quote:Het Eurovisie Songfestival 1959 was het vierde Eurovisie Songfestival, en werd georganiseerd op 11 maart 1959 in Frankrijk. Het programma werd gepresenteerd door Jacqueline Joubert en gewonnen door Teddy Scholten die Nederland vertegenwoordigde met haar liedje "Een beetje".
Dan ben je vrij jongquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ehm, Pim Fortuyn ging dood of zo.
Ik voel mij 40+ vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef sararaats het volgende:
Sanne, 1 vraagje: ben jij 40+?
sla me nu maar dood want ik had echt geen idee.
ik ben een domme 26 jarige gans
1969quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:33 schreef ondeugend het volgende:
Tweede Pinksterdag: in Geleen wordt het eerste Pinkpopfestival gehouden
18 MEI >> 10.000 (bezoekers/visitors) (Geleen)
Weer: zonnig
Headliner
[afbeelding]
De BTW (Belasting over Toegevoegde Waarde) wordt geïntroduceerd.
Janis Joplin, Amerikaans blues- en rock 'n roll-zangeres overlijdt.
Een zuurstoftank aan boord van Apollo 13 explodeert, waardoor de missie voortijdig moet worden beëindigd. De drie bemanningsleden, Jim Lovell, Fred Haise en Jack Swigert, landen als gevolg hiervan dan wel niet op de maan maar ze worden wel recordhouder als de mensen die het verst van de aarde verwijderd zijn geweest. Op deze dag bevinden ze zich op een afstand van 401.056 km van de aarde.
[afbeelding]
Dan ben je oudquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef mazaru het volgende:
Sparta wordt landskampioen voetbal.
[afbeelding]
Helemaal nietus !quote:
In 1979 komt Saddam Hoessein, leider van de politieke partij Baath, aan de macht in Irak.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:32 schreef sararaats het volgende:
maar goed in 1979 gebeurde er volgens mij niet zoveel interessants
Israel wint het Eurovisie Songfestival
![]()
Wat is het dan?quote:
70 inderdaad... je deed editten foei !quote:
en op Goede Vrijdag ben ik geborenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
In 1979 komt Saddam Hoessein, leider van de politieke partij Baath, aan de macht in Irak.
In 1979 wordt Margaret Thatcher, namens de Britse Conservatieve Partij, minister-president (1979 -1990) van Groot-Brittannië.
In 1979 wordt Ajax landskampioen voetbal.
In 1979 wordt Johnny de Mol geboren![]()
ineens dacht ik, die Apollo 13 was later dan 69.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
70 inderdaad... je deed editten foei !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |