Heb je me al gesue'd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef Tomasso het volgende:
Is het ook mogelijk om een nieuwe optimalisatie voor m'n iBook te maken, dus naast de 3 die er al standaard zijn (Meer energiebesparing, normaal en betere prestaties)?
Misschien had hij heel de dag al aan de adapter gezeten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef tonks het volgende:
Mensen met een iBook:
http://itburned.blogspot.com/
* Furious Apple vanavond maar weer eens fatsoenlijk afsluit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef tonks het volgende:
Mensen met een iBook:
Er staat: "while charging" . Dus als je hem niet oplaadt is er m.i. geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:00 schreef Furious het volgende:
[..]
* Furious Apple vanavond maar weer eens fatsoenlijk afsluit.
Die zal wel gewoon een nieuwe krijgen, net als die Nederlander een paar jaar geleden met z'n Powerbook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef tonks het volgende:
Mensen met een iBook:
Dit ding hangt 80% van de tijd aan de oplader in sleep-mode.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er staat: "while charging" . Dus als je hem niet oplaadt is er m.i. geen enkel probleem.
Mijn iBook slaapt altijd en zit 's nachts altijd in z'n hoesje. Nooit gemerkt dat hij warm was oid. Als je oplaadt blijft de batterij altijd wel een beetje warm.
Ook als 'ie gewoon in sleep stand staat en niet aan de lader hangt, kan er wel iets mis gaan. De kans is klein, deze gozer had gewoon pech.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er staat: "while charging" . Dus als je hem niet oplaadt is er m.i. geen enkel probleem.
Dan geef ik je gelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Dit ding hangt 80% van de tijd aan de oplader in sleep-mode.![]()
Echt.quote:
Mensen met parkinson moeten geen films gaan maken.quote:
Ik zou er geen bolletjes uitsnijden, maar een groot apple-logo ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Aanschouw, mijn eigen notebook stand (Stage 1).
Daarnaast moet het eruit zien als de buitenkant van een iBook of iMac, zo'n kleur wit en shinyquote:Op zondag 12 maart 2006 10:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou er geen bolletjes uitsnijden, maar een groot apple-logo ofzo.
Of een snowboardlogo of een bandlogo.... maar niet van die saaie bolletjes.
Een grote vorm lijkt me ook mooier dan een kleine vorm.
Als het kan zou ik onder de batterij ook luchtgaten maken.
Tijd om te sparen voor een iMac 17"quote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef tonks het volgende:
Jup! gaaf ding
Drama Queen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:41 schreef Nugget het volgende:
![]()
Mijn adapter is plots en geheel uit zichzelf gestorven en mijn powerbook zal dan ook over 50 minuten in coma raken en pas weer ontwaken als ik een nieuwe adapter heb. Ik neem vast afscheid... nog even... tot ziens... ik...
pieeeeeeeep...
Inderdaad! Wat een pech! Op een zondag nog wel!quote:Op zondag 12 maart 2006 14:45 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien zonder adapter!
quote:Op zondag 12 maart 2006 10:50 schreef XL het volgende:
[..]
PowerBook 12's worden aardig hot, de oppervlakte van het koellichaam vergroten door je stand van alu te maken is dan geen verkeerde keuzequote:Op zondag 12 maart 2006 14:48 schreef Dementor het volgende:
Ik zou het maken van plexiglas.
Laat ik eerst even iemand zoeken die me aan een metaalbewerkingsbedrijf kan helpen.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ach, ik zou er best plezier in hebben om zoiets te maken hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik ga op zo'n moment rekenen.
Hoe veel tijd en energie kost het mij om zoiets te maken en voor hoeveel kan ik het kant en klaar kopen.
Ik kom er dan op uit dat kopen goedkoper is dan zelf maken in mijn geval.
Sterkte.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:41 schreef Nugget het volgende:
![]()
Mijn adapter is plots en geheel uit zichzelf gestorven en mijn powerbook zal dan ook over 50 minuten in coma raken en pas weer ontwaken als ik een nieuwe adapter heb. Ik neem vast afscheid... nog even... tot ziens... ik...
pieeeeeeeep...
Was de materiaalkeuze al gepost dan?quote:
Hierbij; een plaat aluminium of ijzer.quote:
Ik heb net ook iDVD weg gegooit, scheelt ongveer 1gb!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:02 schreef Tijn het volgende:
Als je het ooit nodig hebt, dan installeer je het toch gewoon alsnog?
Met dezelfde redenatie heb ik iMovie en iDVD verwijderd. En Garageband trouwens ook.
You tell 'm hunquote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zei degene die het hele MacHouse gebeuren postte alsof WO3 bezig was.
Die adapters kun je niet na laten kijken. Ja misschien op een kabelbreukje in het snoer.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:17 schreef Nugget het volgende:
[..]
You tell 'm hun![]()
Wel kl*te, ik heb pas zaterdag tijd om hem na te laten kijken
Ja daar ga ik ook wel vanuit. Maar voordat ik een nieuwe krijg moeten ze wel zien dat ie daadwerkelijk niets meer doetquote:Op maandag 13 maart 2006 10:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die adapters kun je niet na laten kijken. Ja misschien op een kabelbreukje in het snoer.
Maar ik vrees dat het een nieuwe adapter gaat worden
Zit je stiekem mijn postgegeschiedenis door te spitten?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef tonks het volgende:
Trouwens, De_Hertog, wist niet dat je in nijmegen woont!
is voor een interview van een bepaalde user ;')quote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef iDex het volgende:
is het mogenlijk iets op te nemen via itunes op de mac?
gaat om een radiostream
Nee tnxquote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..na een weekje on-the-road eindelijk weer terug achter mijn mooie intel iMac![]()
Hugster, kende je deze Widget al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |