quote:De Universiteit raadt het studenten aan om lid te worden van een vereniging aangezien niet alleen je studie van belang is voor de rest van je leven maar ook het opdoen van ervaringen op sociaal en organisatorisch vlak. Kortom ervaringen die je buiten een studentenvereniging niet zult opdoen en die cruciaal blijken voor een volledige academische vorming. Uit gegevens van de Universiteit blijkt dat studenten die lid zijn van een vereniging sneller afstuderen dan andere studenten.
(bron www.el-cid.nl )quote:De KMT van Minerva is geen vakantiekamp. De ervaring leert dat de aankomende studenten vaak geconfronteerd worden met erg negatieve verhalen over de KMT. Deze verhalen zijn voornamelijk gebaseerd op onwetendheid. Deze onwetendheid kunnen we op een bepaalde manier wegnemen door je alvast van een paar zekerheden te voorzien. Zo krijg je elke nacht voldoende slaap en mag je géén alcohol drinken. Fysiek geweld wordt ook absoluut niet getolereerd
ik geloof het niet eensquote:
Het eerste bericht klopt half... Leden maken vaker hun studie af, maar doen er wel langer over...quote:
Balkenende? Zeker bij een christelijke studentenvereniging, dat is wel wat anders. (Hoewel ook niets voor mij).quote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef McCarthy het volgende:
[..]
slechts 1 jaar. Hij vond het maar niks daar bij vindicat
Nou ja, geen alcohol klopt. Geen fysiek geweld ook min of meer. Maar voldoende slaap in ieder geval niet (zo wisten mijn corpsspionnen mij te melden). En geen fysiek geweld betekent niet dat je er fysiek echt op vooruit gaat.quote:
Als je et topic gelezen hebt dan had je geweten dat ie bij lanx lid was, een corps die niet bij de andere corpera hoort maar bij het ahc, van hetzelfde laken een pak dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:30 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Balkenende? Zeker bij een christelijke studentenvereniging, dat is wel wat anders. (Hoewel ook niets voor mij).
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]
JP, toen ie nog bij Liber zat.
In je instellingen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef maertz het volgende:
dit topic was toch veel groter? (9 paginas) waar is de rest gebleven?
dat van de alchohol klopt, want anders mogen ze inpakkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |