quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef Tique3 het volgende:
Een mooi brommobiel voor de sportievere oudjes:
[afbeelding]
wat een roekeloze rijder, dat was zeker de opa van maikuuuul die weer veelstehard door de bocht heen boekte.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef Tique3 het volgende:
Ik heb de dader gevonden B_BOY
[afbeelding]
Toen ik nog op school zat was er dus een jongen die serieus met exact zo'n ding, ook in precies dezelfde kleur naar school kwam. Het was echt een hele happening als hij aan kwam blèren in dat apparaatquote:
Kabaal maakt t wel jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:22 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat was er dus een jongen die serieus met exact zo'n ding, ook in precies dezelfde kleur naar school kwam. Het was echt een hele happening als hij aan kwam blèren in dat apparaat.
Is dat een onderwaterfoto?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef tsjsieb het volgende:
Een echte cabrio, is 't geen oud schatje.![]()
Kijk, zo doe je toch weer helemaal mee op je 40equote:Stoer en robuust zijn de steekwoorden die betrekking hebben op dit voertuig. Het interieur is uitgerust met een klok, sigarettenaansteker en een asbak. De bekleding is duurzaam en afneembaar. De standaard gemonteerde Roll-bar zorgt naast de sportieve en jonge uitstraling ook voor extra veiligheid. Nog meer bescherming heeft u door de standaard gemonteerde Bull-bar. De ruime openlaadbak geeft de mogelijkheid tot het vervoeren van goederen.
ariel atom wannabequote:Op zondag 2 april 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ligier
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Frankrijk
Datum: zomer 2004
Fotograaf/Bron: Mick Vonk
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die in z'n scooter bekneld geraakt isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef yup het volgende:
Onveilig voor inzittenden zijn ze wel maarja, dat zijn motoren en scooters ook voor de opzittenden...
Zonder Sjonnie bakken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:23 schreef Boink het volgende:
Mag ik dan ook een exotische auto gespot topic aanmaken?
Ja, dat is een hele bekende. Ik heb 'm ook wel eens op z'n kant zien liggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Gespot in Amsterdam, worden hotels mee bevoorraad.
dat verhaal heb ik ook gehoord, m'n vader zag dat gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, dat is een hele bekende. Ik heb 'm ook wel eens op z'n kant zien liggen![]()
Misschien moeten er nog zijwieltjes aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, dat is een hele bekende. Ik heb 'm ook wel eens op z'n kant zien liggen![]()
Plaatjes uit de OP:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n nepkenteken, mag dat eigenlijk wel?
Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:23 schreef Boink het volgende:
Mag ik dan ook een exotische auto gespot topic aanmaken?
Ja, dat mag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n nepkenteken, mag dat eigenlijk wel?
Kijk ook eens waar dit topic vandaan komt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Catch22- het volgende:
een mod die zulke kansloze topics maakt..
krijgen we ook 'welke fiets heb je gespot' topics?
Kijk ook eens waar dit topic vandaan komt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:30 schreef Boink het volgende:
[..]
Is even kansloos als dit dus waarom niet?
niks meer van over gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]
Met alle credit aan de Burgemeester.
Verder info en foto's
een kleine benzinemotor levert niet genoeg koppel bij lage toeren en is niet betrouwbaar genoegquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef MouseOver het volgende:
Waarom zijn dat trouwens allemaal diesels? Lekker zuinig, dat wel, maar een kleine benzinemotor is toch goedkoper dan een kleine diesel?
De mijne gaat keurig 45km p/uquote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb jij ooit een NIET opgevoerde brommobiel gezien dan?
Die krengen hebben toch een totaal andere techniek? Daar zet je toch niet even een 70cc eurokitje met een terugloopuitlaat onder?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms. Ik zie liever enigszins opgevoerde trouwens.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die Vespacars rijden in Italië ook gewoon 65 hoor, zijn alleen begrensd voor de nederlandse marktquote:Op maandag 12 juni 2006 23:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die krengen hebben toch een totaal andere techniek? Daar zet je toch niet even een 70cc eurokitje met een terugloopuitlaat onder?
Dat klopt inderdaad, maar op mijn leeftijd hoef je daar niks voor te doen...geen examen ofzo, slechts 28 euro lappenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:10 schreef Geqxon het volgende:
Geen rijbewijs? Ik zag ooit een keer een man uit engeland die in een APE reed, en volgens de agent had hij een bromfiets-certificaat nodig
Ik wil hierbij dan ook even een duidelijk onderscheid maken tussen dit:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:10 schreef Geqxon het volgende:
/edit2: En volgens mij zijn de door jou genoemde voordelen alleen voor de APE 50cc
Dan word je nat als het regentquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:29 schreef Geqxon het volgende:
O, en je hebt zeker nog nooit van een fiets gehoord?
Laat het ons even weten als je meer weetquote:Op zondag 18 juni 2006 14:00 schreef MouseOver het volgende:
Ik kwam laatst een linkje tegen van een firma die die driewielertjes nieuw verkoopt, voor ca. 4000 euro. Dat zjin nog eens andere prijzen dan die brommobielen.
http://www.myvespa.com/index.php?subject_id=19&PHPSESSID=e2ddfe11f7afd6e70ece547a39c17096quote:Op maandag 19 juni 2006 00:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat het ons even weten als je meer weet
Van de autoweek?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:46 schreef Cutie het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Microcar MC1
Eigenaar: Microcar
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30-04-2006
Fotograaf/Bron: Cutie
Hier heb ik in een week tijd 1500 km mee door Frankrijk gereden.
quote:
Nee, ik kreeg op een Pools forum vragen over bovenstaande Cantaquote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef Geqxon het volgende:
Wil je soms een gestolen Canta aan een Pool doorverkopen?
Ik had toch behoorlijk succes van de zomer met dat ding van mij (zie ergens boven), met dat hete weer sprongen er continu chickies in m'n laadbak voor een verkoelend ritje...een echte babe-magnet dus, vooral als ze oververhit rakenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:19 schreef Jump het volgende:
Je zou er zo mee over het strand gaan rijden
Hmz, dat was het inderdaad. Foutje.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:32 schreef Robin2130 het volgende:
Bedoel je niet Ferrari? als ik zo het logotje ken zien
kan dit wel waarderenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Deze heb ik zelf ergens gespot, jaren terug .. ik moest er wel om lachen
[afbeelding]
fotosoep...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef Tique3 het volgende:
Een mooi brommobiel voor de sportievere oudjes:
[afbeelding]
HAHAHA, knap gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Deze heb ik zelf ergens gespot, jaren terug .. ik moest er wel om lachen
[ afbeelding ]
General Leequote:Op maandag 24 maart 2008 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Deze springt met gemak over 32 auto's:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |