Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die in z'n scooter bekneld geraakt isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef yup het volgende:
Onveilig voor inzittenden zijn ze wel maarja, dat zijn motoren en scooters ook voor de opzittenden...

Zonder Sjonnie bakken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:23 schreef Boink het volgende:
Mag ik dan ook een exotische auto gespot topic aanmaken?

Ja, dat is een hele bekende. Ik heb 'm ook wel eens op z'n kant zien liggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Gespot in Amsterdam, worden hotels mee bevoorraad.

dat verhaal heb ik ook gehoord, m'n vader zag dat gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, dat is een hele bekende. Ik heb 'm ook wel eens op z'n kant zien liggen![]()

Misschien moeten er nog zijwieltjes aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, dat is een hele bekende. Ik heb 'm ook wel eens op z'n kant zien liggen![]()

Plaatjes uit de OP:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n nepkenteken, mag dat eigenlijk wel?

Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:23 schreef Boink het volgende:
Mag ik dan ook een exotische auto gespot topic aanmaken?
Ja, dat mag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n nepkenteken, mag dat eigenlijk wel?

Kijk ook eens waar dit topic vandaan komt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Catch22- het volgende:
een mod die zulke kansloze topics maakt..
krijgen we ook 'welke fiets heb je gespot' topics?
Kijk ook eens waar dit topic vandaan komt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:30 schreef Boink het volgende:
[..]
Is even kansloos als dit dus waarom niet?

niks meer van over gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]
Met alle credit aan de Burgemeester.
Verder info en foto's

een kleine benzinemotor levert niet genoeg koppel bij lage toeren en is niet betrouwbaar genoegquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef MouseOver het volgende:
Waarom zijn dat trouwens allemaal diesels? Lekker zuinig, dat wel, maar een kleine benzinemotor is toch goedkoper dan een kleine diesel?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |