Een schoolsite voor Duits. 5 pagina's en een paar fotootjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef DutchBlood het volgende:
Voor wat voor content?
hij zito p het odulphusquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef Tijn het volgende:
Levert je school zelf geen webspace dan? Zo niet, dan kunnen ze ook moeilijk van je vragen een website online te zetten.
Dat kunnen ze inderdaad, maar wij wilden voor dit project een site makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef Tijn het volgende:
Levert je school zelf geen webspace dan? Zo niet, dan kunnen ze ook moeilijk van je vragen een website online te zetten.
Ik ben je aan het mailen thxquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef DutchBlood het volgende:
Mail maar eventjes dan.
spam@dutchblood.nl
Eens een DIG-mod...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:27 schreef Tijn het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf hosten trouwens
Nee, want er moet nog wat bij omdat twee jongens hun stukken nog niet in hebben geleverd, dus dat moet morgenvroeg nog. Ik vind het ook een beetje kut om ze er morgen bij te naaien bij de lerares.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
Gooi je site op een Cd'tje. Ken toch ook?
Die kutpoorten forwarden lukt me nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:27 schreef Tijn het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf hosten trouwens
Theresia zeker?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:26 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hij zito p het odulphuskutschool
quote:
Vertel me eens wat ik fout doe: Forward perikelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar serieus, zo moeilijk is het niet. Een webserver is zo geinstalleerd, zeker als er geen scripting ondersteund hoeft te worden en geen database geinstalleerd hoeft te zijn. Dan is het een kwestie van port 80 open zetten en het werkt. Eventueel ga je nog even naar dynDNS en fix je een naampje voor je bak en voila, je hebt een site op internet
Ja, maar ik kom er dus niet bij door het externe IP, maar ff verder in dat topicquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:38 schreef Tijn het volgende:
Je haalt je interne en externe IP-adres door elkaar. Op je computer hoef je alleen maar je interne IP-adres in te vullen. Via het externe IP-adres kunnen andere mensen dan bij je machine komen, maar voor het configureren heb je daar niks mee te maken.
Is ook zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar serieus, zo moeilijk is het niet. Een webserver is zo geinstalleerd, zeker als er geen scripting ondersteund hoeft te worden en geen database geinstalleerd hoeft te zijn. Dan is het een kwestie van port 80 open zetten en het werkt. Eventueel ga je nog even naar dynDNS en fix je een naampje voor je bak en voila, je hebt een site op internet
Zeker. Maar als het je eigen machine is, heb je dat natuurlijk zelf in de hand.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar dan moet die server bak natuurlijk nog wel 24h/per dag aan staan
Je hebt een host en een postquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vertel me eens wat ik fout doe: Forward perikelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |