Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?quote:
Ik zat ook al een een R&P te denken... echt waar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?![]()
Ja, Tong, moet modje worden.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef laffer het volgende:
eej, dit is FB![]()
hier mag niet ge-SC worden trouwens
lees je in, je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef dvr het volgende:
Heerlijk dat er iets bestaat waar ik met mijn 37,5 jaar nog niet in mag..
geweldig forum onderdeel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
same here.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
JUIST,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
Ja, hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Deze forum blijft welquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef wdn het volgende:
Mag ik als 37-jarige hier ook meeposten?
Beetje ervaring opdoen voor over 3 jaar
Wil je mijn tagje lenen?quote:
Wij met onze wijsheid kunnen die kindertjes best wel aan hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Knorrig oudje meldtOp zich een tof idee een 40+ forum maar jeumig het lijkt wel alsof half PUB en SEX hier rondhangt om oudjes te bashen
Ik hoop echt dat dit forum daar niet aan ten onder zal gaan.
Dat is altijd met een nieuw subforum; ebt vanzelf weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Knorrig oudje meldtOp zich een tof idee een 40+ forum maar jeumig het lijkt wel alsof half PUB en SEX hier rondhangt om oudjes te bashen
Bashen? Ik wil juist alles van jullie weten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
nope, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef Ayaxola het volgende:
Toch vrees ik dat het een beetje een 2e Onzin zal worden.
thanks, komt wel goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef anne_Chris het volgende:
dacht ik al, de eerste zooi moet even verdwijnen. dat zag je bij PUB ook.
laffer, grijsaard, succes ermee!
omdat ik 2 jaar jonger benquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef it_was_me het volgende:
Waarom is cynix een rollatormod en laffer een moderator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |