Wat niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef taart het volgende:
En wat mis je dan precies?
Toppie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:15 schreef Tomasso het volgende:
Capibar, hoe bevalt je eerste Mac?
Werkt flip4mac nog niet voor intel joh?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
Toppie.
Ik kan alleen geen .wmv afspelen, vlc speler zit te kutten, en flip4mac werkt niet op intel...
De nieuwe audi is er![]()
![]()
![]()
Die heb ik al ontdektquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Werkt flip4mac nog niet voor intel joh?
Je moet btw eens op ctrl+alt(option)+appeltje(command)+8 drukken
Danke.quote:En screenshots maak je met shift + command + 3 (hele scherm) of shift + command + 4 (selectie) of shift + command + 4 + spatiebalk (venster).
Ja, dat vertraagt het effect. Iets waar MS met Vista helemaal trots op is dat ze dat hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef capibar het volgende:
[..]
Die heb ik al ontdekt.
Je moet shift eens inhouden als je een venster maximaliseerd of minimaliseerd (naar de dock)
YW. Ik zal eens kijken naar nog meer easter eggsquote:[..]
Danke.
Puike film , rainmanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef pkwarts het volgende:
Ik met Mr. Rainman himself: Dustin Hoffman.
Waarom gebruik je Camino en niet Safari? Tabs in Safari miste je zeker? Moet je ff Command + komma doen en dan onder de tab 'Tabs" ff alles aanvinken. En gebruik Adium als chatmessenger. Alles valt te costumizen en werkt echt fijn. Ziet er daarnaast veel toffer uit dan diequote:
quote:
Adium heb ik uiteraard al, en ik zie niet in waarom ik safari zou moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom gebruik je Camino en niet Safari? Tabs in Safari miste je zeker? Moet je ff Command + komma doen en dan onder de tab 'Tabs" ff alles aanvinken. En gebruik Adium als chatmessenger. Alles valt te costumizen en werkt echt fijn. Ziet er daarnaast veel toffer uit dan diewindows messenger
.
En gebruik Growl voor notificaties. Moet je ff die site kijken, staat ook een plugin voor je iTunes en Mail, zodat je daar ook notificaties voor krijgt. Als je Adium al hebt opgestart voordat je Growl hebt geopend, moet je Adium wel ff opnieuw openen.
MSN Messenger en Windows Messenger zijn verschillende programma'squote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verpest je Mac als je die open hebt. Ziet er gelijk een stuk minder mooi uit.
nog steeds beta zeker?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
MSN Messenger en Windows Messenger zijn verschillende programma's
MSN Messenger is voor breezah sletjes (no offence)
Windows Messenger is lekker kaal en clean.
windows messenger voor Mac is niet window messenger voor windows.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
MSN Messenger en Windows Messenger zijn verschillende programma's
MSN Messenger is voor breezah sletjes (no offence)
Windows Messenger is lekker kaal en clean.
Omdat Safari ownedquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:16 schreef capibar het volgende:
[..]
Adium heb ik uiteraard al, en ik zie niet in waarom ik safari zou moeten gebruiken.
Messenger voor de mac heet geen windows messenger. Zou raar zijn ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
windows messenger voor Mac is niet window messenger voor windows.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Thomper het volgende:
Windows Messenger is het origineel dat bij Windows zat. Dat is dus geen beta Xrennetje van me.
Wat is er Thomper?quote:
Microsoft messenger dan, 1 pot nat. Gebruik het nooit, dus zo vergat ik die naam ff. MSN messenger is een oude versie volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Messenger voor de mac heet geen windows messenger. Zou raar zijn ook.
http://www.microsoft.com/mac/default.aspx?pid=msnmessenger
echt vet, die gouden kikkersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef magnifor het volgende:
Windows Messenger:
[afbeelding]
Live Messenger:
[afbeelding]
Messenger mac:
[afbeelding]
Toffe kikkersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef magnifor het volgende:
Windows Messenger:
[afbeelding]
Live Messenger:
[afbeelding]
Messenger mac:
[afbeelding]
Omdat Safari ownedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |