Ik dacht al dat ik een typo had gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan een modje happyness aanpassen naar happiness?
Chibi Robo, de huishoudrobotquote:
Ik wist het!quote:
Roy speelt het, lijkt me geen schande.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien een schande maar ik heb me nog totaal niet verdiept in dat spel.![]()
Lees de review 'ns zou ik zeggen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien een schande maar ik heb me nog totaal niet verdiept in dat spel.![]()
Over het algemeen lees ik alleen PU reviews maar vooruit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees de review 'ns zou ik zeggen...
Peri ben je in de overgangquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:41 schreef peristilius het volgende:
Aan zulk soort overbodige uitspraken hebben we geen hol, post iets nuttigs of post niet!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef taart het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3385579284690408654
oudquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef taart het volgende:
Ben blij dat ik het geluid niet zo hard had staan.quote:
Ik zet mijn geluid standaard uit bij dit soort filmpjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef taart het volgende:
En dat stond dus niet in de handleiding?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef Tomasso het volgende:
MIJN IBOOK LEEFT WEER
Ctrl + Command Option (alt) + Shift + Powerknop en 10 seconden wachten na indrukken was genoeg
Apple![]()
Typische gebruikerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef Tomasso het volgende:
MIJN IBOOK LEEFT WEER
Ctrl + Command Option (alt) + Shift + Powerknop en 10 seconden wachten na indrukken was genoeg
Apple![]()
Niet fucken met digitale TVquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef Chanty87 het volgende:
Gooofter. Staat er zo'n TPG busje voor de deur, denk ik: "HÈHÈ, EINDELIJK dat shirt binnen" is het zo'n 6-maanden-gratisj UPCDigital TV pakket.
En met dat kloteding kan je geeneens op alle tv's in huis Digitale TV ontvangen
![]()
Jij vind echt alles kut hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef Chanty87 het volgende:
Gooofter. Staat er zo'n TPG busje voor de deur, denk ik: "HÈHÈ, EINDELIJK dat shirt binnen" is het zo'n 6-maanden-gratisj UPCDigital TV pakket.
![]()
Ben je in de overgang lieve chantalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
quote:
Er zijn 2 soorten resets, een lichte en een complete, die lichte stond wel in de handleiding.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[..]
En dat stond dus niet in de handleiding?
Niks, maar Chanty is opzich zelf welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is eraan vrouwen in de overgang...
Als ik jou zo zie reageren in het fotoboek vind je dat van heel veel vrouwen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks, maar Chanty is opzich zelf wel, ookal is ze in de overgang
Tuurlijk, is dat verboden dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als ik jou zo zie reageren in het fotoboek vind je dat van heel veel vrouwen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, heel veel vrouwen zijn ook gewoon lekkerDat het uiteindelijk draait om hoe ze zijn qua karakter en of ze lief zijn en of ze een beetje kunnen koken kun je niet zien in het fotoboek. Dus daar gaat het dan niet over nee.
Zegt meneer de Apple neukerquote:
Geen onzin aanbiedingen aubquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef Tain het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%252BlxFiulsmXMm7Abd
Neuh, ik vond het alleen een teleurstelling. Dacht ik *eindelijk* dat verrekte shirt binnen te hebben, krijg ik zo'n proefpakket van UPC. En komop, UPC is gewoon ronduit bagger. Maar punt is dat ik wel had verwacht van dat geweldige Digitale Televisie gedoe dat je dan op z'n minst elke tv er in één keer van zou kunnen voorzien, in tegenstelling tot Canal+ wat we eigenlijk alleen maar hadden voor het voetbal. Maar nee hoor, moet ik persé naar beneden om Cartoon Network te kijkenquote:
Kun je Canal + maar op 1 tv ontvangen in huis?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neuh, ik vond het alleen een teleurstelling. Dacht ik *eindelijk* dat verrekte shirt binnen te hebben, krijg ik zo'n proefpakket van UPC. En komop, UPC is gewoon ronduit bagger. Maar punt is dat ik wel had verwacht van dat geweldige Digitale Televisie gedoe dat je dan op z'n minst elke tv er in één keer van zou kunnen voorzien, in tegenstelling tot Canal+ wat we eigenlijk alleen maar hadden voor het voetbal. Maar nee hoor, moet ik persé naar beneden om Cartoon Network te kijken![]()
![]()
![]()
Ja... Want daar had je ook zo'n decoder voor en die was dus alleen aangesloten op de huiskamer TV, boven kreeg je dan alleen sneeuw.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je Canal + maar op 1 tv ontvangen in huis?
CN heerst.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:![]()
![]()
Cartoon network
![]()
![]()
En UPC is niet bagger, Nintendo is bagger die hebben het nog niet verstuurd
Da's een goeie. Goomba vind ik wel tof. Mario ook trouwens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is toffer, mario, fire mario, goomba of toad?
Goombaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb helemaal geen CNquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Want daar had je ook zo'n decoder voor en die was dus alleen aangesloten op de huiskamer TV, boven kreeg je dan alleen sneeuw.
[..]
CN heerst.![]()
UPC is zeker wel bagger, beetje CN achter de decoder gooien enzoNintendo Benelux is ook bagger ja.
Dat riep ik ook in de brugklasquote:
Toad, simpelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had in groep 8 zelfs een Dexter rugtasquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gekozen voor Fire Mario
[afbeelding]
[..]
Ik heb een Goomba muis erbij besteld om mn Goomba gehalte toch hoog te houdenquote:
Het is gratis, het is Nintendo... al moet ik er een half jaar op wachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Meid dingen uit de Nintendo catalogus duren hardstikke lang voordat je ze binnen hebt, ik moest 2 maanden wachten op een cd'tje met de soundtrack van Baten Kaitos
Ja dat is ook zo, maar dan moet lieve Chanty niet boos gaan worden omdat ze het spul binnen 2 weken verwachtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gratis, het is Nintendo... al moet ik er een half jaar op wachten
Zeur niet, als je iets bestelt zet dan niet in die mail die je dan krijgt dat je dat product binnen 28 dagen ontvangtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar dan moet lieve Chanty niet boos gaan worden omdat ze het spul binnen 2 weken verwacht
Psies. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Tuuk, het zijn flink wat spullen en er zal ook wel wat verzendkosten bij zitten maar dan nog...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef pkwarts het volgende:
Het is toch ook raar? Stop al die prijzen van tevoren in dozen, print een stel labels uit met wie wat moet krijgen, plak die erop en geef aan de TPG. Raar dat het langer dan een week moet duren.
Uitdelen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag lieve GAM SC'ers. Mijn panne(n?)koeken zijn lekker!
* Laniboekje propt pannekoek in de cd-drive..quote:
Zaterdag meet bij jou thuis dus en iedereen is uitgenodigd?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje propt pannekoek in de cd-drive..
Het lukt me niet, ik doe wel een keer pannekoeken bakken op een meet ofzo![]()
Nee. Bij Roy thuis natuurlijk, want die is jarig dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Zaterdag meet bij jou thuis dus en iedereen is uitgenodigd?
Kan ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee. Bij Roy thuis natuurlijk, want die is jarig dan.
quote:
quote:
Hij heeft nu al 2x in het WoW topic gestaanquote:
Tainquote:
* Notorious_Roy just gave you 23 happy pointsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef Chanty87 het volgende:
Spread the happiness!
Nikky is geil.quote:
Softe gedoe.quote:
Vind jequote:
* King_of_cubes moet nog beginnen met werken..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
* Tain] heeft geen zin meer[/me]
[me=Tain wil naar huis
moet nog 1:15quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* King_of_cubes moet nog beginnen met werken..
Nee daar ben ik het toch niet echt mee eens....quote:
Een nieuwe Rayman game, wie had dat verwacht?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Thomper het volgende:
BERNIE! RAYMAN 4 STAAT OP EEN GELEKTE UBISOFT RELEASELIST! OMG MEGATON!
iedereen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een nieuwe Rayman game, wie had dat verwacht?![]()
Bernie niet.quote:
RAYMANquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag![]()
![]()
Ik heb Super Mario Bros 3 (Super Mario Advanced 4)![]()
Hoi hoi chickquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daaaaaar is die dan. De jarige jop!![]()
Slijmbal!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daaaaaar is die dan. De jarige jop!![]()
Als Lani zegt dat het jop is, dan is het jopquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef Tomasso het volgende:
En het is jarige job.
Slijmbal!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Lani zegt dat het jop is, dan is het jop
Je weet toch...quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:30 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ers.
Neen, bij peristilius, want die geeft een feest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Zaterdag meet bij jou thuis dus en iedereen is uitgenodigd?
Mits bier ben ik er.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Neen, bij peristilius, want die geeft een feest.
Heb maar 7 kratten, dus er blijft niets over voor jou.quote:
1 krat voor mij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb maar 7 kratten, dus er blijft niets over voor jou.
Ja.quote:
Hehe, ik vind dat raar staan. Daarom zeg ik altijd 'jop'.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef Tomasso het volgende:
En het is jarige job.
Chantyquote:
Dudequote:
Hij is gefrustreerd dat ze niet ingaat op zijn slijmacties.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DudeWat is je probleem met Chanty de laatste tijd?
Dat plaatje komt elk jaar terug bij GAM verjaardagen
Ik zag hem vanmorgen ook al gepost door tonks.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DudeWat is je probleem met Chanty de laatste tijd?
Verbittering.. zonde..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij is gefrustreerd dat ze niet ingaat op zijn slijmacties.
Boeiendquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo bedoel ik het niet muts, het is een klassieker en ik hoop ooit nog een echte Mario taart te krijgenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
BoeiendAlsof ik hier al een jaar rondhang
Dus wát?! He!?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:57 schreef Chanty87 het volgende:
I know Roy, maar sommige mensen vergeten wel eens dat niet iedereen elk topic van Fok! afstruint. Dus.![]()
Ghehequote:
Dat haal ik niet... Ik wilde om 14.00u naar de stad vertrekken, dan kan ik pas om 14.30u op het station zijn!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe
Ik ben er vandoor, ik ga mn verjaardag vieren in Braboland
Lanikoekje, ik ben om kwart over 14 op het station in Breda. Voor een totaal van 3 tot 5 minuten. Zie ik je daar?
De herkenning.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:12 schreef Tomasso het volgende:
Hij zei zelfs dat er een computerprogramma het fout uitrekende omdat er niet uitkwam wat hij hoopte![]()
No. Try not. Do... or do not. There is no try.quote:
OMG Bomzaldroppentonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:52 schreef Thomper het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=89880 Verwarring die ontstaat doordat je Nederlandse tekst post op een Engels forum.
[afbeelding]
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
No. Try not. Do... or do not. There is no try.
Ok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
No. Try not. Do... or do not. There is no try.
Als ik het over die post had had ik 't wel gequote hè.quote:
Ow. Nou, dan goed dat ik je aan het lachen maak hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Als ik het over die post had had ik 't wel gequote hè.
En dan zeggen dat ik alles te serieus neem...
En Johnny Knoxville!quote:
RTLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Talpa
De GAM SC soap past beter bij RTL.![]()
Ik met Nellyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:50 schreef peristilius het volgende:
Ik ben tegelijk jarig met Ron Jeremy!![]()
Nee man, lijkt me een best toffe gast.quote:
Wat niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef taart het volgende:
En wat mis je dan precies?
Toppie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:15 schreef Tomasso het volgende:
Capibar, hoe bevalt je eerste Mac?
Werkt flip4mac nog niet voor intel joh?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
Toppie.
Ik kan alleen geen .wmv afspelen, vlc speler zit te kutten, en flip4mac werkt niet op intel...
De nieuwe audi is er![]()
![]()
![]()
Die heb ik al ontdektquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Werkt flip4mac nog niet voor intel joh?
Je moet btw eens op ctrl+alt(option)+appeltje(command)+8 drukken
Danke.quote:En screenshots maak je met shift + command + 3 (hele scherm) of shift + command + 4 (selectie) of shift + command + 4 + spatiebalk (venster).
Ja, dat vertraagt het effect. Iets waar MS met Vista helemaal trots op is dat ze dat hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef capibar het volgende:
[..]
Die heb ik al ontdekt.
Je moet shift eens inhouden als je een venster maximaliseerd of minimaliseerd (naar de dock)
YW. Ik zal eens kijken naar nog meer easter eggsquote:[..]
Danke.
Puike film , rainmanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef pkwarts het volgende:
Ik met Mr. Rainman himself: Dustin Hoffman.
Waarom gebruik je Camino en niet Safari? Tabs in Safari miste je zeker? Moet je ff Command + komma doen en dan onder de tab 'Tabs" ff alles aanvinken. En gebruik Adium als chatmessenger. Alles valt te costumizen en werkt echt fijn. Ziet er daarnaast veel toffer uit dan diequote:
quote:
Adium heb ik uiteraard al, en ik zie niet in waarom ik safari zou moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom gebruik je Camino en niet Safari? Tabs in Safari miste je zeker? Moet je ff Command + komma doen en dan onder de tab 'Tabs" ff alles aanvinken. En gebruik Adium als chatmessenger. Alles valt te costumizen en werkt echt fijn. Ziet er daarnaast veel toffer uit dan diewindows messenger
.
En gebruik Growl voor notificaties. Moet je ff die site kijken, staat ook een plugin voor je iTunes en Mail, zodat je daar ook notificaties voor krijgt. Als je Adium al hebt opgestart voordat je Growl hebt geopend, moet je Adium wel ff opnieuw openen.
MSN Messenger en Windows Messenger zijn verschillende programma'squote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verpest je Mac als je die open hebt. Ziet er gelijk een stuk minder mooi uit.
nog steeds beta zeker?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
MSN Messenger en Windows Messenger zijn verschillende programma's
MSN Messenger is voor breezah sletjes (no offence)
Windows Messenger is lekker kaal en clean.
windows messenger voor Mac is niet window messenger voor windows.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
MSN Messenger en Windows Messenger zijn verschillende programma's
MSN Messenger is voor breezah sletjes (no offence)
Windows Messenger is lekker kaal en clean.
Omdat Safari ownedquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:16 schreef capibar het volgende:
[..]
Adium heb ik uiteraard al, en ik zie niet in waarom ik safari zou moeten gebruiken.
Messenger voor de mac heet geen windows messenger. Zou raar zijn ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
windows messenger voor Mac is niet window messenger voor windows.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Thomper het volgende:
Windows Messenger is het origineel dat bij Windows zat. Dat is dus geen beta Xrennetje van me.
Wat is er Thomper?quote:
Microsoft messenger dan, 1 pot nat. Gebruik het nooit, dus zo vergat ik die naam ff. MSN messenger is een oude versie volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Messenger voor de mac heet geen windows messenger. Zou raar zijn ook.
http://www.microsoft.com/mac/default.aspx?pid=msnmessenger
echt vet, die gouden kikkersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef magnifor het volgende:
Windows Messenger:
[afbeelding]
Live Messenger:
[afbeelding]
Messenger mac:
[afbeelding]
Toffe kikkersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef magnifor het volgende:
Windows Messenger:
[afbeelding]
Live Messenger:
[afbeelding]
Messenger mac:
[afbeelding]
Omdat Safari ownedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |