Score Zelftestquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef just me het volgende:
De zelftest
http://www.overgangsinfo.nl/consumer/zelftest/zelftest_fill.asp?C=3384838792757025463&svarqvp2=0
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef just me het volgende:
De zelftest
http://www.overgangsinfo.nl/consumer/zelftest/zelftest_fill.asp?C=3384838792757025463&svarqvp2=0
Wat een kuttest, zelfs bij een score van allemaal 0-en is het niet zeker dat je in de overgang bentquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Score Zelftest
Het is niet zeker dat u in de overgang bent. en dat met een scoren van 1 (één ) punt !Mochten de klachten ervoor zorgen dat u zich meestal niet prettig voelt, overleg dan eens met uw arts.
Nergens last vanVagina ? Ik ben een man, heb je toch geen vagina , toch ? Of is mijn naam Altzheimer ?
Lieve schat, het feit dat ik, als MAN al wordt geacht in de overgang te zijn, geeft toch wel een beeld van deze onzin-vragenlijst?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:28 schreef Killer_Mom het volgende:
stomme kwisvragen. helemaal geen ruimte voor iets anders.
zo kort door de bocht.
ik heb na de 2e zoon geen baarmoeder meer, de 2e heb ik net overleefd. en mijn kind toen ook, is inmiddels 21, en een mooi kind , beide trouwens. en hoe blij dat ik ben dat ik toch 2 kinderen heb mogen krijgen.
je kunt bij die test niet invullen wat de voordelen zijn , geen pil, geen menstruatie.
onzin onderzoek dus.
zo zie je maar weer dat de wereld grijs wordt. alles wegstoppen, behalve geweld en sex. hoe oppervlakkig moet t zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve schat, het feit dat ik, als MAN al wordt geacht in de overgang te zijn, geeft toch wel een beeld van deze onzin-vragenlijst?
Maak je er niet kwaad over.
Typisch symptoom van de ondergang, depri zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:48 schreef Killer_Mom het volgende:
misschien ben ik wel deprie, zo heet dat tegenwoordig. , ik denk dat ik t wel ben.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:28 schreef Killer_Mom het volgende:
stomme kwisvragen. helemaal geen ruimte voor iets anders.
zo kort door de bocht.
ik heb na de 2e zoon geen baarmoeder meer, de 2e heb ik net overleefd. en mijn kind toen ook, is inmiddels 21, en een mooi kind , beide trouwens. en hoe blij dat ik ben dat ik toch 2 kinderen heb mogen krijgen.
je kunt bij die test niet invullen wat de voordelen zijn , geen pil, geen menstruatie.
onzin onderzoek dus.
FF een vraagje als je baarmoeder verwijderd is kom je toch niet in de overgang.
En zeker fijd dat je twee kinderen hebt
de komende 10 jaar nog wel, mooie gelegenheid om uit te gaa ...vallen, tegen iedereen ,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Typisch symptoom van de ondergang, depri zijn.
Alle 40+ers hebben er last van en zitten dus in die fase?
Baarvaders of niet? Je hebt last van transpiratie?
Je zit er in!
Ik had er ook vreselijk veel last van tot ik Fok! ondekte, in KLB kreeg ik een acute aanval van de lachstuipen en sindsdien heb ik niet zo'n last meer van depri zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Typisch symptoom van de ondergang, depri zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |