Exact, als je lid bent van een vereniging moet je als een volwassen vent kunnen gedragen (in andere gevallen ook trouwens), anders ga je maar een weekend naar een concert van Normaal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef Fillipe het volgende:
Alleen werkt dat nu eenmaal niet, kroegcommissies en het bestuur moeten deze gasten simpelweg harder aanpakken.
En daar ligt het hele probleem. Opzich is er niks mis mee als je de kleinere excessen onder elkaar oplost. Maar de straffen binnenhuis zijn zo laag dat niemand daar wakker van ligt. Voor zaken als aanranding en echte mishandeling ga je natuurlijk wel naar de politie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vuile was buiten hangen is na mijn ervaring doodzonde nr.1 binnen zo'n club hoor. Dat vergt echter wel een stevige tuchtrechtspraak binnen, in dit geval, Minerva.
Sneller royeren, en echte proleten gewoon geen lid laten worden scheelt al een stuk.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef belledormante het volgende:
En dat zijn onze toekomstige ministers, gyneacologen, doktorens, rechters...Lekker, hoor!
Het zijn vreselijke seksisten! Een vrouw is een "gleuf". In mijn stad lieten ze een bus vr. studenten aanrukken uit een andere stad omdat er hier niet genoeg waren...
Niks mis mee toch? En zo erg vinden die vrouwtjes het niet hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef belledormante het volgende:
En dat zijn onze toekomstige ministers, gyneacologen, doktorens, rechters...Lekker, hoor!
Het zijn vreselijke seksisten! Een vrouw is een "gleuf". In mijn stad lieten ze een bus vr. studenten aanrukken uit een andere stad omdat er hier niet genoeg waren...
Die hitsige bierbuiken ja. Daar zou ik echt geil van worden als vrouw.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? En zo erg vinden die vrouwtjes het niet hoor.
Ze vallen op de positie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die hitsige bierbuiken ja. Daar zou ik echt geil van worden als vrouw.
Een deelneming in de tapcommissie ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ze vallen op de positie.
Nou, dat is toch best een verantwoordelijke functiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een deelneming in de tapcommissie ofzo?
Meestal zit de halve vereniging in de tapcommissie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou, dat is toch best een verantwoordelijke functie![]()
Ah, een soort van elitaire hoerentent is het dus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja als je bij het corps zit zoek je ook geen pauper, dat is nogal logisch.
Ja je schuift elkaar natuurlijk wel de mooie baantjes toequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Meestal zit de halve vereniging in de tapcommissie.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja je schuift elkaar natuurlijk wel de mooie baantjes toe![]()
Nou, het betreft hier een overeenkomst om niet, dus de kwalificatie hoerentent lijkt mij een miskenning van het feit dat het hier geen beroepsmatige uitoefening van de functie betreft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ah, een soort van elitaire hoerentent is het dus?
Stelletje gierigaards, het 'gleuf'volk niet eens 'op kosten van de zaak' van het nodige bier voorzien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, het betreft hier een overeenkomst om niet, dus de kwalificatie hoerentent lijkt mij een miskenning van het feit dat het hier geen beroepsmatige uitoefening van de functie betreft.
Bruinhemden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef thabit het volgende:
Tja, rechtse clubjes he. Dan krijg je dat.
En waaraan denk je dat al die verenigingen hun bestaansrecht ontlenen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef Steijn het volgende:
bovendien ben je wel erg kansloos als je verder buiten de vereniging geen vrienden kunt maken.
Eeeh, daaraan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En waaraan denk je dat al die verenigingen hun bestaansrecht ontlenen?![]()
ja joh?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef thabit het volgende:
Tja, rechtse clubjes he. Dan krijg je dat.
He, moet dat nou weer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja joh?
[afbeelding]
[afbeelding]
WTO en haar fanatieke volgelingen
Nou ja, als de rekening op het gepeupel afgewenteld kan worden is hier wel een mouw aan te passen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Stelletje gierigaards, het 'gleuf'volk niet eens 'op kosten van de zaak' van het nodige bier voorzien.![]()
als je ook die reactie van Thabit er bij had gezet had ik gezegd "ja je hebt gelijk"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
He, moet dat nou weer?Zelfs ik word het 'gezeik' op 'links' nu een beetje zat.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |