan heten...

pi_2357635
Klinkt goed Ik denk dat Natalie Portman dan de ultieme killer wordt, zoiets als in La Femme Nikita. Ik denk namelijk niet dat Jean Reno terug komt of zoiets.
This is this. This ain't something else, this is this!
  zondag 2 december 2001 @ 20:50:07 #7
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_2357999
BETER!!! was echt een vette film
Ik hoop wel dat Jean Reno meedoet alleen jammer dattie in 1 dood gaat
Reno Rulez en dat meissie ook wel
pi_2358018
quote:
Op zondag 02 december 2001 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien kan Jean wel als geest terugkomen
Nou, we hebben de boel zien ontploffen, maar heb jij het lijk van Leon gezien? Neeej, misschien komt-ie van de planeet Krypton en heeft-ie de explosie overleefd

Ik vraag me af wat voor verhaal Leon twee moet gaan krijgen?

pi_2359264
Moet wel prequel zijn.
Léon zonder Léon is geen Léon.

[edit]
Mathilda dus.
Ook phat

pi_2359648
lijkt me niet meer dan een gerucht... Portman zegt niet meer te acteren na de Star Wars films, om zich te richten op haar studie.
  Redactie Frontpage maandag 3 december 2001 @ 10:10:33 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2361875
De film Leon heet in de VS trouwens geen Leon maar The Professional. Een vervolg lijkt me erg fijn.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 03-12-2001 10:18]

pi_2362035
Afgezien van het feit dat dit een zwak gerucht lijkt moet ik zeggen dat het hele idee van nog een Leon film me helemaal niet bevalt. Het zal toch nooit zo goed worden als het origineel en het verhaal heeft ook geen vervolg/prequel nodig...

Het is gewoon een goeie op zichzelf staande film.

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2364494
Geruchtenstroom houd aan:
quote:
Leon 2 (aka. The Professional 2): The IMDb reports that Natalie Portman is set to reprise her first ever film role in a proposed sequel to Luc Besson's 1994 flick "Leon" (which was called "The Professional" in certain countries). Portman was aged a mere 13 in the film when it was made, and Besson "wants to update the story with Mathilda becoming an assassin just like her father figure Leon in the first film".
pi_2365340
Nou, da's wel duidelijk: Luc Besson heeft ooit La Femme Nikita gemaakt over een vrouwelijke beroepsmoordenaar. Inderdaad is hier later een Amerikaanse versie van gemaakt (Point of No Return) en ook de serie bij Yorin is hier een aftreksel van.

Wat wil Besson in mijn ogen nou doen? Hij wil opnieuw La Femme Nikita maken maar dan met Natalie Portman, het balletje is rond!

maar als je mij vraagt? Na Taxi kwam Taxi 2 en ook 3 komt eraan, Luc is een beetje creativiteitsmoe en gaat alles uitmelken

Redactie Frontpage maandag 3 december 2001 @ 17:43:24 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2365408
Krijgen we ook nog een prequel van Joan of Arc dan?
pi_2366790
Als ik mij niet vergis, werd hij eerst in zijn rug geschoten door Gary Oldman, en daarna ging hij met Gary Oldman de lucht in.

Dan moet Gary Oldman ook terug komen als geest, die was juist zo cool in die film...

Thanksgiving is what makes my mom worth it
  maandag 3 december 2001 @ 20:15:30 #17
3767 Herald
Come get some
pi_2366805
ik dacht dat ie een kogel opving met zijn achterhoofd
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 6 december 2001 @ 01:13:01 #18
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_2391367
* Peewee kan niet wachten,..
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  donderdag 6 december 2001 @ 16:26:54 #19
3254 Morphius
fuck neo, i'm the one
pi_2396402
quote:
Op maandag 03 december 2001 20:15 schreef Herald het volgende:
ik dacht dat ie een kogel opving met zijn achterhoofd
hij kon nog praten, en die vent schoot meerdere xen.. dus lijkt me sterk.. *pakt de film erbij*
there is no spoon, only a fork
pi_2397114
IK HOOP HET ZO,
Ik ben zwaar fan van de film Leon(heb hem al 3 keer opgenomen, officieel op video, en op DVD)
En dan maar hopen dat het een fatsoenlijk vervolg is op de film...
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_2399437
quote:
[b]
Dan moet Gary Oldman ook terug komen als geest, die was juist zo cool in die film...
Gary Oldman is toch altijd cool})
pi_2400887
Ik dacht dat Natalie Portman niet in gewelddadige films zou spelen?
pi_2739471
quote:
Hong Kong's Oriental Daily reports that Johnny To ("Lifeline", "Running Out of Time") has replaced Luc Besson as the director of the sequel of "Leon" (ak. "The Professional") and somehow wants to bring Jean Réno back for this one despite the events in the ending of the first film.
KUT!
Wat is dit weer voor bullshit??? Besson moet deze film maken en anders niemand! Anders wordt dit net zo'n fiasco als Terminator 3

Het lijkt wel alsof Besson bang geworden is om te regisseren na de flop van Joan of Arc, hij produceert alleen nog maar

dinsdag 25 november 2003 @ 17:54:38 #24
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_14922169
Bah. Door Leon uit de film te halen en Mathilda volwassen te maken wordt juist dat ene element dat de eerste film zo ontzettend goed maakte weggehaald. Zeker nu Besson is vervangen lijkt dit me helemaal niets.

EDIT: ah, al een jaar geen nieuws meer over dit project. Mooi.

O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 24 december 2003 @ 18:09:04 #25
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_15674576
To some its known as "Leon", to others "The Professional". The Luc Besson film classic with Jean Reno & Gary Oldman also launched the career of a then very young and unknown Natalie Portman. Now, many years later she maybe returning to the role that started it all.

In an interview for People Magazine, Portman was asked about what she's up to now that her "Star Wars" commitments are over:

"When Episode 3 finishes? I don't know. To tell you the truth, I'd like to just relax for a while. Kick back with some friends. If anything, it might be something with Luc Besson, a follow-up to a film I did when I was younger called Leon. The script's really great, and near worth delaying a vacation for. The only problem would be that I would have to hit the gym again - and at the moment I can't even envision tying my own laces up my own laces up".

Rumoured to be joining the sequel is Asian action star Jet Li although that talk was not brought up. Portman did however comment on recent rumours that she'd been cast as Lois Lane in Warners much troubled attempts to resurrect the "Superman" franchise:

"No more than a rumor at this stage. But who wouldn't want to play Lois Lane?"

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 24 december 2003 @ 20:09:16 #26
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_15677829
quote:
Op maandag 7 januari 2002 22:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

KUT!
Wat is dit weer voor bullshit??? Besson moet deze film maken en anders niemand! Anders wordt dit net zo'n fiasco als Terminator 3

Het lijkt wel alsof Besson bang geworden is om te regisseren na de flop van Joan of Arc, hij produceert alleen nog maar

Ach running out of time is anders een uitermate leuke film.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 december 2003 @ 06:01:23 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15736770
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:54 schreef Sai het volgende:

EDIT: ah, al een jaar geen nieuws meer over dit project. Mooi.

www.imdb.com
Celebrity News: 26th December 2003

Portman Agrees To 'Leon' Sequel

Movie beauty Natalie Portman is keen to reprise her debut film role in a sequel to cult favorite Leon. The actress, 22, first came to international recognition in her acclaimed performance as an assassin's 11-year-old pal in the 1994 film, which starred Jean Reno in the lead role. And now Natalie has confirmed the long-awaited sequel is ready to roll, and she can't wait to be involved - despite needing a break following years working on the Star Wars trilogy. She says, "The script's really great, and worth delaying a vacation for."

Redactie Frontpage zaterdag 27 december 2003 @ 06:04:14 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15736776
quote:
Op donderdag 6 december 2001 16:26 schreef Morphius het volgende:

[..]

hij kon nog praten, en die vent schoot meerdere xen.. dus lijkt me sterk..

En anders helpen 15 handgranaten om je lichaam wel dat je de sequal niet haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')