alleen als je een rode neus hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:18 schreef Sjoem het volgende:
pipoooo?
Foeiquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste ruzie tussen Sandra en mij ging om dat ik een zuigzoen op haar neus had gegeven.
kan jij de eerste ruzie nog herinneren?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste ruzie tussen Sandra en mij ging om dat ik een zuigzoen op haar neus had gegeven.
mja, nogal. ik had nooit ruzie meegemaakt tussen mn ouders of zo, en sandra is mn eerste liefje, dusik was helemaal geschokt. nu weet ik ondertussen dat je sandra gewoon even moet uit laten razenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:27 schreef vlad het volgende:
[..]
kan jij de eerste ruzie nog herinneren?![]()
kan me alleen de laatste nog herinnerenen dat was zeker niet de eerste
![]()
Maar het is toch PTA? (Planes?)quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom een vliegtuig Op als je weet dat iemand een auto-OP aan het maken is?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom een vliegtuig Op als je weet dat iemand een auto-OP aan het maken is?
Nou, ik ga in mei op vakantie met het vliegtuig. Misschien kots ik er wel even inquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is een traditie om op alles wat niet een snelle vierwieler is te kotsen
al doende leert menquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, nogal. ik had nooit ruzie meegemaakt tussen mn ouders of zo, en sandra is mn eerste liefje, dusik was helemaal geschokt. nu weet ik ondertussen dat je sandra gewoon even moet uit laten razen
en ik weet de laatste rusie dan weer niet
waar gaat de vlucht naartoe?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik ga in mei op vakantie met het vliegtuig. Misschien kots ik er wel even in
Als je maar niet op je fototoestel kotst, want ik verwacht foto's van Turkenbakkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik ga in mei op vakantie met het vliegtuig. Misschien kots ik er wel even in
En wie is Kim danquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag toch niet mee. En dat is Kim haar schuld
kloptquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag toch niet mee. En dat is Kim haar schuld
het allerliefste meisje ven heul de wereldquote:
Aha! Mevrouw vladquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:44 schreef vlad het volgende:
[..]
het allerliefste meisje ven heul de wereld![]()
Je liegt!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:44 schreef vlad het volgende:
[..]
het allerliefste meisje ven heul de wereld![]()
school missen is niet ergquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
7 daagjes. Daarna moet ik weer naar school, alhoewel ik wel de maandag al ga missen.
we gaan niets scheldenquote:
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
school missen is niet erg. reiservaring opdoen vinden docenten altijd belangrijk
![]()
![]()
alweer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Maar ik ga er weer vandoor. Filmpje kijken (ja alweer)
* lipje trekt nog een fles openquote:
eentje waarbij je een fles wijn weg kan slobberenquote:
je hebt geen reden om je te vervelenquote:
het enige wat ik zou kunnen/durven doen is een doekje pakken en de boel schoon poetsenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:58 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt geen reden om je te vervelen![]()
geloof dat er nog erngens een V6 ligt te wachten om opgebouwd te worden![]()
gezelligquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan kom je hier langs Bo, ik ben nu niet meer ver weg
Alfa's?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Mukie het volgende:
ik heb mooie bakken gezien vandaag
een maybach, rolls, buick, etc waren geen uitzonderingen
Mukiequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Mukie het volgende:
volgens mij is dat net zoverquote:
alles boven de 40 millequote:
ghihihihiquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mukie
heozo die bakken?
heb je foto's?
en blijf je dit keer wel langer dan 3 posts, of ligt je naakte man weer in het bubbelbad op je te wachten?
Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4: ¤ 34.805 ( net nietquote:
denk niet dat ik die zo snel zal tegenkomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4: ¤ 34.805 ( net niet)
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V: ¤ 47.950
*klikt op Mukies naam*quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:12 schreef Mukie het volgende:
sowwy druk leventje
en is dat het niet, dan is het wel iemand in feedback die alle aandacht opeist
En ik ben in jou provincie geweest vandaagquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Mukie het volgende:
nou enormquote:
ik heb anders een hele cheile gheeeequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En ik ben in jou provincie geweest vandaag
dat accent![]()
En werkelijk ALLE vrouwen bij dat bedrijf waren lekkerquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
mijn straf voor het jaren verwaarlozen van mijn iPod.... uren oplaadtijd voordat ik hem weer kan gebruiken. Net nu ik er weer zin in heb![]()
ff denken, van de 4 bedrijven waar ik zat kan het wel kloppen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En werkelijk ALLE vrouwen bij dat bedrijf waren lekker![]()
Ik weet niet of dat normaal is in Limburg, anders ga ik verhuzien![]()
ikkan m niet vindenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou enorm
eerder een balk voor de kop
hint feedbackquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikkan m niet vinden
net zon grote balk voor de kop als geqxon in de telegraaf?
die zie ik nu dagelijks rijdenquote:
Morgen mag ik weerquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff denken, van de 4 bedrijven waar ik zat kan het wel kloppen.
ook sommigen die dan het gemiddelde weer omlaag haalden, maar daar kijk je maar even omheen.![]()
Ik zie vaker een Ferrari dan een GTAquote:
waar zit je dan ongeveer?quote:
ferrari is wel leuk om te zien, maar zou er nooit ene willen hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zie vaker een Ferrari dan een GTA![]()
( staat bijna dagelijks een zilveren 456GT hier om de hoek)
* Alfisti wel om er gauw klein geld van te maken en een vork quatroporte te kopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ferrari is wel leuk om te zien, maar zou er nooit ene willen hebben![]()
Amstenradequote:
das mega kortbij bij mij manquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Amstenrade
Helaas zit m'n nichtje in china een half jaar anders had ik bij haar in maastricht kunnen slapen
brunssumquote:
Channel's chance heet niet niet dat je kans maaktquote:
Was trouwens binnen 1 uur en 20 minuten al thuis daarstraksquote:
Dan moet je een geur met die naam ook niet op doen heurquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Channel's chance heet niet niet dat je kans maakt![]()
ik vanuit maastricht naar brunssum: 1 uur!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was trouwens binnen 1 uur en 20 minuten al thuis daarstraks![]()
In de spitsBelgie rules in de spits, dan mis je al die ellende bij eindhoven en tilburg
maar hij ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan moet je een geur met die naam ook niet op doen heur![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vanuit maastricht naar brunssum: 1 uur!!!
en dat voor een kleine 20-25km
Je bedoelt niet Dwingeloo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef PeuRac het volgende:
Shit zooi, de routeplanner weet niet waar Dwingerloo ligt, ik ook niet
Wat ben je toch ook een domme wereldvreemde [insert negatieve term]quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef PeuRac het volgende:
Shit zooi, de routeplanner weet niet waar Dwingerloo ligt, ik ook niet
Ja, kwam ik ook achterquote:
Heb van 5u tot 22u30 gewerkt, ben dus niet zo helder meer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een domme wereldvreemde [insert negatieve term]
Ik heb ook een zware dag (en nacht) achter de rug, en ik weet wel waar het ligt en hoe ik het moet spellen. Bovendien ben ik in staat er ZONDER routeplanner naar toe te rijden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb van 5u tot 22u30 gewerkt, ben dus niet zo helder meer?
Lijkt me ook dat je er geen routeplanner voor nodig hebt, de buschauffeur weet de weg welquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook een zware dag (en nacht) achter de rug, en ik weet wel waar het ligt en hoe ik het moet spellen. Bovendien ben ik in staat er ZONDER routeplanner naar toe te rijden.
6quote:
ha ha haquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat je er geen routeplanner voor nodig hebt, de buschauffeur weet de weg wel![]()
Ik zit vaker diep in duitsland als dat ik in Drenthe, Groningen of Friesland zit.
Ik meende het eigenlijk serieusquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ha ha ha
Ik heb het over zelf rijden
Ikkan me heel goed voorstellen dat de dorpelingen je met hooivorken achternazitten inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik meende het eigenlijk serieus![]()
Maar ik ben er nog nooit geweest, ben benieuwd hoe t daar is, mn ervaringen tot nu toe met zulke dorpjes zijn het beste als hilarisch te omschrijven
Morgen is een nieuwe client dus dan doe ik rustig aan, maar de laatste keer had t me niks verbaast neequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikkan me heel goed voorstellen dat de dorpelingen je met hooivorken achternazitten inderdaad
Hilarisch, de mensen die ik op MSN spreek die jou in het echt mee hebben gemaakt zeggen exact hetzlefde over jou.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe client dus dan doe ik rustig aan, maar de laatste keer had t me niks verbaast neeik heb t meer over taal gebruik, kleding enz
Nieuw baantje gevondenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Volgende week woensdag weer naar de Audi fabrieken zie ik![]()
ik ben mezelf, lekker boeiend wat anderen er van vinden, als ze last van hebben moeten ze t me zelf zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hilarisch, de mensen die ik op MSN spreek die jou in het echt mee hebben gemaakt zeggen exact hetzlefde over jou.
Nee chauffeuren, hoofdkantoor van een client ligt tegenover de fabriek waar onder andere de A8 wordt gemaakt.quote:
Was t maar waarquote:
Als je een functie krijgt bij een auto bedrijf of importeur, zit daar soms een reisje naar de fabriek bij voor een extra snelle scholingquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat had je willen doen dan daar, de ventieldoppen aanschroeven?
Dat zegt weinig, MB Stuttgart heeft mij ook uitgenodigd langs te komen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een functie krijgt bij een auto bedrijf of importeur, zit daar soms een reisje naar de fabriek bij voor een extra snelle scholingIk ben al een keer bij MB in Stuttgart geweest om die reden.
Voor een training en test dag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zegt weinig, MB Stuttgart heeft mij ook uitgenodigd langs te komen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat had je willen doen dan daar, de ventieldoppen aanschroeven?
truzzelsquote:
me tooquote:
succes met slaap vattenquote:
ziet er strak uit., maar kan nog net iets beterquote:
Natuurlijk kan het beter, ben door Hugo gek geworden van Paneraiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ziet er strak uit., maar kan nog net iets beter
uh-uhquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
btw, tenenkrommende shit van vrind Peu weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het beter, ben door Hugo gek geworden van Panerai
[afbeelding]
Mwah, vind die van Hugo beterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Hogo heeft goeie smaak
Als je mij bedoelt, dank uquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Hogo heeft goeie smaak
is wel een tikkeltje autohandelarenstyloquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind deze ook nog steeds erg puik
[afbeelding]
verkochtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het beter, ben door Hugo gek geworden van Panerai
[afbeelding]
te drukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind deze ook nog steeds erg puik
[afbeelding]
Mits met klasse gedragen nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
is wel een tikkeltje autohandelarenstylo
Is zo, maar check dan de navitimersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits met klasse gedragen niet
ja jij jaquote:
Ik heb het vooral niet zo op die randquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is zo, maar check dan de navitimers
Maar die vond jij iets te groot eh?
je had alles gewoon open moeten laten staanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:33 schreef Klonk het volgende:
Herr nog wel
damn, gisteren in mijn bus een hele fles ruitenontdooier leeg gelopen, lekker spul, heb de hele tijd barstende koppijn gehad, gisteravond alles open gezet, tot het begon te regenen (wat ik net wat te laat door had)
Feliquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
doeieen appel gevonden
het enige eetbare in huis waar geenkaas
in zit
Bij dezequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:47 uur schreef Alexxxxx het volgende:
[...]
Nou, vooruit, omdat je een Ljouwerter bent
Wachtwoord kun je in de PTA SC vragen
Bildts is dan ook een kudt-dialect van ex-nederlanders die Frysk willen lijken :xquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Das leuk btw als ik dat in het bildst zeg, dan is het "Ik haat kees".
Nog zo'n mooi woord wat vertaalproblemen oplevert: sneeuw = snee.
Der lait natte snee bûten
Dat wachtwoord kun je nu dus ook in je reet stekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bildts is dan ook een kudt-dialect van ex-nederlanders die Frysk willen lijken :x
Hoi Alex!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Alexxxxx het volgende:
SjoemAl meerbekend over je genieuwsposter?
En Het bildt bestaat dit jaar 501 jaarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bildts is dan ook een kudt-dialect van ex-nederlanders die Frysk willen lijken :x
met ducktape?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wachtwoord kun je nu dus ook in je reet steken
Bildts is voro een groot deel nog gelijk aan Liwadders ook man
werkt omkopen niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoi Alex!
Nee, nog niet. Maar dat zal wel na zondag bekend worden gemaakt?
Laat zien dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef t0n het volgende:
Whoohooo... anders ben ik zo blij als 'n kind met me nieuwe velgen.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef t0n het volgende:
Whoohooo... anders ben ik zo blij als 'n kind met me nieuwe velgen.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat wachtwoord kun je nu dus ook in je reet steken
Het is een wanstaltige mengelmoes van oud-Nederlands en Fries door elkaar jaquote:Bildts is voro een groot deel nog gelijk aan Liwadders ook man
Handig dat ze ff een sleutel achterlaten voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
een appel
er zijn nog twee appelsin huis, maar ik do zuinig aan... ik dnek dat Sandra en haar moeder vaanvond pas weer terug komen.
zal wel ergens zijn hoor... maar waarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Handig dat ze ff een sleutel achterlaten voor je
Nah, dat vlakbij komt wel neer op een uurtje reizen hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal wel ergens zijn hoor... maar waar
Mja, en ze hebben gewoon niet gezien dat de beshuiten overdatumd waren....
Kun jij me neit wat brengen? Je zit vlakbij en hebt een OV jaarkaart
jij hebt toch nu hongerquote:
één aquote:
Personenautoquote:
ah, dank je. Ik ga nu de fotos van je MSN space op BB zetten (vreest niet heb ze zelf al geupt)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Personenauto
Merk LOMAX
Handelsbenaming 2 SEATER
Kleur(en) Wit
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 520 kg
Maximum massa voertuig 0 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 1 juni 1994
Datum eerste toelating 12 december 1977
Datum aanvang tenaamstelling 19 mei 1995
Vervaldatum APK 25 mei 2006
oh die msnspace gebruik ik verder nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dank je. Ik ga nu de fotos van je MSN space op BB zetten (vreest niet heb ze zelf al geupt)
elke spier in mn lichaam doet pijn, leuk hoor dansenquote:
t is Chris omdat iedereen geen Christian kan onthoudenquote:
mwah,ik had de foto's al een tijdje online, maar nog niet op BB om een personenwagenoverkill te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef lipje het volgende:
[..]
oh die msnspace gebruik ik verder niet
Mja, je moet ondertussen ook even rusten en drinken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
elke spier in mn lichaam doet pijn, leuk hoor dansen
maar het was wel ubergezellig![]()
ROFL, daar ben je dan mooi klaar mee... Misschien was er geen radardetectordetectordetectordetectordetector aan boord, maar vielen de zuignappen op?quote:
Voor de cominatie "iedereen geen" hebben ze een ander woord uitgevonden, nl "niemand"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:47 schreef lipje het volgende:
[..]
t is Chris omdat iedereen geen Christian kan onthouden![]()
maar mooie gok
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de cominatie "iedereen geen" hebben ze een ander woord uitgevonden, nl "niemand"
godverquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel 'echte' Fryske Sûkerbôle.
Boehoequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godverik heb geen eten en jij zit te patsen met een van mn lievelingsdingetjes qua eten
Dan loop je naar de lokale supermarkt en haal je wat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
godverik heb geen eten en jij zit te patsen met een van mn lievelingsdingetjes qua eten
Ik ga er nu 3 plakjes vanaf snijden. Hihihiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet war de sleutel isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan loop je naar de lokale supermarkt en haal je wat?
"Echte" sukerbole was deze week trouwens in de aanbieding @ albert heijn.
De AH heeft een bezorgservicequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet war de sleutel is
En ik heb net twee verwarmingsmonteurs binnen gealten...
damn ik had even moeten vragen waar de sleutel was toen ik belde
Dat kan ie nieeeeeeetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:23 schreef lipje het volgende:
als je de deur uit wilt...ik zit in de buurt van tram 1 (halte in de hoven)
ik zit in de buurt van tram 1 (halte broekslootkade)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:23 schreef lipje het volgende:
als je de deur uit wilt...ik zit in de buurt van tram 1 (halte in de hoven)
Daar kan je geen Niva spottenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit in de buurt van tram 1 (halte broekslootkade)
ik wacht wel geduldig
hoop wel dat ze niet al te laat terug komen, nuik hiertoch ben wil ik wel even naar mn vaste boekhandel in de piet hein straat
Dan denk ik aan zijn Alfa, maar dat is'm nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
en een hint voor paladijn: denk aan PeuRac, en het wachtwoord is niet duct tape.
Als je een echte lurker bent, moet je het nu weten.
Interieur. Pompiedom..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan denk ik aan zijn Alfa, maar dat is'm niet
ik ben na het zien van die foto spontaan fan gewordenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:34 schreef Paladijn het volgende:
pleh, ik kan dus wachten tot onze kantine weer wat leger is
Wat een ongelooflijk geile bak trouwens, die nieuwe "Minardi".
en het is geen ducktapequote:
ik heb genoeg gedronken heurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je moet ondertussen ook even rusten en drinken natuurlijk
ik heb mn 300D niet bij me, alleen mn hap-klik-weg-reis-Olympus. In Juni kom ik terug, en dan komik om mooie fotos te maken. Dan ook een dagje nar het HOVM (en een dagje drievliet, ik wilook wel eens een monorailof zo op de foto zettenquote:
Mn vriend moet tot 22u werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:50 schreef lipje het volgende:
mogguh Mukie
ff flink de spiertjes rekken en strekkenof een uitgebreide massage
mogguh Stalkerdquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb genoeg gedronken heur
was alleen de enige die niet aant nekken was![]()
dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik genekt heb![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar
yay voor babipangang met bami![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:59 schreef lipje het volgende:
hmm Alexxx weet jij een tjechisch vertaalmasjientje?
Geen idee, ik heb zijn Alfa niet van binnen bekeken bij de PTA meet hoewel ie praktisch naast mijn Rover geparkeerd stondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:34 schreef Sjoem het volgende:
Interieur. Pompiedom..
Ik heb het niet over iemand zijn Alfa. Maar meer over het algemeen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zijn Alfa niet van binnen bekeken bij de PTA meet hoewel ie praktisch naast mijn Rover geparkeerd stond
Tsja,als je het neit weet ben je niet echt een vaste lruekr, enval je hierbij door de man.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zijn Alfa niet van binnen bekeken bij de PTA meet hoewel ie praktisch naast mijn Rover geparkeerd stond
neuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |