OMFG! Een intelligente opmerking van tonks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef tonks het volgende:
Misschien is het een webcam met flits
Mss hebben ze wel oogbrandpunt afwijking. Een vriend van mij kan ook alleen met een zonnebril op lezen, anders gaat hij spacenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef Frappelsien het volgende:
Zonnebrillen zijn ook cool...![]()
Maar niet om met zo'n ding op je snuit te gaan computeren in de winter![]()
Nu breezer met Breezerbril... wees er snel bijquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Die kregen ze in de lokale soos bij een breezer natuurlijk.
Ts = chick.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:03 schreef VikingGold het volgende:
Ik denk dat je minderjarige meisjes heb zitten ompraten om naakt achter de cam te zitten. Maar ze hebben van al die nare verhalen van leeftijdsgenootjes gehoord, die worden gechanteerd enzo, en ze doen nu een zonnenbril op zodat ze niet herkend worden op internet zodat jij ze niet kan chanteren om sex mee te hebben. Klaag daar dan gewoon over, niet zo'n verkapt kuttopic.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef Frappelsien het volgende:
Hoe kan ik een foto van mezelf maken met de webcam?
![]()
Ja lach maar..
jij zit nu toch niet voor de webcam en de zon schijnt, dan mag het!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Niks mis met zonnebrillen mkay
jammer dat de rest er ook opstaatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Niks mis met zonnebrillen mkay
Lieve schat... ik weet goed hoe ik mijn webcam aan krijg bij het webcammen..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef MissBliss het volgende:
Ach, ze weten tenminste hoe een webcam werkt
[..]
Sukkel..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:03 schreef VikingGold het volgende:
Ik denk dat je minderjarige meisjes heb zitten ompraten om naakt achter de cam te zitten. Maar ze hebben van al die nare verhalen van leeftijdsgenootjes gehoord, die worden gechanteerd enzo, en ze doen nu een zonnenbril op zodat ze niet herkend worden op internet zodat jij ze niet kan chanteren om sex mee te hebben. Klaag daar dan gewoon over, niet zo'n verkapt kuttopic.
Dan neem je geen zonnebril, ik heb gewoon mijn monitor achter een 5cm dikke loden plaat staanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo'n monitor geeft fucking veel straling af hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |