Ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Zou het teveel informatie zijn als ik zeg getrainde linkerbovenarm?![]()
Nee, leg eens uit?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Zou het teveel informatie zijn als ik zeg getrainde linkerbovenarm?![]()
Ik achter een iBook met maar 100 MHZ meer, maar heb er zes open staan en heb nergens last vanquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef super-muffin het volgende:
Ik zit nu achter een 700mhz eMac met 640mb ram. Best wel sloom, ik krijg al een strandbal bij 3 tabs open in Safari
Het is een aardige extra optie, ik weet helaas nog geen praktische toepassing om ze te gebruiken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:50 schreef tonks het volgende:
Ik ontdek nu net ook die smart folders. tijn bedankt.
That's the spiritquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Tijn het volgende:
Ik verwacht morgen m'n laptop. Ik ben er al op voorbereid. ik heb al m'n afspraken overdag afgezegd en ga de hele dag op de bank zitten wachten. Bij elke vrachtwagen die ik hoor, ren ik hysterisch naar het raam. Ik heb er zin in
Heb je dat ding nou nogsteeds niet ? Ga je die vrachtwagenchauffeur niet aanvliegen ofzo ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Tijn het volgende:
Ik verwacht morgen m'n laptop. Ik ben er al op voorbereid. ik heb al m'n afspraken overdag afgezegd en ga de hele dag op de bank zitten wachten. Bij elke vrachtwagen die ik hoor, ren ik hysterisch naar het raam. Ik heb er zin in
De interliner ZELF ? Of sta je bij een bushalte waar iets rondzwerft ? Dat is zo bij mijn bushalte namelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:37 schreef nietzman het volgende:
Dudes, wtf.
De interliner waar ik nu inzit heeft een open wireless netwerk.
Alle bussen in Twente hebben ook wireless.... Alleen zit ik nooit in de bus....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:37 schreef nietzman het volgende:
Dudes, wtf.
De interliner waar ik nu inzit heeft een open wireless netwerk.
Het was een Hanzeliner, een ander model extra bus. En in de bus zelf ja. Mogen ze van mijn part in de rest van het wagenpark en in de trein ook wel invoeren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
De interliner ZELF ? Of sta je bij een bushalte waar iets rondzwerft ? Dat is zo bij mijn bushalte namelijk.. Utrecht, lijn 4, halte De Hoogstraat en halte Rosarium, beide loslopend internet.
Neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb je dat ding nou nogsteeds niet ?
The longer the wait....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee
Ik wacht er nu al bijna 2 maanden op
Ik had een iBook G4 1 GHz. Maar die is dood. En een reparatie kost 800 euro en dat vind ik het niet waard.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat voor Mac heb je nu btw? Wordt het een grote sprong voorwaarts?
Welke statistiek software heb je nodig?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aha...vandaar de Applecare zeker. In ieder geval een behoorlijke stap vooruit qua snelheid; ben benieuwd naar je ervaringen.
Ik ga vandaag Wine 's proberen op mijn intel iMac. Er moet toch een goede manier zijn om mijn statistieksoftware onder de iMac te kunnen runnen, zodat ik die PC niet meer op hoef te starten.
Lisrel, MLWin en AMOS. Ik ben er nog nooit een OSX versie van tegengekomen.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het was een Hanzeliner, een ander model extra bus. En in de bus zelf ja. Mogen ze van mijn part in de rest van het wagenpark en in de trein ook wel invoeren.
Ik ga meestal op 1 dag heen en weer naar mijn ouders, dat is twee keer een uur treinen. Kan je precies mooi 1 film kijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zit gelukkig nooit zo lang in de trein. Binnen 20 minuten ben ik wel van Schagen naar Alkmaar. Ik vermaak me die tijd prima met mijn iPod.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef Nugget het volgende:
Ik zit dagelijks 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de trein en vermaak me dan prima met mijn sex and the city dvd's![]()
SPSS is naast de Windows versie ook verkrijgbaar voor OS X, draait erg goed en het is een veelgebruikt pakket. Misschien een alternatiefquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lisrel, MLWin en AMOS. Ik ben er nog nooit een OSX versie van tegengekomen.
Ik zie toch ook nadelen hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef AudreyHepburn het volgende:. Jaaaa !
.
Vertraging was nog nooit zo leuk ! Al vermaak ik me doorgaans prima met film kijken in de trein.
Ik hoop nog een keer dat er een virus komt dat erin zal slagen om alle kopieën van SPSS op deze planeet te vernietigen. En als dat betekent dat dat het eerste Mac OS virus wordt: fine with me. Ik haat dat programma.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
SPSS is naast de Windows versie ook verkrijgbaar voor OS X, draait erg goed en het is een veelgebruikt pakket. Misschien een alternatief
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik hoop nog een keer dat er een virus komt dat erin zal slagen om alle kopieën van SPSS op deze planeet te vernietigen. En als dat betekent dat dat het eerste Mac OS virus wordt: fine with me. Ik haat dat programma.
SPSS heb ik idd maar die programma's zijn voor veel geavanceerdere statistiek. Daar kan SPSS niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
SPSS is naast de Windows versie ook verkrijgbaar voor OS X, draait erg goed en het is een veelgebruikt pakket. Misschien een alternatief
Het lijkt mij dat je een acces point in de trein hangt dat via een ander systeem met de rest van internet communiceert. Net zoals ik denk dat die bussen met wifi niet een hele route vol accespoints gaan rijdenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wifi in de trein was toch mislukt?
Omdat je alweer buiten het bereik van het Accesspoint was voordat je ermee geassocierd was?
Ja, zoiets was het. Het was technisch gezien nogal lastig om te realiseren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wifi in de trein was toch mislukt?
Omdat je alweer buiten het bereik van het Accesspoint was voordat je ermee geassocierd was?
UMTS in de bussen van Connexxion.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
Het lijkt mij dat je een acces point in de trein hangt dat via een ander systeem met de rest van internet communiceert.
Dat hebben ze dus wel geprobeerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je een acces point in de trein hangt dat via een ander systeem met de rest van internet communiceert. Net zoals ik denk dat die bussen met wifi niet een hele route vol accespoints gaan rijden
En het werkte.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat hebben ze dus wel geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |