Een van de echte Working Class Heroesquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:29 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Working Class Hero, jij bent toch hopelijk wel een fan van Billy Bragg?
Dat nummer is echt de shitquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:23 schreef Lippie85 het volgende:
Jaaaa inderdaad, ook ik heb Popcorn pas geleden ontdekt! Er is ook een versie van Gigi d'Agostino
heh cool, heb ik toevallig via de film Broken Flowers ontdekt, erg relaxte muziek, funky ook welquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Summoner het volgende:
Ethiopische muziek uit de periode '69-'74 via de Ethiopiques serie van Buda Musique.
Ik zou die serie al eerder checken (vanwege de invloed van Ethiopische muziek op bands als Estradasphere en SC3), maar ik kwam er nooit aan toe. Pas toen ik er een groot artikel over las in de Gonzo besloot ik er aan te beginnen. Probleem is dat ik nu natuurlijk wel alle 20+ volumes in huis wil halen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:05 schreef spacemangraig het volgende:
heh cool, heb ik toevallig via de film Broken Flowers ontdekt, erg relaxte muziek, funky ook wel![]()
En ze kan ook nog schilderen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef sxesven. het volgende:
Joni Mitchell.
Volgens mij heb ik 4, dat is tevens 1 van de bekendsten. Veel Fela Kuti.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik zou die serie al eerder checken (vanwege de invloed van Ethiopische muziek op bands als Estradasphere en SC3), maar ik kwam er nooit aan toe. Pas toen ik er een groot artikel over las in de Gonzo besloot ik er aan te beginnen. Probleem is dat ik nu natuurlijk wel alle 20+ volumes in huis wil halen...
Mee eens isquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:14 schreef Skazminko het volgende:
Nu luister ik naar I want you (she's so heavy), geniaal stuk.![]()
![]()
Wat is het voor iets?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef kamagurka het volgende:
Echo and The Bunnymen, Porcupine en Heaven up here...![]()
Het is een erg invloedrijke band uit de jaren 80, hebben onder andere bijgedragen aan het ontstaan van indierock geörienteerde muziek in de lijn van the pixies en anderen.. maar melodieuzer en subtieler.quote:
Dat is ook absoluut geen vereistequote:
Je vergeet slechter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:35 schreef kamagurka het volgende:
...in de lijn van the pixies... maar melodieuzer en subtieler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |