Nou, dat is toch best een verantwoordelijke functiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een deelneming in de tapcommissie ofzo?
Meestal zit de halve vereniging in de tapcommissie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou, dat is toch best een verantwoordelijke functie![]()
Ah, een soort van elitaire hoerentent is het dus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja als je bij het corps zit zoek je ook geen pauper, dat is nogal logisch.
Ja je schuift elkaar natuurlijk wel de mooie baantjes toequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Meestal zit de halve vereniging in de tapcommissie.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja je schuift elkaar natuurlijk wel de mooie baantjes toe![]()
Nou, het betreft hier een overeenkomst om niet, dus de kwalificatie hoerentent lijkt mij een miskenning van het feit dat het hier geen beroepsmatige uitoefening van de functie betreft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ah, een soort van elitaire hoerentent is het dus?
Stelletje gierigaards, het 'gleuf'volk niet eens 'op kosten van de zaak' van het nodige bier voorzien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, het betreft hier een overeenkomst om niet, dus de kwalificatie hoerentent lijkt mij een miskenning van het feit dat het hier geen beroepsmatige uitoefening van de functie betreft.
Bruinhemden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef thabit het volgende:
Tja, rechtse clubjes he. Dan krijg je dat.
En waaraan denk je dat al die verenigingen hun bestaansrecht ontlenen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef Steijn het volgende:
bovendien ben je wel erg kansloos als je verder buiten de vereniging geen vrienden kunt maken.
Eeeh, daaraan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En waaraan denk je dat al die verenigingen hun bestaansrecht ontlenen?![]()
ja joh?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef thabit het volgende:
Tja, rechtse clubjes he. Dan krijg je dat.
He, moet dat nou weer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja joh?
[afbeelding]
[afbeelding]
WTO en haar fanatieke volgelingen
Nou ja, als de rekening op het gepeupel afgewenteld kan worden is hier wel een mouw aan te passen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Stelletje gierigaards, het 'gleuf'volk niet eens 'op kosten van de zaak' van het nodige bier voorzien.![]()
als je ook die reactie van Thabit er bij had gezet had ik gezegd "ja je hebt gelijk"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
He, moet dat nou weer?Zelfs ik word het 'gezeik' op 'links' nu een beetje zat.
![]()
Ja maar jouw reactie maakt er gelijk weer zo'n serieus topic van.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:51 schreef McCarthy het volgende:
als je ook die reactie van Thabit er bij had gezet had ik gezegd "ja je hebt gelijk"
nu is het zo selectief
ah op die manier.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja maar jouw reactie maakt er gelijk weer zo'n serieus topic van.![]()
Zie jij op die foto's iemand verkracht worden? Ik niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja joh?
[afbeelding]
[afbeelding]
WTO en haar fanatieke volgelingen
Wat is dit nou weer voor slechte insinuatie? Alsof er onder de "linkse" mensen geen verkrachtingen plaatsvinden. Zoiets staat buiten het links of rechts zijn van mensen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef thabit het volgende:
[..]
Zie jij op die foto's iemand verkracht worden? Ik niet.
Links of rechtsdragend lijkt me anders wel relevant.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef Avani het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor slechte insinuatie? Alsof er onder de "linkse" mensen geen verkrachtingen plaatsvinden. Zoiets staat buiten het links of rechts zijn van mensen.
Nou jij bent ook wel een smartypants hè.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Links of rechtsdragend lijkt me anders wel relevant.
Inderdaad, wat een scherpte.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:11 schreef Avani het volgende:
[..]
Nou jij bent ook wel een smartypants hè.![]()
Ik denk dat de mensen voor wie deze wijze les bedoeld is over het algemeen niet meelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef Steijn het volgende:
Sorry, maar dat is echt onzin, je moet je gewoon zelf in de hand kunnen houden, anders moet je gewoon geen alcohol drinken.
Ik zet ook altijd de foto's online als ik iemand even stevig tegen haar zin heb doorgesmeerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef thabit het volgende:
[..]
Zie jij op die foto's iemand verkracht worden? Ik niet.
Erg interessant om te lezenquote:
Nee, ik ook. Das Experiment is ook een hele goede film daarover.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:09 schreef livEliveD het volgende:
Ben ik trouwens de enige die moet denken aan het stanford experiment?![]()
Volgens mij kom je ze niet zo snel tegen in Texas hoor!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:00 schreef StefanP het volgende:
Echt een stel losers. De eerste die mij 'corrigeerge' zou het berouwen, ook al waren het 4 man. Als ik het ziekenhuis uit ben kom ik ze wel een voor een tegen.
Doelend op dat onderzoek waarbij een stel studenten in een gevangenis werd opgesloten en waarbij een deel voor bewaker en een deel voor gevangene moest spelen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:09 schreef livEliveD het volgende:
Ben ik trouwens de enige die moet denken aan het stanford experiment?![]()
Huh ja ik ken geen ander experiment met dezelfde naamquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:46 schreef Steijn het volgende:
Doelend op dat onderzoek waarbij een stel studenten in een gevangenis werd opgesloten en waarbij een deel voor bewaker en een deel voor gevangene moest spelen?
Nee maar Stanford doet wel meer experimenten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Huh ja ik ken geen ander experiment met dezelfde naamIk doel een beetje op uit de hand gelopen gedrag door gecreeerde machtstructuren.
Dat vroeg ik me af.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou ik heb 't gelezen en dit is gewoon niks nieuws onder de zon! Wat een kansloos geleuter zeg. Dit soort tafferelen vindt al decennia plaats en bij elke grote vereniging zo'n beetje.
Er is eigenlijk ook niets gebeurd. Geen blijvende letsels of andere schade.![]()
Als ik erbij had gezeten had 't in ieder geval heel normaal geweest. Stelletje sneue ballen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:21 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind het maar raar. Sinds wanneer is geweld normaal in een studentenvereniging?
Vindicat (Groningen) gebeurde regelmatig iets.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af.
Gebeuren praktijken bij meerdere verenigingen?
Zijn daar meer dingen over bekend? Media-aandacht e.d.?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als ik erbij had gezeten had 't in ieder geval heel normaal geweest. Stelletje sneue ballen.
Op andere verenigingen gebeurt ook wel eens iets, net zoals in een kroeg ook wel eens gevochten wordt. Maar zaken zoals ik hier lees, zoals verkrachting en mensen die met een hele groep in elkaar worden gerost, komen naar mijn weten niet voor op andere verenigingen. Tenminste niet in de mate als nu op Minerva het geval is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:31 schreef maertz het volgende:
Ik kan zelfs zeggen dat er bij zowat elke vereniging (dus ook SPORTvereniging) wel eens iets gebeurd. Echter, als het bij een van de corpora gebeurd dan springt iedereen er meteen bovenop.
Zal altijd wel zo blijven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |