Ik dacht al dat ik een typo had gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan een modje happyness aanpassen naar happiness?
Chibi Robo, de huishoudrobotquote:
Ik wist het!quote:
Roy speelt het, lijkt me geen schande.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien een schande maar ik heb me nog totaal niet verdiept in dat spel.![]()
Lees de review 'ns zou ik zeggen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien een schande maar ik heb me nog totaal niet verdiept in dat spel.![]()
Over het algemeen lees ik alleen PU reviews maar vooruit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees de review 'ns zou ik zeggen...
Peri ben je in de overgangquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:41 schreef peristilius het volgende:
Aan zulk soort overbodige uitspraken hebben we geen hol, post iets nuttigs of post niet!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef taart het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3385579284690408654
oudquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef taart het volgende:
Ben blij dat ik het geluid niet zo hard had staan.quote:
Ik zet mijn geluid standaard uit bij dit soort filmpjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef taart het volgende:
En dat stond dus niet in de handleiding?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef Tomasso het volgende:
MIJN IBOOK LEEFT WEER
Ctrl + Command Option (alt) + Shift + Powerknop en 10 seconden wachten na indrukken was genoeg
Apple![]()
Typische gebruikerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef Tomasso het volgende:
MIJN IBOOK LEEFT WEER
Ctrl + Command Option (alt) + Shift + Powerknop en 10 seconden wachten na indrukken was genoeg
Apple![]()
Niet fucken met digitale TVquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef Chanty87 het volgende:
Gooofter. Staat er zo'n TPG busje voor de deur, denk ik: "HÈHÈ, EINDELIJK dat shirt binnen" is het zo'n 6-maanden-gratisj UPCDigital TV pakket.
En met dat kloteding kan je geeneens op alle tv's in huis Digitale TV ontvangen
![]()
Jij vind echt alles kut hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef Chanty87 het volgende:
Gooofter. Staat er zo'n TPG busje voor de deur, denk ik: "HÈHÈ, EINDELIJK dat shirt binnen" is het zo'n 6-maanden-gratisj UPCDigital TV pakket.
![]()
Ben je in de overgang lieve chantalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
quote:
Er zijn 2 soorten resets, een lichte en een complete, die lichte stond wel in de handleiding.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[..]
En dat stond dus niet in de handleiding?
Niks, maar Chanty is opzich zelf welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is eraan vrouwen in de overgang...
Als ik jou zo zie reageren in het fotoboek vind je dat van heel veel vrouwen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks, maar Chanty is opzich zelf wel, ookal is ze in de overgang
Tuurlijk, is dat verboden dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als ik jou zo zie reageren in het fotoboek vind je dat van heel veel vrouwen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, heel veel vrouwen zijn ook gewoon lekkerDat het uiteindelijk draait om hoe ze zijn qua karakter en of ze lief zijn en of ze een beetje kunnen koken kun je niet zien in het fotoboek. Dus daar gaat het dan niet over nee.
Zegt meneer de Apple neukerquote:
Geen onzin aanbiedingen aubquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef Tain het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%252BlxFiulsmXMm7Abd
Neuh, ik vond het alleen een teleurstelling. Dacht ik *eindelijk* dat verrekte shirt binnen te hebben, krijg ik zo'n proefpakket van UPC. En komop, UPC is gewoon ronduit bagger. Maar punt is dat ik wel had verwacht van dat geweldige Digitale Televisie gedoe dat je dan op z'n minst elke tv er in één keer van zou kunnen voorzien, in tegenstelling tot Canal+ wat we eigenlijk alleen maar hadden voor het voetbal. Maar nee hoor, moet ik persé naar beneden om Cartoon Network te kijkenquote:
Kun je Canal + maar op 1 tv ontvangen in huis?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neuh, ik vond het alleen een teleurstelling. Dacht ik *eindelijk* dat verrekte shirt binnen te hebben, krijg ik zo'n proefpakket van UPC. En komop, UPC is gewoon ronduit bagger. Maar punt is dat ik wel had verwacht van dat geweldige Digitale Televisie gedoe dat je dan op z'n minst elke tv er in één keer van zou kunnen voorzien, in tegenstelling tot Canal+ wat we eigenlijk alleen maar hadden voor het voetbal. Maar nee hoor, moet ik persé naar beneden om Cartoon Network te kijken![]()
![]()
![]()
Ja... Want daar had je ook zo'n decoder voor en die was dus alleen aangesloten op de huiskamer TV, boven kreeg je dan alleen sneeuw.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je Canal + maar op 1 tv ontvangen in huis?
CN heerst.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:![]()
![]()
Cartoon network
![]()
![]()
En UPC is niet bagger, Nintendo is bagger die hebben het nog niet verstuurd
Da's een goeie. Goomba vind ik wel tof. Mario ook trouwens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is toffer, mario, fire mario, goomba of toad?
Goombaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb helemaal geen CNquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Want daar had je ook zo'n decoder voor en die was dus alleen aangesloten op de huiskamer TV, boven kreeg je dan alleen sneeuw.
[..]
CN heerst.![]()
UPC is zeker wel bagger, beetje CN achter de decoder gooien enzoNintendo Benelux is ook bagger ja.
Dat riep ik ook in de brugklasquote:
Toad, simpelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had in groep 8 zelfs een Dexter rugtasquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gekozen voor Fire Mario
[afbeelding]
[..]
Ik heb een Goomba muis erbij besteld om mn Goomba gehalte toch hoog te houdenquote:
Het is gratis, het is Nintendo... al moet ik er een half jaar op wachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Meid dingen uit de Nintendo catalogus duren hardstikke lang voordat je ze binnen hebt, ik moest 2 maanden wachten op een cd'tje met de soundtrack van Baten Kaitos
Ja dat is ook zo, maar dan moet lieve Chanty niet boos gaan worden omdat ze het spul binnen 2 weken verwachtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gratis, het is Nintendo... al moet ik er een half jaar op wachten
Zeur niet, als je iets bestelt zet dan niet in die mail die je dan krijgt dat je dat product binnen 28 dagen ontvangtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar dan moet lieve Chanty niet boos gaan worden omdat ze het spul binnen 2 weken verwacht
Psies. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Tuuk, het zijn flink wat spullen en er zal ook wel wat verzendkosten bij zitten maar dan nog...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef pkwarts het volgende:
Het is toch ook raar? Stop al die prijzen van tevoren in dozen, print een stel labels uit met wie wat moet krijgen, plak die erop en geef aan de TPG. Raar dat het langer dan een week moet duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |